Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

100NX czy Civic???
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 15 Kwi 2006 19:55     Temat postu:

Ale silnikowi SR20DE(moc 143PS przy 6400 a odcinka bodajze 7600) nic nie brakuje ,a ma łańcuch na rozrządzie(jednostki 1600 16V też). Jakoś nie wyobrażam sobie zerwania paska rozrządu przy na przykład 7800obr/min.

Popieram Chrostę- NX jest oryginalniejszy,a po przesiadce z opisywanej wyżej czarnej CRX do mojego NX-a stwierdziłem ,że wewnątrz Nissan jest dużo milszy i świeższy. Ale o gustach się nie dyskutuje.

No i ta Targa...naprawde jest mało autek z tym typem nadwozia.
Byle szyberdach to ma każdy piźdźik teraz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 15 Kwi 2006 20:50     Temat postu:

Wnętrze NX jest faktycznie przyjemne ale sterowanie nawiewem i ogrzewaniem przeniósłbym z Hondy (przyciski, super sprawa). Nie wiem dlaczego ludzie sie czepiaja tych przednich swiateł z NX? Mi one akurat nie ppeszkadzaja. Jedynie co bym poprawil (szczegolnie golaski 1.6) to listwy boczne i lotka z tylu (z GTI). Mnie najbardziej razi przód a mianowicie brak czegoś pod światłami, jakiegoś ciekawego spojlera. Dodatkowo jeszcze lekko posadzić i aluski i juz 100NX jest na prawde cool. Widzialem kilka ciekawych foto i na prawde można zrobić super wozik. Największy problem to znalezienie ładnego spojlera na przód, czy mam racje?? A co do świateł są spoko i niech takie zostaną. Najwyżej ktoś pomyli NX z Camaro.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 15 Kwi 2006 21:26     Temat postu:

EnDrIu napisał:
Dlatego dzis jezdze NXem, ale gdybym mial do wyboru nie bite NX GTi czy CRX wzialbym ta druga, bo fantastycznie smiga sie nia po zakretach, jest leciutka no i kreci sie do 8 000RPM


zdrajca Wink ja bym się nie zamienił, również lubię crxy, ale wybaczcie, dla mnie te autka to małe gównienka, i co z tego, że są szybkie, jak są tak małe, że ledwie można się tam wcisnąć. Ja od crxa jeszcze nie dostałem, jak jeżdżę prawie 4 lata. Silnik 1.6 160 koni to niesamowite osiągnięcie, tylko, że ma zaledwie 150Nm więc przy 170Nm w nissanie na jedno wychodzi. Nie ma co w ogóle porównywać crx ze 100NX bo to coś kompletnie innego. Nissany 100NX zostały stworzone do wyższych celów, dach targa nie był montowany w byle autach, a honda ściągnęła pomysł, ale dopiero w del sol, tylko, że nie za bardzo im się udał pod względem męskości ten model. Ogólnie, bardziej bym porównywał 100NXa do Integry, bo jechalem z taką, jeszcze przed zmianą wałków i wiem, że osiągi są bardzo zbliżone. Co prawda Integra nie ma targi, ale w końcu to integra, poprostu wygląda szybko Twisted Evil
Jeżeli chciałbyś patrzeć na to pod wzgledem spalania, to bierz crx bo 100NX gti wykończy Cię bardzo szybko zależy na czym Ci zależy..


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 15 Kwi 2006 21:28 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 15 Kwi 2006 21:28     Temat postu:

byłem niedawno w wodzisławiu slaskim, i koles przyjechał na stacje NX przedni zderzak miał od strzeliny w dół tuningowy dedykowany do CRX del sol ponoc one szerokoscia pasuja nawed na forum NKP pokazywali takie cos, jak sie nie myle to Endriu? wystarczy kupic zderzak z del sola i podłonczyc od swiateł w doł i jest naprawde ok, samochód robi sie masywniejszy i bardziej agresywny lampy sa ok! poprostu ORYGINALNE


zderzak taki jak ten [link widoczny dla zalogowanych]


a z reszta rozmawiałem z gosciem , ktory powiedział mi zebym kupił sobie zderzak z dowolnego auta jaki mi sier tylko podoba zeby tylko szerokosc była podobna i mi to zrobi........... ale jednak postanowiłem ze zostaiwe mojego NX w oryginale jedynie zawias itd....
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 15 Kwi 2006 22:03     Temat postu:

Myśle,że jak nabędziesz udany egzemplarz, to modyfikowanie jego pod swój (dobry) gust będzie prawdziwą przyjemnością, jak reszta będzie latać jak trzeba...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
coobek




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: 16 Kwi 2006 0:04     Temat postu:

U mnie kolejność gdy przymierzałem się i marzyłem o pierwszym japończyku była następująca: najpierw jajko czyli Civic 92-95' poźniej 100NX az w końcu przez brak niebitych egzemplarzy i po zaliczeniu dwóch fiest, malucha i CQN 900 udało mi sie nabyć japońską wersję Civic '98 3 drzwiową. Miałem ją 2 lata i zrobiłem nią ponad 50 tys km do 200 tys ogólnie. Międzyczasie kolega kupił sobie 100NX-a i nawet zdążył go sprzedać gdy po raz drugi zachorowałem na 100 NXa i kupiłem. Nadal jednak czuje, że może jeszcze kiedyś spełnie swoje pierwsze marzenie i kupie jajko.
Jeśli chcesz wiedzieć co sądze o NXie to tutaj jest troche:
[link widoczny dla zalogowanych]
albo tutaj troche więcej:
[link widoczny dla zalogowanych]
Odnośnie Civica mogę powiedzieć, że podobnie jak w Nissanie nic raczej nie zaskoczy niemile ale Nissan jest o wiele bardziej mniam mniam Ciężko się do czegoś konkretnie przyczepić w Hondzie ale nie było tej radości z jazdy co starszym i trzykrotnie tańszym Nissanem. Honda była dla mnie jakaś za szeroka i ta deska mnie przytłaczała oraz klinowa budowa ograniczająca widoczność do tyłu (jajko tych wad chyba nie ma). Bardzo odpychająco działało bursztynowe podświetlenie deski i zegarów. Najbardziej jednak przeszkadzało mi nieprecyzyjne wysprzęglanie. Sprzęgło bardzo miękkie na siłowniku, wysoko biorące nie do wyczucia. Odnośnie korozji to nawet i bezwypadkowego 5 letniego civica na łączeniu ze zderzakiem troche atakowało ale moze to przez brak nadkoli. Moj wniosek jest taki, że Nissanem bede jeździł dopóki bedzie mi służył bo bardzo go lubię chyba pod każdym wzgledem a do hondy miałem niewiele ale wystarczyło na podjęcie decyzji o zmianie. Jednak jeśli kiedyś nadaży się okazja nabycia Civica 92-95' (kosztem targi i drzwi bezramkowych) to na pewno dużo o niej poczytam przed zakupem a zwłaszcza o ergonomii i praktyczności bo o jakości w tych tematach wszystko jest jasne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 16 Kwi 2006 9:01     Temat postu:

Hej coobek, czytałem już wszystkie opinie o NX na autonentrum.pl ale nie widziałem tej z motogazety, dzięki. Sporo cennych informacji mi udzieliłeś. Jak jednak widze część ludzi przed zakupem NX miała mieszane uczucia które znikaja po przejażdżce tym samochodem i decyduja się na 100. Co do Civica to model 92-95 3d jest o niebo ładniejszy od nastepcy (według mnie). Wsumie jak bym miał teraz wybierać miedzy NX 1.6 a Civic 1.3 to biore NX, ale jak by się trafilła Hondka 1.5 LSI (dobre wyposazenie) lub 1.6 (125PS!!) to mam juz dylemat. Cedydujące przy wybrze auta beda na pewno stan techniczny, cena, i to coś...
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 16 Kwi 2006 11:45     Temat postu:

no to moze szukaj nx gti, wtedy juz bedziesz miał fure na swiatła i do lansu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
coobek




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: 16 Kwi 2006 12:10     Temat postu:

Właśnie pokazywali na TVN TURBO CRXa '91 do sprzedania za 10000.
Wyglądała na wyjątkowo utrzymaną. W takim stanie nie widziałem nawet 10 lat temu, kiedy najbardziej mnie kręcił ten model. Program był o gościu, który szukał auta do 10000 zł i wybrał z czterech marek BMW 5 (tez igła) ze względu na jej praktyczność. Jeśli jesteś w stanie dać tyle kasy za CRXa to pisz do TVN TURBO może to nie była ściema na potrzeby programu i nadal jest aktualne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EnDrIu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 16 Kwi 2006 12:50     Temat postu:

Ja bym zajrzal na forum CRX tam w dziale gielda mozna znalezc rodzynki. MI kolo nosa przeszla wlasnie bardzo zadbana...

Ceremony no wlasnie za ta jej malosc, scislosc, dopasowanie tylko wlasciwie do kierowcy i nic wiecej pokochalem to auto. Co do osiagow, porownujesz nutonki i konie, ale nie bierzesz pod uwage, ze to auto wazy mniej niz 900 kg, a NX Gti pewnie 200kg wiecej( nie wiem ile dokladnie, wiec jak cos to mnie popraw:) )a taka nadwaga to juz sporo. Nie porownalbym NX GTi do Integry, na pewno nie do TypeR, bo to juz inne swiaty, w serii silnik mocniejszy o 49hp(ta sama pojemnosc!!!), z reszta Interga uznawana jest jako najlepiej prowadzacy sie samochod z przednim napedem.

I jeszcze jedna wazna sprawa...klub CRX jest super zorganizowany, spotykaja sie czesto, przybywa duza liczba osob, ich meetingi nie polegaja na staniu pod MC lecz na probach sprawnosciowych etc etc.

Tarsar nie wyobrazasz sobie pekniecia paska przy 7800? To co powiesz na pekniecie lancucha przy 7000RPM w NX Gti naszego kolegi? Poszukaj na forum moze sa jeszcze zdjecia jaka mial dziure w bloku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prex




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: 16 Kwi 2006 13:59     Temat postu:

EnDrIu napisał:

Tarsar nie wyobrazasz sobie pekniecia paska przy 7800? To co powiesz na pekniecie lancucha przy 7000RPM w NX Gti naszego kolegi? Poszukaj na forum moze sa jeszcze zdjecia jaka mial dziure w bloku Wink


Zgadza sie, bylo o tym pisane, ale chyba jeszcze na starym forum Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 16 Kwi 2006 17:23     Temat postu:

coobek napisał:
Właśnie pokazywali na TVN TURBO CRXa '91 do sprzedania za 10000.
Wyglądała na wyjątkowo utrzymaną. W takim stanie nie widziałem nawet 10 lat temu, kiedy najbardziej mnie kręcił ten model. Program był o gościu, który szukał auta do 10000 zł i wybrał z czterech marek BMW 5 (tez igła) ze względu na jej praktyczność. Jeśli jesteś w stanie dać tyle kasy za CRXa to pisz do TVN TURBO może to nie była ściema na potrzeby programu i nadal jest aktualne

znajdziesz ten samochód na [link widoczny dla zalogowanych] dokładnie ten czerwony z tvn turbo.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 16 Kwi 2006 17:52     Temat postu:

EnDrIu napisał:

Co do osiagow, porownujesz nutonki i konie, ale nie bierzesz pod uwage, ze to auto wazy mniej niz 900 kg, a NX Gti pewnie 200kg wiecej( nie wiem ile dokladnie, wiec jak cos to mnie popraw:) )a taka nadwaga to juz sporo. Nie porownalbym NX GTi do Integry, na pewno nie do TypeR, bo to juz inne swiaty, w serii silnik mocniejszy o 49hp(ta sama pojemnosc!!!), z reszta Interga uznawana jest jako najlepiej prowadzacy sie samochod z przednim napedem.

Crx waży 909kg, z tego co pamiętam. Biore oczywiście pod uwagę wagę, bo to podstawa przy przyspieszaniu, ale jak pisalem wcześniej przyspieszenia tych dwóch autek są bardzo zblizone, podobnie z resztą jak osiągi Integry TypeR, która do sekti ma koło 7 sekund i nie taki sam silnik tylko nawet mniejszy, bo 1.8. Wystarczy dobry układ wydechowy w 100NXie GTi i nadążamy, ale tylko do pewnej prędkości, koło 160-180km/h zacznie nas łoić Laughing O prowadzeniu akurat nic nie mówiłem, Wink bo to nie podlega dyskusji, niestety jak bym miał wybór to bym się nie zastanawiał nawet. Integra TypeR to zbyt rasowy samochód, żeby mógł przegrać(pod względem technicznym), nawet z tak wspaniałym autkiem jakim jest 100NX Rolling Eyes Dla mnie porównanie Crxa do 100NXa GTI ma się tak samo jak 100NX GTI do Integry TypeR. Razz
Powrót do góry
tarsar




Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz

PostWysłany: 16 Kwi 2006 23:40     Temat postu:

Prex napisał:
EnDrIu napisał:

Tarsar nie wyobrazasz sobie pekniecia paska przy 7800? To co powiesz na pekniecie lancucha przy 7000RPM w NX Gti naszego kolegi? Poszukaj na forum moze sa jeszcze zdjecia jaka mial dziure w bloku Wink


Zgadza sie, bylo o tym pisane, ale chyba jeszcze na starym forum Wink



Zdarza się i najlepszym - bez komentarza.

Na pewno szansa na pęknięcie paska jest iles tam razy większa niż łańcucha...

A widzę Endriu CRX -ówka nadal nie daje Ci żyć.... Laughing
Mi się ostatecznie (jakbym miał dziś kupić sportowe autko do 10tys zł)
nie podoba...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HUBERT




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sleyerówek k. Wawy
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 17 Kwi 2006 11:04     Temat postu:

oprocz crxa ogladalem mr2 silnik z tylu jak i naped .podzespoly od celicy ale reszta ciezka do zdobycia i to mnie przrazilo.dlatego jest 100nx :!:

cenili ja 8tys pln silnik wolnossacy ,swiatelka podnoszona i targa oczywiscie . zakatowany jak cholera.

jak go objezdzalem bylo sliko po deszczu Very Happy frajde 50% wieksza jak w nxe .takie autko stalo by wiecej w darazu od 100nxa dlatego wybralem cos do jezdzenia a nie do ogladania .

ps.mr2 tez moze byc do jezdzenia ale to juz inna kasa wchodzi w gre Sad ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin