Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

AIRBOX SIMOTA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 10 Sty 2008 0:28     Temat postu: AIRBOX SIMOTA

Zastanawiam się nad zamontowaniem airboxa. Czy miał już z tym ktoś do czynienia? Opinie? Co o tym myślicie?


[link widoczny dla zalogowanych]







No nic, zobaczymy na własnym przykładzie - właśnie dokonałem zakupu Laughing


Ostatnio zmieniony przez Kwi@t dnia 11 Sty 2008 0:35 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 13 Sty 2008 14:35     Temat postu:

Opisz wrażenia z jazdy jak już zainstalujesz. Zawsze byłem ciekawy filtrów stożkowych. Jedni twierdzą, że zmienia się tylk dźwięk pracy silnika tzn., jest głośniej.
Powrót do góry
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 13 Sty 2008 21:49     Temat postu:

Trebor napisał:
Opisz wrażenia z jazdy jak już zainstalujesz. Zawsze byłem ciekawy filtrów stożkowych. Jedni twierdzą, że zmienia się tylk dźwięk pracy silnika tzn., jest głośniej.


Spoko, napewno napisze ale dopiero w Kwietniu jak założe bo nie ma mnie w kraju. No i jeszcze prawdopodobnie autko pójdzie do "Chojnackiego" na pare modyfikacji
Powrót do góry
Ged




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 13 Sty 2008 22:37     Temat postu:

Widzę Kwiat, że się rozbujałeś z modyfikacjami. Twisted Evil

Z niecierpliwością czekam na rezultaty i spocik wiosenny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 14 Sty 2008 0:48     Temat postu:

Ged napisał:
Widzę Kwiat, że się rozbujałeś z modyfikacjami. Twisted Evil

Z niecierpliwością czekam na rezultaty i spocik wiosenny.


No z chęcią się pojawię. Modle się żeby tylko termin mi pasował bo będę zalatany trszke z tymi modami i nie tylko.
POZDRO
Powrót do góry
arkady




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 14 Sty 2008 12:58     Temat postu:

jak bedzie cieplej to spocik bedziemy robic regularnie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 0:30     Temat postu:

Kwi@t napisał:
No i jeszcze prawdopodobnie autko pójdzie do "Chojnackiego" na pare modyfikacji

Zdecydowanie odradzam, jest drogo i jego modyfikacja GT nic nie daje, poprawiałem po nim parę Nissanów w tym Pewną szarą primerę GT o której było bardzo głośno swojego czasu...
modyfikacja GT to tylko dopasowanie kanałów w głowicy i kolektorów do siebie, efekt to wzrost maks o 3KM i 3Nm.
Do 15KM i 15Nm uzyskasz robią wydech od dwururki w dal, ceny są różne za stalowy na dwóch tłumikach 800zł a na kwasiaku kończąc kwotą 1800zł...

Poniżej przykład sunny Gti przed i po zrobieniu wydechu (57mm przelot na dwóch tłumikach)
[link widoczny dla zalogowanych]

Ps. zanim zdecydujesz się oddać auto do Chojnackiego zmierz je na niezależnej hamowni np. u grabowskiego, po czym po odebraniu setki od chojnackiego ponownie udaj się do Grabowskiego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Coobcio dnia 18 Sty 2008 0:31 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 0:51     Temat postu:

Cytat:
Zdecydowanie odradzam, jest drogo i jego modyfikacja GT nic nie daje, poprawiałem po nim parę Nissanów w tym Pewną szarą primerę GT o której było bardzo głośno swojego czasu...
modyfikacja GT to tylko dopasowanie kanałów w głowicy i kolektorów do siebie, efekt to wzrost maks o 3KM i 3Nm.
Do 15KM i 15Nm uzyskasz robią wydech od dwururki w dal, ceny są różne za stalowy na dwóch tłumikach 800zł a na kwasiaku kończąc kwotą 1800zł...


Ehh kurde a juz myslalem, ze znalazlem firme, gdzie zaprowadze swoje nismo Sad No niestety widac musze szukac dalej Sad

PS. Dzieki za info bo bym tylko pieniadze wywalil na 3 KM i 3 Nm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwi@t
Gość






PostWysłany: 18 Sty 2008 1:46     Temat postu:

Coobcio napisał:
Kwi@t napisał:
No i jeszcze prawdopodobnie autko pójdzie do "Chojnackiego" na pare modyfikacji

Zdecydowanie odradzam, jest drogo i jego modyfikacja GT nic nie daje, poprawiałem po nim parę Nissanów w tym Pewną szarą primerę GT o której było bardzo głośno swojego czasu...
modyfikacja GT to tylko dopasowanie kanałów w głowicy i kolektorów do siebie, efekt to wzrost maks o 3KM i 3Nm.
Do 15KM i 15Nm uzyskasz robią wydech od dwururki w dal, ceny są różne za stalowy na dwóch tłumikach 800zł a na kwasiaku kończąc kwotą 1800zł...

Poniżej przykład sunny Gti przed i po zrobieniu wydechu (57mm przelot na dwóch tłumikach)
[link widoczny dla zalogowanych]

Ps. zanim zdecydujesz się oddać auto do Chojnackiego zmierz je na niezależnej hamowni np. u grabowskiego, po czym po odebraniu setki od chojnackiego ponownie udaj się do Grabowskiego.

hmm to mi troche namieszałeś... Rolling Eyes
Powrót do góry
Coobcio
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 8:07     Temat postu:

za tą samą cenę co chojnacki z waszych SR20DE, mogę zrobić coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]

czyli:
- modyfikacja elektorniki po przez ECU mastera
- przestawienie rozrządu
- nowy dolot
- kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC
- nowy wydech od kolekotra
- wymiana pompy paliwa na walbro

Na gotowo wyjdzie 4500zł, termin realizacji ok 3 dni. w tym hamownia przed i po wliczona.

Ps. w Kwietniu ukarze się GT z opisem modyfikacji dla tego silnika by COOBCIO
Pss. po 4000zł mam 190 konne SR20VE prosto z japoni o przebiegach do 100tyś km, z roczników 1999-2001.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 8:31     Temat postu:

Cytat:
za tą samą cenę co chojnacki z waszych SR20DE, mogę zrobić coś takiego...

Z checia bym skorzystal ale ja niestety mam ga16ds :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 10:57     Temat postu:

Challenger napisał:
Cytat:
za tą samą cenę co chojnacki z waszych SR20DE, mogę zrobić coś takiego...

Z checia bym skorzystal ale ja niestety mam ga16ds :/


co za problem? pakujesz tam 2.0 i dodatkowo masz nadmoc Very Happy zreszta mysle, ze Coobcio dalby rade te kilka nieparzystokopytnych wycisnac z takiego 1.6

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Challenger




Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2008 14:21     Temat postu:

Cytat:
co za problem? pakujesz tam 2.0 i dodatkowo masz nadmoc zreszta mysle, ze Coobcio dalby rade te kilka nieparzystokopytnych wycisnac z takiego 1.6...


Swap to nie dla mnie, chce jak najwiecej wycisnac z 1.6 :p ale narazie to tylko plany Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin