Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 10 Sty 2008 0:28 Temat postu: AIRBOX SIMOTA |
|
|
Zastanawiam się nad zamontowaniem airboxa. Czy miał już z tym ktoś do czynienia? Opinie? Co o tym myślicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
No nic, zobaczymy na własnym przykładzie - właśnie dokonałem zakupu
Ostatnio zmieniony przez Kwi@t dnia 11 Sty 2008 0:35 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 13 Sty 2008 14:35 Temat postu: |
|
|
Opisz wrażenia z jazdy jak już zainstalujesz. Zawsze byłem ciekawy filtrów stożkowych. Jedni twierdzą, że zmienia się tylk dźwięk pracy silnika tzn., jest głośniej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 13 Sty 2008 21:49 Temat postu: |
|
|
Trebor napisał: | Opisz wrażenia z jazdy jak już zainstalujesz. Zawsze byłem ciekawy filtrów stożkowych. Jedni twierdzą, że zmienia się tylk dźwięk pracy silnika tzn., jest głośniej. |
Spoko, napewno napisze ale dopiero w Kwietniu jak założe bo nie ma mnie w kraju. No i jeszcze prawdopodobnie autko pójdzie do "Chojnackiego" na pare modyfikacji
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ged
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13 Sty 2008 22:37 Temat postu: |
|
|
Widzę Kwiat, że się rozbujałeś z modyfikacjami.
Z niecierpliwością czekam na rezultaty i spocik wiosenny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 14 Sty 2008 0:48 Temat postu: |
|
|
Ged napisał: | Widzę Kwiat, że się rozbujałeś z modyfikacjami.
Z niecierpliwością czekam na rezultaty i spocik wiosenny. |
No z chęcią się pojawię. Modle się żeby tylko termin mi pasował bo będę zalatany trszke z tymi modami i nie tylko.
POZDRO
|
|
Powrót do góry |
|
|
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Sty 2008 12:58 Temat postu: |
|
|
jak bedzie cieplej to spocik bedziemy robic regularnie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 0:30 Temat postu: |
|
|
Kwi@t napisał: | No i jeszcze prawdopodobnie autko pójdzie do "Chojnackiego" na pare modyfikacji |
Zdecydowanie odradzam, jest drogo i jego modyfikacja GT nic nie daje, poprawiałem po nim parę Nissanów w tym Pewną szarą primerę GT o której było bardzo głośno swojego czasu...
modyfikacja GT to tylko dopasowanie kanałów w głowicy i kolektorów do siebie, efekt to wzrost maks o 3KM i 3Nm.
Do 15KM i 15Nm uzyskasz robią wydech od dwururki w dal, ceny są różne za stalowy na dwóch tłumikach 800zł a na kwasiaku kończąc kwotą 1800zł...
Poniżej przykład sunny Gti przed i po zrobieniu wydechu (57mm przelot na dwóch tłumikach)
[link widoczny dla zalogowanych]
Ps. zanim zdecydujesz się oddać auto do Chojnackiego zmierz je na niezależnej hamowni np. u grabowskiego, po czym po odebraniu setki od chojnackiego ponownie udaj się do Grabowskiego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coobcio dnia 18 Sty 2008 0:31 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 0:51 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Zdecydowanie odradzam, jest drogo i jego modyfikacja GT nic nie daje, poprawiałem po nim parę Nissanów w tym Pewną szarą primerę GT o której było bardzo głośno swojego czasu...
modyfikacja GT to tylko dopasowanie kanałów w głowicy i kolektorów do siebie, efekt to wzrost maks o 3KM i 3Nm.
Do 15KM i 15Nm uzyskasz robią wydech od dwururki w dal, ceny są różne za stalowy na dwóch tłumikach 800zł a na kwasiaku kończąc kwotą 1800zł... |
Ehh kurde a juz myslalem, ze znalazlem firme, gdzie zaprowadze swoje nismo No niestety widac musze szukac dalej
PS. Dzieki za info bo bym tylko pieniadze wywalil na 3 KM i 3 Nm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 18 Sty 2008 1:46 Temat postu: |
|
|
Coobcio napisał: | Kwi@t napisał: | No i jeszcze prawdopodobnie autko pójdzie do "Chojnackiego" na pare modyfikacji |
Zdecydowanie odradzam, jest drogo i jego modyfikacja GT nic nie daje, poprawiałem po nim parę Nissanów w tym Pewną szarą primerę GT o której było bardzo głośno swojego czasu...
modyfikacja GT to tylko dopasowanie kanałów w głowicy i kolektorów do siebie, efekt to wzrost maks o 3KM i 3Nm.
Do 15KM i 15Nm uzyskasz robią wydech od dwururki w dal, ceny są różne za stalowy na dwóch tłumikach 800zł a na kwasiaku kończąc kwotą 1800zł...
Poniżej przykład sunny Gti przed i po zrobieniu wydechu (57mm przelot na dwóch tłumikach)
[link widoczny dla zalogowanych]
Ps. zanim zdecydujesz się oddać auto do Chojnackiego zmierz je na niezależnej hamowni np. u grabowskiego, po czym po odebraniu setki od chojnackiego ponownie udaj się do Grabowskiego. |
hmm to mi troche namieszałeś...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 8:07 Temat postu: |
|
|
za tą samą cenę co chojnacki z waszych SR20DE, mogę zrobić coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
czyli:
- modyfikacja elektorniki po przez ECU mastera
- przestawienie rozrządu
- nowy dolot
- kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC
- nowy wydech od kolekotra
- wymiana pompy paliwa na walbro
Na gotowo wyjdzie 4500zł, termin realizacji ok 3 dni. w tym hamownia przed i po wliczona.
Ps. w Kwietniu ukarze się GT z opisem modyfikacji dla tego silnika by COOBCIO
Pss. po 4000zł mam 190 konne SR20VE prosto z japoni o przebiegach do 100tyś km, z roczników 1999-2001.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 8:31 Temat postu: |
|
|
Cytat: | za tą samą cenę co chojnacki z waszych SR20DE, mogę zrobić coś takiego... |
Z checia bym skorzystal ale ja niestety mam ga16ds :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 10:57 Temat postu: |
|
|
Challenger napisał: | Cytat: | za tą samą cenę co chojnacki z waszych SR20DE, mogę zrobić coś takiego... |
Z checia bym skorzystal ale ja niestety mam ga16ds :/ |
co za problem? pakujesz tam 2.0 i dodatkowo masz nadmoc zreszta mysle, ze Coobcio dalby rade te kilka nieparzystokopytnych wycisnac z takiego 1.6
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 14:21 Temat postu: |
|
|
Cytat: | co za problem? pakujesz tam 2.0 i dodatkowo masz nadmoc zreszta mysle, ze Coobcio dalby rade te kilka nieparzystokopytnych wycisnac z takiego 1.6... |
Swap to nie dla mnie, chce jak najwiecej wycisnac z 1.6 :p ale narazie to tylko plany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|