Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Wrz 2008 15:21 Temat postu: amorek tyl. prawy jako lewy??? |
|
|
moge kupic w dobrym stanie prawy tylni amorek
zas ja musze wymienic tylni lewy
moje pytanie czy prawy amor zaloze na lewa strone ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Wrz 2008 18:45 Temat postu: |
|
|
Nie ma takiej możliwości żebyś założył odwrotnie nie przykręcisz później łącznika stabilizatora ... poza tym amortyzatory wymienia się parami .. to tak jakbyś założył jedną nową czystą skarpetkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AMONe
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Wrz 2008 16:46 Temat postu: |
|
|
Jak wymienisz jeden amortyzator to strona z nowym będzie miała maksymalną sprawność a druga nie i tu pojawia się problem z przyczepnością auta. Widziałem sytuacje (VW Passat B3) gdzie klient uparł się że chce wymienić tylko jeden amortyzator i po takiej operacji przy skręcaniu jedno koło (ze starym amorem) odrywało się od ziemi i generalnie przy jeździe po dziurach koło ze starym amorem nie trzymało się drogi... Dlatego wymienia się parami aby oba miały identyczną sprawność (z tego co mówią nie zakłada się też amorów dwóch różnych producentów bo mają inne właściwości ale nie wiem ile w tym prawdy)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AMONe dnia 18 Wrz 2008 16:48 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|