|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Kwi 2006 16:57 Temat postu: |
|
|
HUBERT napisał: |
nie dobijaj mroza takimi tekstami swieta sa cos bardziej optymistycznego | przeciez tu nie zaglada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Kwi 2006 17:38 Temat postu: |
|
|
te hondy z tych rocznikow gnija tak samo jak nissany, a nawed bardziej tylne nadkola....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Kwi 2006 17:58 Temat postu: |
|
|
Ja swojego nx kupilem za 3200 zl ibyla tylko przednia szyba do wymiany. Jesli chodzi o zakrety to daje sobie niezle rady obnizone zawieszenie i gumy 205 i 15 calowe alumki. Jezdze od roku i co wymienilem to cewke zaplonowa 100 nx to fajne autko no i ten dach pelen wypas. Polecam. Sam kiedys chcialem civica ale 100nx jest lepszy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 14 Kwi 2006 19:30 Temat postu: |
|
|
A co Andrzej zarzucają konkretnie hondziarze NX-owi?
Pewnie to jest czcze gadanie , bez większej znajomości tematu. Poza tym mogliby trochę szacunku do Nissana - wkońcu to sąsiad zza miedzy , a nie jakiś szmelcwagen...
Akurat w Niemczech zastanawiałem się też nad Hondą Concerto 1.6 16V.Cena 900euro, rok1993,przebieg 190tkm,do psykniecia tylna klapa i 1 drzwi. Bardzo fajne auto, doposażone, ale nie pamiętam, czy to był SOHC czy DOHC z CRX-a...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 14 Kwi 2006 19:59 Temat postu: |
|
|
jak 1.6 to taki silnik jak w CRX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Kwi 2006 20:04 Temat postu: |
|
|
właśnie ciekawy jestem co oni tam piszą na nasze autka? założę sie, że przede wszystkim piszą, że to wolne jest i że każda honda na v-tecu zjada takiego 100NXa na śniadanie, co jest nie do końca tak oczywistą sprawą, napewno nigdy w życiu nimi nie jeździli, więc jadą po nysach też z zazdrości, bo my mamy dach zdejmowany a oni nie! no i pewnie czepiają sie wyglądu, a konkretnie przednich lamp? napisz co pisali pliz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Kwi 2006 21:23 Temat postu: |
|
|
No EnDrIu jak zobaczyłem te fotki to aż mało nie spadłem z krzesła. Czy ktoś tak sobie śmigał autkiem w takim stanie. Bede juz wiedział gdzie zerknać przed zakupem. O takie cenne uwagi mi właśnie chodzi. Fakt że 1.6 i 90PS to do wyścigów się nie nadaje ale myśle że przy dobrych właściwościach jezdnych da już troche frajdy z jazdy. Tak jak gościu mówi rozpórki, alu i dobre oponki i jazda... Sam nie wiem dlaczego niektórzy posiadacze Hond tak nie lubia 100NX w końcu to tez japończyk. Faktycznie przodek im sie nie podoba... a 100 to taki fajny materiał do tuningu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 14 Kwi 2006 21:57 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci tak jak kupowałem 100 to tez mi sie nie podobała, do jego wygladu trzbe dojrzec :p bo po jakims miesiacu coraz bardziej ten przod mi sie podobał
tunig jak najbardziej ale nic z katalogu carzone , tylko cos na własna reke strugac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 14 Kwi 2006 22:27 Temat postu: |
|
|
Witam nowego kolege (i mam nadzieje kolejnego squadowicza ). A wiec tak, moj dobry kumpel ma Civica Coupe - 1,5 - cos kolo 100KM. Troche nim jezdzilem i powiem, ze jest to ciekawe auto, jednak nie zamienilbym sie. Wlasciwosci jezdne bardzo podobne do setki, silnik tez (kreci sie troche nizej niz nasze 1,6), w srodku z tylu duzo wiecej miejsca, bagaznik tez calkiem pojemny (ale to w koncu tez Coupe). To co mnie najbardziej odpycha do deska rozdzielcza, ale to jest kwestia gustu. Aaa, no i nie ma Targi, co jest bardzo duzym MINUSEM. Co do awaryjnosci, to wiadomo - japonczyk, wiec w zasadzie nic sie nie chrzani. Jednak mimo wszystko bralbym setke, za swoja orginalnosc (do swiatel tez sie przyzwyczaisz ). Pozdrawiam i licze na trafny wybor .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 15 Kwi 2006 10:08 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | jak 1.6 to taki silnik jak w CRX |
Nie Gościu - były trzy typy:
- 1500 16V SOHC ,90PS 0-100km -12s,Vmax172km/h (średnie zużycie 7,9l
- 1600 16v SOHC ,112PS 0-100 - 10,6s Vmax 190km/h(śr.zuż 8,7-dużo!)
- 1600 16v DOHC ,122PS 0-100 - 10,0s Vmax 195km/h(sr.zuż8,3)
Ten ostatni jest właśnie z CRX IIgen. ,tylu że ma 125 lub 130PS.
Silnik 1.6 DOHC i 1.6 SOHC mają ten sam blok ,tylko różnia się właśnie głowicami.
Byłem wczoraj u znajomego mechaniora- stała właśnie taka Crx-ówka.1991rok,czarna,amory Koni zółte,lekki tuning. Ale była bita-przód i gostek nie był świadom,że handlarze na chama wbili przegub(widocznie przy wypadku wysunał sie) Cięzko było go ściagnąć,tak jak i sworzeń wachacza -był dzwon. Co robił- standard- przeguby do wymiany co 40-50tkm,motory jedynie co, jak miał dawane w d*pe na zimnym ,to weźmie trochę oleju.
Tak to ciężko coś zarzucic, poza tym , że brak Targi i znikoma ilość miejsca z tyłu ,nawet w porównaniu z NX-em.
Wg mnie to trochę za małe auto- NX ma ponad 413cm ,więc sprawia wrażenie doroślejszego. No i jeszcze nie słyszałem o włascicielu,który by spokojnie jeździł CRX-em,co przy NX się czasem zdarza.
Awaryjność podobna,czyli nieduża.Co do rdzy to kolega szukał Civica 90-91 w starszej budzie i przewaliliśmy 4sztuki i każda miała rdze z tyłu w różnym stopniu - w zasadzie bez większej różnicy co do NX-a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Kwi 2006 15:33 Temat postu: |
|
|
tarsar byly tez jescze 1.5 chyba 90 hp(sporo tego jezdzi w coupe`tach) no i 1.6 160 hp. Co do silnikow z CRXow 1.6 130hp to na forum hondizarzy mowili mi, ze lubi palic olej i ze jest to w miare normalne, co do spalania Pb to bylo cos kolo 8l. Gdyby dolozyc CRX II gen. dach targa to chyba powstaloby najwspanialsze auto (IMHO del sol`ka troszke malo "mesko" wyglada)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 15 Kwi 2006 17:43 Temat postu: |
|
|
Faktycznie jak bo do CRX II wstawić targe i drzwi bez ramek to było by cacko!!! Czasami śmigam CRX ED9 i powiem Ci EnDrIu że autko jest klasa. 130PS przy małem masie robi cuda. Spalanie podobne jak w 60 konnej Fieście wiec rewelka. CRX maja tylko jeden wielki minus. Jeszcze nie spotkałem sie z nie bitym egzemplarzem... Najgorsze jak za naprawy brali się pseudo fachowcy z młotkami itp. Jazda wówczas jest naprawde ekscytująca. No ale wracajac do tematu po świętach będe szukał 100NX albo Civica co będzie nikt tego nie wie. Po świętach spotkam sie z Kajtkiem i poogladam jego 100.
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Kwi 2006 17:54 Temat postu: |
|
|
Andrzej dobrze wiem o czym mowisz...dwa lata temu szukalem CRXy, niestety tak jak Ty nie znalazlem zadnego nie krzywego a w jednym o malo nie mialem wypadku bo przy 180km/h zaczal ostro sciagac mnie na lewo. Dlatego dzis jezdze NXem, ale gdybym mial do wyboru nie bite NX GTi czy CRX wzialbym ta druga, bo fantastycznie smiga sie nia po zakretach, jest leciutka no i kreci sie do 8 000RPM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 15 Kwi 2006 19:22 Temat postu: |
|
|
Endriu-co do tych motorków które wymieniałem, to chodziło mi o Concerto a nie CRX, a fakt V-TEC 150PS(160PS od IIIgen) to cudo!
A NX też się kręci do 8000RPM albo więcej ,z resztą sam wiesz....
Andrzej - jeśli znajdziesz zadbaną CRX , nikt tu u nas nie bedzie miał pretensji, a jak kupisz eNiksiaka to bedzie super
Grunt to spokojnie porozmawiać i omówić pewne fakty, a nie rzucać takie czy inne hasła na temat takich czy innych aut jak koledzy z forum hondy ....
Co do zuzycia oleju w CRX - podobnie jak w znakomitych silnikach Alfy (hihi-wiem wiem w końcu jestem ex-Alfistą chodzi mi o motory V6 2500,3000 - podwyższone zużycie oleju wynika z tego ,że ten motor ma tzw. luźną konstrukcję, po to aby umożliwić łatwiejsze ,wyższe kręcenie jak w silnikach CRX. Co do dźwięku w Alfie to coś niesamowitego - wszystkie Vtec -i i inne japońskie wymiekają.
Kolega miał AR 75 z motorkiem 2500 V6,tylko niby około 160 ps,ale kopało to takie fury jak Corrado VR6. Praca idealna na biegu jałowym -przyłożysz rękę do maski i nie czujesz wibracji!! Dasz po garach - ten dzwięk to cudo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 15 Kwi 2006 19:44 Temat postu: |
|
|
ja bym wolał niebitego i zdrowego NX gti niz cerke 2 gen , do przednich lamp sie przyzwyczaiłem a nawed jakoś zaczeło mi sie to podobac, kazdy to spostrzega, porostu ten samochod jest ORYGINALNY i jedyny w swoim rodzaju........... W CRX jest juz lekko kanciata konktrukcja jest nieco starsza niz naszych nissanow..... o kokpicie juz nie wspomne. Z zew crx-a ładnie sie prezentuje ale nie lepiej od NX, jezeli chodzi o silnik 1.6 ten 150konny jest całkowicie THE BEST, to jest jedyna rzecz ktora mi sie podoba w Hondzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|