Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 29 Gru 2008 15:10 Temat postu: |
|
|
kaczorw napisał: | też polecam NGK...a co do kabli...jeżdżę jeszcze na seryjnych a w razie wymiany...sam nie wiem...czy też NGK czy polecacie lepsze kable??
? |
Jesli chodzi o kable to spokojnie mogę Ci też polecić Sumitomo - dostępne w ASO. Można kupować na sztuki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ksyh
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Libiąż/Oleśnica (k.Wrocław) Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Gru 2008 16:07 Temat postu: |
|
|
teraz mam sumoto jakaś taka firma bliżej mi nie znana i po 30 tyś przebiegu zaczynają pojawiać się typowe objawy zużycia a dbam o to żeby były czyste zwłaszcza teraz...
hmm a co do świec to chyba sprawdzę te irydowe a zastanawiam się nad dwu elektrodowymi jak na nich będzie nismo śmigać tylko że czasami co za dużo to nie zdrowo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczorw
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory/k. Piły Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Gru 2008 17:39 Temat postu: |
|
|
Powiem tak, poszedłem z ciekawości sprawdzić moje - nie ma żadnych przebić. Mam przejechane prawie 220tys km ori i nie wiem czy niemiec wymieniał kiedykolwiek kable (co jest możliwe) ale wyglądają na seryjne.
Typowe slady zużycia - czyli co dokładnie (za wyjątkiem przebić)? - problemy z odpalaniem nierówna praca silnika, wyższe spalanie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 29 Gru 2008 19:22 Temat postu: |
|
|
ksyh napisał: | teraz mam sumoto jakaś taka firma bliżej mi nie znana i po 30 tyś przebiegu zaczynają pojawiać się typowe objawy zużycia a dbam o to żeby były czyste zwłaszcza teraz...
hmm a co do świec to chyba sprawdzę te irydowe a zastanawiam się nad dwu elektrodowymi jak na nich będzie nismo śmigać tylko że czasami co za dużo to nie zdrowo... |
Być może nie znasz wszystkich firm... Sumitomo to oryginalne kable które szły na pierwszy montaż. Jeśli jakieś są dobre to te są jeszcze lepsze.
30tys to chyba Ty na nich przejechałeś... popatrz raczej ile przejechała na nich twoja nysa.
Po co tak kombinujesz z tymi świecami?? KM ci to nie doda. Kupujesz standardowe ngk i zapominasz o sprawie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luki dnia 29 Gru 2008 19:23 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ksyh
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Libiąż/Oleśnica (k.Wrocław) Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Gru 2008 20:55 Temat postu: |
|
|
nio dzięki LUKI a jeśli chodzi o kable to poprzedni właściciel je włożył i od montażu tyle przejechał ale wychodzi na to że kupił używki...
a co do świec pytam o wasze zdania i jak wam sie sprawują nyski na innych niż fabryczne (parametry świec) świece jeśli chodzi o kombinowanie to słyszałem że jest różnica na dwu elektrodowych i nie wiem czy ktos tu je sprawdziłi jak jest w realu
LUKI jesli chodzi o świece irydowe to mają być lepsze od standardu, wiem KM mi nie doda a nawet źle dobrane spowodują większe spalanie, nierówną prace silnika, itd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruby
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29 Gru 2008 21:00 Temat postu: |
|
|
Jeżdżę na ngk i sa kozak a denso tez daja rade''
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qbalol
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Sty 2009 19:20 Temat postu: |
|
|
Co myslicie o takich swiecach? Mogly by odegrac dobra role w 100nx-ie? (1.6 gaznik) Tylko ciekawe jak z gazem... domyslam sie ze najlepiej to kupic i sprawdzic, ale moze ktos z was mial kiedys takie lub cos w podobie do tego?
[link widoczny dla zalogowanych]
A moze macie inne lepsze propozycje? Chodzi mi o cos podobnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 04 Sty 2009 21:59 Temat postu: |
|
|
qbalol napisał: | Co myslicie o takich swiecach? Mogly by odegrac dobra role w 100nx-ie? (1.6 gaznik) Tylko ciekawe jak z gazem... domyslam sie ze najlepiej to kupic i sprawdzic, ale moze ktos z was mial kiedys takie lub cos w podobie do tego?
[link widoczny dla zalogowanych]
A moze macie inne lepsze propozycje? Chodzi mi o cos podobnego. |
Tak, mam lepszą propozycję - wypasione, przekozackie, standardowe NGK.
Koniecznie chcesz jakieś "tuningowe" wynalazki? ..obawiam się że działają tylko w zestawie ze strumienicą, magnetyzerami i chromo-gumowymi dywanikami Aa, no i żeby podniosło Ci moc musisz mieć "czujnik stukania"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luki dnia 04 Sty 2009 22:22 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qbalol
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Sty 2009 14:14 Temat postu: |
|
|
hahahahaa dzieki Luki!! Browara mu dać!! Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AMONe
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Sty 2009 21:29 Temat postu: |
|
|
Napewno polecam NGK ale zwracaj uwagę na ciepłotę. W 102 konnych są BKR5 a w 90 konnych jest BKR6. Ja sie na tym złapałem i okazało się że miałem źle dobrane świece.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dulus
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Lut 2009 14:00 Temat postu: |
|
|
witam
zakupiłem dzisiaj świece Denso K20PR-U przy okazji wymieniania przewodów WN palca i kopułki. Świece te maja odstęp 0,8mm a z tego co wiem to do 1,6 DS zalecane jest 0,9mm. I teraz moje pytanie czy musze zwiększać ten odstęp czy może być tak jak jest fabrycznie. W końcu są to świece katalogowo przewidziane do tego silnika.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
s900
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdansk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lut 2009 17:50 Temat postu: jw |
|
|
Zostaw w spokoju te przerwe 08-09 to szczegol w starej nysie masz tyle innych miejsc straty napiecia i iskry ze to nic do temetu nie wnosi - pojezdzij i zobacz jak bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Lut 2010 22:36 Temat postu: |
|
|
witam to moze zaczne od poczatku. otoz to mam sporo za wysokie spalanie. zaczolem sprawdzac od przewodow, bo swiece wymienilem jakies 10 tys km temu. przewody sprawdzalem wyczytana w internecie metoda tzn spryskanie ich po ciemku mgielka wody. zadnych przebic nie zauwazylem wiec jak nie ma widoczych przez taki sposob przebic to oznacza ze przewody sa sprawne czy tez jest inna mozliwosc ich niesprawnosci? nie chce niepotrzebnie wymieniac czegoc co nie mialoby winy. dodam iz prawdopodobnie sa to jeszcze oryginalne przewody. prosze o odpowiedz. pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 09 Lut 2010 13:36 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|