 |
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 19:31 Temat postu: 100NX przed i po liftingu |
|
|
Witam,
poniewaz dopiero poznaje 100NX prosze uprzejmie o podanie roznic pomiedzy NX przed i po liftingu.
W opcji "szukaj" nie znalazlem jednoznacznych informacji tylko szczatkowe dane.
Z gory wielkie dzieki!!
Pozdr. wojh
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
gruby
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 19:42 Temat postu: |
|
|
po lifcie :
listwy w kolorze nadwozia
inny licznik w srodku obrotka po prawej i temp ipaliwo chodza poziomo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ged
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 19:54 Temat postu: |
|
|
Po lifcie!
Zalety:
- ocynkowane blachy
- wtrysk? (z tym mogę się mylić, bo samemu dokładnie nie wiem)
Wady:
- szara tapicerka zamiast czarnej (nad czym strasznie ubolewam )
Chyba jeszcze dochodził brak linki prędkościomierza, ale nie wiem dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 19:59 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzieki za superszybkie odpowiedzi!
Kiedy byl lifting?
Czy GTi tez wystepowal po liftingu?
Widzialem liczniki cyfrowe czyli jak to sie pisze digital - tacho. Jakie modele to mialy?
Trzeba w koncu uzupelnic Wikipedie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ged
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 20:02 Temat postu: |
|
|
Chyba jakoś pod koniec 93.
Ale lepiej niech się wypowie ktoś, kto zna dokładną historię modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 20:05 Temat postu: |
|
|
Ged napisał: | Chyba jakoś pod koniec 93.
Ale lepiej niech się wypowie ktoś, kto zna dokładną historię modelu. |
Z tego wynika, ze nie bylo GTi po liftingu, tak?
Wikipedie angielska i niemiecka sa bardzo ubogie i nic nie wyjasniaja.
Prwdopodobnie po '93 model 1.6 w wersji 102 KM zastepuje ten 90 KM, ale juz bez targi i chyba schodzi z linii GTi.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ged
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 20:26 Temat postu: |
|
|
Bez dachu to wersja 1,6 SR i ma coś koło 110KM.
Wersje 1,6 102KM występowały w Japonii, a do Europy (nie wiem czy całej) były ograniczane do 92KM.
Odnośnie serii GTi się nie wypowiadam, bo nie znam żadnych danych na ten temat.
PS. Wszelkie informacje zawarte w moich postach pochodzą z tego forum, bądź ze spotów.
I nie jestem do końca pewny czy są prawdziwe, bo nie pamiętam dokładnie wszystkich informacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 20:31 Temat postu: |
|
|
Wikipedia DE
1,6 Liter (1.597 cm³) GA16DS 4 Zylinder in Reihe 66 (90) bei 6.000 1/min 133 Nm bei 4.000 1/min elektronisch geregelter Vergaser
1,6 Liter (1.597 cm³) GA16DE 4 Zylinder in Reihe 66 (90) bei 6.000 1/min 136 Nm bei 4.000 1/min Multipointeinspritzung
1,6 Liter (1.597 cm³) GA16DE 4 Zylinder in Reihe 75 (102) bei 6.000 1/min 136 Nm bei 4.000 1/min Multipointeinspritzung, nur im Coupé ohne Targa (SR)
2,0 Liter (1.998 cm³) SR20DE 4 Zylinder in Reihe 105 (143) bei 6.400 1/min 178 Nm bei 4800 1/min Multipointeinspritzung, nur GTi
Z tego wynika tylko tyle, ze 102KM byly montowane w SR.
Hehe, sprobujcie wytlumaczyc naszym mechanikom, ze istnije cos takiego jak gaznik sterowany elektronicznie, hihi, ktory to zrozumie!!??
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 15 Wrz 2007 20:36 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 20:35 Temat postu: |
|
|
Ged napisał: | Bez dachu to wersja 1,6 SR i ma coś koło 110KM.
Wersje 1,6 102KM występowały w Japonii, a do Europy (nie wiem czy całej) były ograniczane do 92KM.
Odnośnie serii GTi się nie wypowiadam, bo nie znam żadnych danych na ten temat.
PS. Wszelkie informacje zawarte w moich postach pochodzą z tego forum, bądź ze spotów.
I nie jestem do końca pewny czy są prawdziwe, bo nie pamiętam dokładnie wszystkich informacji.  |
SR-ki miały tylko i wyłącznie 102 kuce - bez targi. Moc w postaci 90hp (niemcy) lub 102hp (np. dania, belgia) była zależna od kraju na jaki był produkowany NX.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ged
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 20:37 Temat postu: |
|
|
NadiR napisał: | Ged napisał: | Bez dachu to wersja 1,6 SR i ma coś koło 110KM.
Wersje 1,6 102KM występowały w Japonii, a do Europy (nie wiem czy całej) były ograniczane do 92KM.
Odnośnie serii GTi się nie wypowiadam, bo nie znam żadnych danych na ten temat.
PS. Wszelkie informacje zawarte w moich postach pochodzą z tego forum, bądź ze spotów.
I nie jestem do końca pewny czy są prawdziwe, bo nie pamiętam dokładnie wszystkich informacji.  |
SR-ki miały tylko i wyłącznie 102 kuce - bez targi. Moc w postaci 90hp (niemcy) lub 102hp (np. dania, belgia) była zależna od kraju na jaki był produkowany NX. |
Czyli SR'ki miały silnik identyczny jak te nieograniczone 1,6?
Dziękuję za sprostowanie, bo jak już pisałem, samemu pewny nie byłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 20:39 Temat postu: |
|
|
Ged napisał: | NadiR napisał: | Ged napisał: | Bez dachu to wersja 1,6 SR i ma coś koło 110KM.
Wersje 1,6 102KM występowały w Japonii, a do Europy (nie wiem czy całej) były ograniczane do 92KM.
Odnośnie serii GTi się nie wypowiadam, bo nie znam żadnych danych na ten temat.
PS. Wszelkie informacje zawarte w moich postach pochodzą z tego forum, bądź ze spotów.
I nie jestem do końca pewny czy są prawdziwe, bo nie pamiętam dokładnie wszystkich informacji.  |
SR-ki miały tylko i wyłącznie 102 kuce - bez targi. Moc w postaci 90hp (niemcy) lub 102hp (np. dania, belgia) była zależna od kraju na jaki był produkowany NX. |
Czyli SR'ki miały silnik identyczny jak te nieograniczone 1,6?
Dziękuję za sprostowanie, bo jak już pisałem, samemu pewny nie byłem. |
Wg Wikipedii.de tylko SR ma 102 KM, ale to malo wiarygodne zrodlo, mimo wszystko.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ged
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 20:42 Temat postu: |
|
|
wojh napisał: | Wg Wikipedii.de tak to sie ma, ale to malo wiarygodne zrodlo, mimo wszystko. |
To że Wiki jest mało wiarygodne to wiem.
Przekonałem się pisząc inżynierkę, bo musiałem poprawiać parę artykułów w niej zawartych.
Na szczęście dla mnie miałem wtedy do dyspozycji oryginalne źródła informacji.
Co niestety w przypadku 100NX jest chyba dość ciężkie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 20:43 Temat postu: |
|
|
Ged napisał: |
Czyli SR'ki miały silnik identyczny jak te nieograniczone 1,6? |
GA16DE jest zarówno w SR jak i w wersji z targą, czyli wtrysk wielopunktowy. Gdzieś te 12 kucy uciekło - w rajchu płacili wówczas nie od pojemności, ale od mocy auta i dlatego było 90hp w 1.6.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 20:45 Temat postu: |
|
|
Ged napisał: | wojh napisał: | Wg Wikipedii.de tak to sie ma, ale to malo wiarygodne zrodlo, mimo wszystko. |
To że Wiki jest mało wiarygodne to wiem.
Przekonałem się pisząc inżynierkę, bo musiałem poprawiać parę artykułów w niej zawartych.
Na szczęście dla mnie miałem wtedy do dyspozycji oryginalne źródła informacji.
Co niestety w przypadku 100NX jest chyba dość ciężkie. |
Hehe, jak ja pisalem dyplom to przesyl 56 kps to bylo maaax!! Nikt nie slyszal o wiki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ged
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 15 Wrz 2007 20:50 Temat postu: |
|
|
wojh napisał: | Ged napisał: | wojh napisał: | Wg Wikipedii.de tak to sie ma, ale to malo wiarygodne zrodlo, mimo wszystko. |
To że Wiki jest mało wiarygodne to wiem.
Przekonałem się pisząc inżynierkę, bo musiałem poprawiać parę artykułów w niej zawartych.
Na szczęście dla mnie miałem wtedy do dyspozycji oryginalne źródła informacji.
Co niestety w przypadku 100NX jest chyba dość ciężkie. |
Hehe, jak ja pisalem dyplom to przesyl 56 kps to bylo maaax!! Nikt nie slyszal o wiki  |
No ja w takim razie świeżynka jestem, bo się broniłem 19 lipca bieżącego roku.
PS. Sorka za drobne OT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|