Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 01 Gru 2007 23:48 Temat postu: |
|
|
ABARTH zmienial tarcze
teraz ja je mam i czekają na załozenie podobno idealny do sciagania wskazowek jest widelec
tez czekam na jakis tutorial
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Abarth
Gość
|
Wysłany: 02 Gru 2007 1:47 Temat postu: Re: Białe tarcze |
|
|
Radek100nx napisał: | Hubert100 napisał: | Czy ktos mozu tuning'owal juz swoje cacko w ten sposob? Na allegro sa ladne tarcze ale koles pisze ze trza wyjac wskazowki- i wlasnie niewiem czy niebedzie problemu przy wkladaniu ich spowrotem? |
Ja mam tarcze indiglo, jeśli są orginalne (niestety do 100nx nie ma) to zakładasię je bez zdejmowania wskazówek bo są elestyczne. Po zdjęciu wskazówek, co musiałem uczynić, trudno jest je ustawić. Zaznacz sobie poziom paliwa, licznik wypnij po opadnięciu temperatury, zaznacz położenie wskazówki na wolnych obrotach i zrób tabele prędkości względem obrotów. Weż też pod uwagę, że wskazówki obrotów i prędkości mają ciężarki i pozałożeniu musisz dokonać korekt podczas testów.
Z drugiej strony jak już chcesz coś robić to polecam tarcze INDIGLO!!! |
Jak nie ma jak są
Udało mi się wyrwać na allegro tarcze indiglo dedykowane do 100NX'a 1.6 (przed liftem) - jakiś niemiecki producent.
Za komplet : tarcze, inwerter, regulator jasności i przełącznik kolorów dałem 199zł
|
|
Powrót do góry |
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Gru 2007 10:25 Temat postu: |
|
|
To teraz napisz jak wskazówki regulowałeś po zamontowaniu tarcz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Abarth
Gość
|
Wysłany: 02 Gru 2007 12:36 Temat postu: |
|
|
sykul napisał: | To teraz napisz jak wskazówki regulowałeś po zamontowaniu tarcz |
Najpierw zdejmujesz podpórki wskazówek i zapamiętujesz w jakiej pozycji się znajdują po opadnięciu. Dopiero gdy zaznaczysz lub zapamiętasz ich pozycje możesz je wyciągnąć.
Wskaźnik paliwa to nie problem bo on nawet po odpięciu pokazuje stan paliwa więc wskazówkę zakładamy tak jak była.
Prędkościomierz i obrotomierz (wskazówki) zakładamy tak jak opadły, po czym podnosimy lekko palcem i zakładamy podpórki.
Wskaźnik temp. jest najtrudniej ustawić nawet tym sposobem ale wymyśliłem patent.
Podpinasz licznik bez szybki i zapalasz wóz aż do chwili zagrzania (włączenia wentylatora) co w nissanie nie trwa dług gdy się załączy wentylator zakładasz wskazówkę pionowo
|
|
Powrót do góry |
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Gru 2007 22:50 Temat postu: |
|
|
Zabrałem się za te wskaźniki i próbowałem ustawić wskaz od temp. Ustawiłem go na pionowo - samochód chodził kilkanaście minut, i wentylator się nie włączył. Temp zaczęła się podnosić i w pewnym punkcie stanęła i mimo że silnik cały czas chodził to już się nie podnosiła i właśnie w tym miejscu zostawiłem na pionowo.
Jeszcze mam problem ze wskaźnikiem paliwa, ale to ustawie po zapaleniu rezerwy.
I na koniec pytanie - gdzie można kupić podpórki do wskazówek???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Abarth
Gość
|
Wysłany: 06 Gru 2007 11:54 Temat postu: |
|
|
sykul napisał: | Zabrałem się za te wskaźniki i próbowałem ustawić wskaz od temp. Ustawiłem go na pionowo - samochód chodził kilkanaście minut, i wentylator się nie włączył. Temp zaczęła się podnosić i w pewnym punkcie stanęła i mimo że silnik cały czas chodził to już się nie podnosiła i właśnie w tym miejscu zostawiłem na pionowo.
Jeszcze mam problem ze wskaźnikiem paliwa, ale to ustawie po zapaleniu rezerwy.
I na koniec pytanie - gdzie można kupić podpórki do wskazówek??? |
Dziwne, że się nie włączył wentylator
Pamiętam jak pierwszy raz tak kombinowałem i czekałem aż się załączy. Podobnie jak Ty czekałem paręnaście minut i niby nic. Okazało się, ze wentylator włączył się w tym czasie dwa razy tylko bardzo cicho chodził
Powinien się zagrzać do 10min.
Co do podpórek to chyba jedynym rozwiązaniem będzie kupienie jakiegoś licznika (najlepiej uszkodzonego na części)
|
|
Powrót do góry |
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Gru 2007 12:35 Temat postu: |
|
|
Wentylator napewno się nie włączył, bo podnosiłem maskę co chwila i łopatki wiatraka cały czas stały w miejscu.
Trochę mnie zdołowałeś tymi podpórkami, ale poczekam jeszcze, może ktoś na forum ma namiar na takie rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Gru 2007 16:57 Temat postu: |
|
|
Abarth napisał: | sykul napisał: | Zabrałem się za te wskaźniki i próbowałem ustawić wskaz od temp. Ustawiłem go na pionowo - samochód chodził kilkanaście minut, i wentylator się nie włączył. Temp zaczęła się podnosić i w pewnym punkcie stanęła i mimo że silnik cały czas chodził to już się nie podnosiła i właśnie w tym miejscu zostawiłem na pionowo.
Jeszcze mam problem ze wskaźnikiem paliwa, ale to ustawie po zapaleniu rezerwy.
I na koniec pytanie - gdzie można kupić podpórki do wskazówek??? |
Dziwne, że się nie włączył wentylator
Pamiętam jak pierwszy raz tak kombinowałem i czekałem aż się załączy. Podobnie jak Ty czekałem paręnaście minut i niby nic. Okazało się, ze wentylator włączył się w tym czasie dwa razy tylko bardzo cicho chodził
Powinien się zagrzać do 10min.
Co do podpórek to chyba jedynym rozwiązaniem będzie kupienie jakiegoś licznika (najlepiej uszkodzonego na części) |
i własnie temu boje sie tego robic ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Gru 2007 22:21 Temat postu: |
|
|
Jeszcze mam pytanie odnośnie wskazówki prędkościomierza.
Mianowicie po zapaleniu silnika podnosi się (z samego dołu, bo jest bez podpórki) i ustawia się trochę poniżej zera. Czy ona przypadkiem nie powinna się pokrywać dokładnie z zerem???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Sty 2008 21:18 Temat postu: |
|
|
No to się pochwale:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|