Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 06 Sty 2008 15:43 Temat postu: 100NX "Spezial" i "GTi Spezial" |
|
|
Niemiecka strona [link widoczny dla zalogowanych] podaje, ze od kwietnia do listopada 1993 na niemieckim rynku wychodzily 2 specjalne serie 100NX pod nazwa "Targa Spezial" i "GTi Targa Spezial".
Charakteryzowaly sie obnizonym zawieszeniem Eibach'a, alu-felgami i skorzana kierownica. Seria ta nie miala nic wspolnego ze zmianami face-lift'owymi.
Czy ktos zna wiecej szczegolow? Na niemieckiej stronce temat nie zostal za bardzo rozwiniety.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sirkomla
stary wyjadacz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Sty 2008 17:01 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
że niby o to chodzi??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Sty 2008 17:06 Temat postu: |
|
|
moj poprzedni 100NX to ponoc jakis Spezial, ale tam raczej chodzilo o 3 swiatlo stop, hamulcowe tarczowe z ABS, skorzana kierownice Momo i wysoki spoiler z tylu
zawieszenia Eibach nie stwierdzilem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 06 Sty 2008 17:09 Temat postu: |
|
|
sirkomla napisał: | wojh napisał: | Niemiecka strona [link widoczny dla zalogowanych] podaje, ze od kwietnia do listopada 1993 na niemieckim rynku wychodzily 2 specjalne serie 100NX pod nazwa "Targa Spezial" i "GTi Targa Spezial".
Charakteryzowaly sie obnizonym zawieszeniem Eibach'a, alu-felgami i skorzana kierownica. Seria ta nie miala nic wspolnego ze zmianami face-lift'owymi.
Czy ktos zna wiecej szczegolow? Na niemieckiej stronce temat nie zostal za bardzo rozwiniety.
|
[link widoczny dla zalogowanych]
że niby o to chodzi?? |
Jeśli to rzeczywiście to, to ja tu widzę typowego zwykłego polifta. I żółte światła. Ale kolor - sympatyczny. Podobny do wersji Pacific.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sirkomla
stary wyjadacz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zieleniewo k. Kołobrzegu Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Sty 2008 17:46 Temat postu: |
|
|
światła raczej normalne, tylko przed nim stoi coś żółtego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 06 Sty 2008 18:52 Temat postu: |
|
|
sirkomla napisał: | http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=17862201&tabNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.modelId=42&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=3000&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=2
że niby o to chodzi?? |
To jakis turecki tuning Berlin-Pankow
Na 100% z tym Spezial'em chodzi o cos innego.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 06 Sty 2008 18:54 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bk
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06 Sty 2008 21:06 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o obniżone zawieszenie i alu w serii to chyba Mati mial coś takiego, zanim dachował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati1411
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Swarzędz (WLKP)
|
Wysłany: 06 Sty 2008 21:23 Temat postu: |
|
|
Nie ja miałem po prostu zawieche 2006 rok obniżoną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Sty 2008 11:53 Temat postu: |
|
|
bk napisał: | jeśli chodzi o obniżone zawieszenie i alu w serii to chyba Mati mial coś takiego, zanim dachował |
I ja mam zawiechę od Eibacha szurającą po progach oraz skórzaną kierę momo, ale to nie znaczy że moja seteczka to "GTi Targa Spezial Edition"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bk
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07 Sty 2008 22:42 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | bk napisał: | jeśli chodzi o obniżone zawieszenie i alu w serii to chyba Mati mial coś takiego, zanim dachował |
I ja mam zawiechę od Eibacha szurającą po progach oraz skórzaną kierę momo, ale to nie znaczy że moja seteczka to "GTi Targa Spezial Edition" |
przeczytaj dokładnie co napisałem a potem wmuszaj innym swoje błyskotliwe uwagi, nie wydaje mi się żebym w mojej wypowiedzi użył słów "Spezial Edition", zauważyłem jedynie, że miał glebe i alu w serii...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Sty 2008 0:11 Temat postu: |
|
|
bk napisał: | red_shogun napisał: | bk napisał: | jeśli chodzi o obniżone zawieszenie i alu w serii to chyba Mati mial coś takiego, zanim dachował |
I ja mam zawiechę od Eibacha szurającą po progach oraz skórzaną kierę momo, ale to nie znaczy że moja seteczka to "GTi Targa Spezial Edition" |
przeczytaj dokładnie co napisałem a potem wmuszaj innym swoje błyskotliwe uwagi, nie wydaje mi się żebym w mojej wypowiedzi użył słów "Spezial Edition", zauważyłem jedynie, że miał glebe i alu w serii... |
W takim razie twoja wypowiedź ma się tak do tematu tego wątku, jak moja wypowiedź do twojej
p.s.
Ochłoń trochę chłopcze bo ci korona z głowy spadnie i beton ukruszy
Wierz mi naprawdę nic się nie stało, specjalista nie jest potrzebny, ja ci już wybaczyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 08 Sty 2008 1:59 Temat postu: |
|
|
Panowie, wiecej spokoju Pytanie brzmialo: czy ktos slyszal o serii "Spezial", ktora wyszla na rynku niemieckim. Jest to dla mnie nowosc i nie mielem pojecia, ze 100NX mial jakiekolwiek serie specjalne, nawet na Niemcy.
Tutaj podaje cytat z niemieckie stronki, kto bedzie chcial, to sobie przetlumaczy:
Im April 1993 folgten dann die Sondermodelle "Spezial" und "GTi Spezial" mit tieferlegungsfedern von Eibach, Leichtmetallfelgen und Lederlenkrad.
Folgende Versionen gab es auf dem deutschen Markt:
Motortyp Hubraum kw/PS Baujahr***
100 NX 1.6 Targa GA16DS* 1597 66/90 10.1990 - 10.1992
100 NX 1.6 Targa GA16DE** 1597 66/90 10.1992 - 10.1995
100 NX 1.6 Targa Special GA16DE** 1597 66/90 04.1993 - 11.1993
100 NX 1.6 SR GA16DE** 1597 75/102 09.1993 - 09.1995
100 NX GTI Targa SR20DE** 1998 105/143 06.1991 - 03.1995
100 NX GTi Targa Special SR20DE** 1998 105/143 04.1993 - 11.1993
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 08 Sty 2008 2:07 Temat postu: |
|
|
Strona niemiecka nazywa ten model raz z niemiecka jako "Spezial", a potem z angielska "special". jest to moim zdaniem ciekawostka, bo do tej pory na naszych forach nie bylo mowy o takich wersjach. Nawet angielska strona [link widoczny dla zalogowanych] nie wspomina o takich wersjach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Sty 2008 2:56 Temat postu: |
|
|
btw. Gdzieś natknąłem się o wzmiance 100NX'a z silnikiem SE20DE, gdzie był podział na zwykłą 2-litrówkę i 2-litrówkę z dopiskiem GTI, różniły się obecnością kata, a zarazem mocami, odpowiednio 110kW i 105kW. Czy istnieje związek z bogatszym wyposażeniem, to nie wiem. Pierwsze słyszę o "serii", która wychodziłaby z takim upgrade'm. Ciekawa sprawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 08 Sty 2008 3:09 Temat postu: |
|
|
110 KW / 150 KM to akurat ma SR20DE z ECU od Primery
|
|
Powrót do góry |
|
|
|