Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel_316
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2008 9:07 Temat postu: |
|
|
gem napisał: |
a te diody to coś trzeba kombinować, czy po prostu plug&play??
|
Do podsietlenia zapalniczki oryginalna jest mniejsza ale ta weszła na ścisk.
A do popielniczki pasuje bez problemu tylko też jest troche większa niż ori - więc powiększyłem dziurę od podsiwtlenia by więcej światła wpadało do popielniczki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2008 11:26 Temat postu: |
|
|
gem napisał: |
Red, a co Ty tam włozyłes do swojej popiołki..BTW, palisz, bo jak dotąd to osoby, które nie pala nie interesują sie podświetlaniem popielniczki |
No do popielniczki wchodzi ta mniejsza ledka 2watowa (jej profi oznaczenie podał gdzieś tam wyżej foster). p.s. to że nie palę nie znaczy że w popielniczkę nie wrzucam jakiś paprochów - więc też ją muszę mieć oświetloną
Abarth napisał: |
Red pochwal się jak zrobiłeś te tylne kierunki ? Miałem się Ciebie pytać na zlocie ale mi z głowy później wypadło |
Nie wiem czy mogę bo to nie mój patent a kolegi tjozwiaka - Tomuś nie zabijaj mnie za zdradę patentu Ogólnie to kupsko roboty z tym wszystkim, w skrócie: rzeźbienie rowków w obudowie lampy na dwie podłużne żaróweczki tzw. rurkowe - jedna wchodzi z prawej strony od wstecznego światła druga z lewej, czyli tak naprawdę łącznie w jednej lampie od kierunkowskazu świecą 3 żaróweczki - mało ekonomiczne rozwiązanie szczególnie dla centusiów oraz ekologów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 14 Kwi 2008 11:27 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Abarth
Gość
|
Wysłany: 14 Kwi 2008 14:05 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: |
Nie wiem czy mogę bo to nie mój patent a kolegi tjozwiaka - Tomuś nie zabijaj mnie za zdradę patentu Ogólnie to kupsko roboty z tym wszystkim, w skrócie: rzeźbienie rowków w obudowie lampy na dwie podłużne żaróweczki tzw. rurkowe - jedna wchodzi z prawej strony od wstecznego światła druga z lewej, czyli tak naprawdę łącznie w jednej lampie od kierunkowskazu świecą 3 żaróweczki - mało ekonomiczne rozwiązanie szczególnie dla centusiów oraz ekologów |
Dzięki za wyjaśnienie
Może mało ekonomiczne ale efekt dość ciekawy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Maj 2008 13:05 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: |
p.s.
nie masz podświetlonego zegarka? uuu i na rezerwie jeździmy |
zegarek swieci sie gdy przekrecimy kluczyk w stacyjce a ja jedynie wlaczylem same swiatla
rezerwa owszem. lpg w baku mam troszke wiecej
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Maj 2008 20:10 Temat postu: |
|
|
rz napisał: | red_shogun napisał: |
p.s.
nie masz podświetlonego zegarka? uuu i na rezerwie jeździmy |
zegarek swieci sie gdy przekrecimy kluczyk w stacyjce a ja jedynie wlaczylem same swiatla |
Fajny patent, buu ja tak nie mam
rz napisał: |
rezerwa owszem. lpg w baku mam troszke wiecej
pzdr
rz |
Jak to mówią: "LPG + pusty bak = auto wrak"
nie to żebym coś przepowiadał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 04 Maj 2008 20:11 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Maj 2008 10:15 Temat postu: |
|
|
setka to generalnie jest wrak, nawet z pelnym bakiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Maj 2008 14:25 Temat postu: |
|
|
wytłumacze kolegę.... ptarzy na sprawę przez pryzmat swojej setki, a ta mu ostatnio pare problemów sprawia....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Maj 2008 14:27 Temat postu: |
|
|
gem napisał: | wytłumacze kolegę.... ptarzy na sprawę przez pryzmat swojej setki, a ta mu ostatnio pare problemów sprawia.... |
Tak i też się domyśliłem, bo żeby każda setka była wrakiem? co to to nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Maj 2008 17:20 Temat postu: |
|
|
jeszcze ze 2 tyg i skonczy mi sie cierpliwosc do tego auta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KriSs!
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 10 Maj 2008 19:25 Temat postu: |
|
|
który bezpiecznik odpowiada za podświetlanie licznika i regulacji nawiewu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kriczer
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Maj 2008 22:06 Temat postu: |
|
|
KriSs! napisał: | który bezpiecznik odpowiada za podświetlanie licznika i regulacji nawiewu? |
Za licznik ten od tylnej lewej lampy, pol godziny sie babralem poki tego nie odkrylem przez obejscia auta z wlaczonymi swiatlami ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Maj 2008 9:02 Temat postu: |
|
|
minal moze miesiac od wymiany podswietlenia zegarow i juz jedna LED-ka nie swieci ;\
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 20 Lip 2008 10:34 Temat postu: |
|
|
Cześć, mam taki sam problem jak rz. W ostatnim czasie led'ki padają jedna po drugiej, w jednym dniu przepaliły mi się aż 3. (w postojówkach i jedna w liczniku). Najpierw przerywaja jak stroboskop, a potem nie świecą. Zakładałem te ledy z 3 miechy temu. Wam też sie tak przepalają ? Jeżeli tak to raczej wrócę do zwykłych postojówek, nie będe musiał się do licznika co chwile dobierać :/ i dłużej trzymały niz te niby "nieśmiertelne" led'y.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Lip 2008 12:10 Temat postu: |
|
|
mi też padły... może inaczej, nie kupujcie z [link widoczny dla zalogowanych] bo padają szybko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 20 Lip 2008 12:50 Temat postu: |
|
|
gem napisał: | mi też padły... może inaczej, nie kupujcie z [link widoczny dla zalogowanych] bo padają szybko |
Właśnie też mam od tego sprzedawcy, przyznam że efekt ładny ale padają bardzo szybko ! Sprubuję i kupię od kogoś innego jak mi sie takżę szybko przepalą wracam do tradycyjnych postojówek w zegarach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|