Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sob
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Lip 2009 18:16 Temat postu: wysokie obroty na LPG+BLOS jak wentylator dziala |
|
|
Jak w temacie, normalnie na jalowym biegu obroty sa w okolicach 700-800rpm, i jest gitara, natomiast jak silnik sie troszke ugrzeje, to jest cichy 'pstryk', wlacza sie wentylator i obroty od razu sa w okolicach 1500-1600rpm. Jak wentyl sie wylacza, obroty wracaja do normy. Zapewne to nie jest normalne, jakies pomysly co zrobic zeby tego nie bylo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Lip 2009 21:15 Temat postu: |
|
|
po zalozeniu blosa i jego regulacji powinnes przejechac sie troche. potem na ponowno regulacje..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sob
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Lip 2009 22:04 Temat postu: |
|
|
No i przejechalem z 20km, i jedynie moge sie przyczepic ze powyzej 5k rpm cos jakby mieszanka byla nieodpowiednia, tak troszke przerywa... A z obrotami jest caly czas, na poczatku dobre ale jak wentylator sie wlaczy to 1500-1600...
Ogolnie teraz byl regulowany na oko i ucho brata i wujka, wiec nie wiem czy nie udac sie na analizator spalin, tylko czy gaziarze beda umieli cokolwiek przy blosie zrobic?
Ale i tak Nobla temu co wymyslil BLOS'a!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sob
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Lip 2009 21:53 Temat postu: |
|
|
Zadnych pomyslow?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Lip 2009 9:59 Temat postu: |
|
|
ustawiali ci dawke gazu na analizatorze spalin ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sob
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Lip 2009 10:00 Temat postu: |
|
|
Na 'ucho' A wloclawscy gaziarze beda wiedzieli jak regulowac BLOS'a ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Lip 2009 10:04 Temat postu: |
|
|
na analizatorze powinno sie ustawiac a nie na ucho..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KOGAN
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Lip 2009 10:57 Temat postu: |
|
|
Na mój gust problem z wentylatorem nie ma nic wspólnego z blosem. Łatwo to sprawdzisz jeśli postawisz go na benzynie i poczekasz aż wentylator się włączy i zobaczysz co się dzieje, pewnie będzie to samo co na LPG. Ja bym stawiał raczej na coś z ładowaniem tudzież elektryka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|