Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 25 Lip 2006 18:49 Temat postu: CAI w GA16DS |
|
|
Jak najlepiej zrobił zimny dolot w tym motorze?
Ale w taki sposób,aby nie demontować fabrycznej puszki (za dużo tam dupereli jest podpięte,żeby to wsio wywalać).
Więc montaż stożka+rura zamiast puszki odpada.
Ktoś coś może kombinował w tym temacie?
W GA16DE jest to jakoś popularniejsze niż w gaźnikowcu.A na pewno dałoby conieco Zwłaszcza w "odetkanym motorku".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 25 Lip 2006 20:54 Temat postu: |
|
|
Mocy bym się nie spodziewał ale za to ten dżwięk szestnastki ze stożkiem to coś pięknego ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 26 Lip 2006 11:51 Temat postu: |
|
|
SEBOL_MKS napisał: | Mocy bym się nie spodziewał ale za to ten dżwięk szestnastki ze stożkiem to coś pięknego ... |
No tak. Chcąc zamontować stożek bez demontażu obudowy filtra, pasowałoby zamontować go na końcu tej rury doprowadzającej powietrze i tam mu zaaplikować dostęp do zimnego:)
Ale w ten sposób zmienimy długość i pojemność układu dolotowego, przez co z pewnością zmienią się parametry silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AndyP
stary wyjadacz
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: swarzędz
|
Wysłany: 26 Lip 2006 12:23 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: | No tak. Chcąc zamontować stożek bez demontażu obudowy filtra, pasowałoby zamontować go na końcu tej rury doprowadzającej powietrze i tam mu zaaplikować dostęp do zimnego:)
Ale w ten sposób zmienimy długość i pojemność układu dolotowego, przez co z pewnością zmienią się parametry silnika. |
Całe ustrojstwo czyli obudowa filtra nie jest szczelna w 100%.
Jest wlot powietrza ogrzanego przez kolektor i inne szparki sekretarki .
Wydaje mi się, że samo usunięcie okrągłego filtra i wstawienie stożka na końcu tej "trąbki" może spowodować poważne usterki, bo brudy będa się dostawały nieszczelnościami.
IMHO nie tędy droga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 26 Lip 2006 14:10 Temat postu: |
|
|
Dokładnie. Po przewertowaniu NKP muszę stwierdzić, że w DS-ie najlepiej to można machnąć wkład filtra np.JR oraz doprowadzić rurkami świeże powietrze, ale bez przesady,żeby nie robiło za dużo syfu z ulicy w dolocie. (najlepiej 2-częściowe,bo inaczej za długi dolot powoduje brak mocy >3000rpm).
Ja skupie sie na razie na usprawnieniu dolotu seryjnego. Popatrze co można zrobić z tłumikiem szmerów,któy zapewne coś pożera powietrza i dźwięku:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|