Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 11 Kwi 2007 14:37 Temat postu: |
|
|
To gdzie dokładnie mlody znalazłeś tą śrubkę. U mnie ost. coś chyba też nie tak: jak jest zimny to obroty wynoszą ok. 1160. Jak chwile stałem, biała wskazówka minimalnie przekroczyła białą kreskę na temperaturze silnika to obroty spadły już na jakieś 750-760. To norma czy trochu za szybko? Kable będę wymieniał 7 maja na NGK bo dop. wtedy będą dost. :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 11 Kwi 2007 15:47 Temat postu: |
|
|
Ciesze się z tobą, że już ci wszystko działa prawidłowo! i niech bozia ześle ci całe stadko dzieci itd.....itd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11 Kwi 2007 15:48 Temat postu: |
|
|
mloody82 napisał: | damianos napisał: | mloody82 napisał: | Cytat: | Ja bym się nie przejmował! gdyby u mnie tak było to bym się nawet cieszył! zresztą jak jest ciepło lub przy ciepłym silniku u mnie jest tak samo! to oznaka raczej zdrowia niż choroby!
A masz gaz czy tylko pb? |
Tak ale z rana jest zimno i silnik nie bardzo chce chodzić na tak wolnych obrotach bo gdy puszczam gaz potrafi zejść poniżej 500 obr/min. Mam tylko Pb.
|
Podciągnij linkę do gazu. W SR20 jest do tego śruba po lewej stronie (stojąc frontem do silnika). W głębi, przy samym bloku, na zwykły śrubokręt, nie na krzyżak. |
Jak ręką odjął znalazłem tę śrubkę i ją odkręciłem - działa jak trzeba, z rana wchodzi na ok 1000-1100 a jak się nagrzeje spada do 700-800 obr/min. Wielkie dzięki
Pozdrawiam |
No i bomba
Mi ten patent sprzedał gaziarz, fajnie, że się przydał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2007 17:12 Temat postu: |
|
|
NadiR napisał: | To gdzie dokładnie mlody znalazłeś tą śrubkę. U mnie ost. coś chyba też nie tak: jak jest zimny to obroty wynoszą ok. 1160. Jak chwile stałem, biała wskazówka minimalnie przekroczyła białą kreskę na temperaturze silnika to obroty spadły już na jakieś 750-760. To norma czy trochu za szybko? Kable będę wymieniał 7 maja na NGK bo dop. wtedy będą dost. :/ |
Jeśli spojrzysz między ścianę grodziową a filtrem powierza - jest taka mała śrubka na krzyżak tak jak opisywał kolega Damianos jest w głębi, stań od strony kierowcy i zobaczysz na pewno. Tylko najpierw trzeba poluzować nakrętkę na klucz 8 i dopiero wykręć tą małą śrubkę na krzyżak.
Ale ja myślę że nie musisz tego robić ponieważ odpala Ci na ok 1160 no i potem spada wiec jeśli nie szarpie to daj spokój.U mnie odpalał na ok 700 i spadał czasem poniżej 500 więc był problem.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2007 17:22 Temat postu: |
|
|
damianos napisał: |
No i bomba
Mi ten patent sprzedał gaziarz, fajnie, że się przydał |
Niech ten człowiek żyje STO lat !!!!! Jeszcze raz wielkie dzięki. Od razu jazda przyjemniejsza.
Dla kolegi Olgierd także bo nie mam już dziury...Ale z tymi dziećmi
Pozdrowionka!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 11 Kwi 2007 18:41 Temat postu: |
|
|
To tak pół serio!! Cytat: | Dla kolegi Olgierd także bo nie mam już dziury...Ale z tymi dziećmi | zresztą jak niemasz jeszcze to i yak cię to czeka! podobno dzieci są największym szczęsciem więc życzyłem ci wszystkiego dobrego!!! cheche!
pozdrrro!
|
|
Powrót do góry |
|
|
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2007 20:36 Temat postu: |
|
|
OLGIERD napisał: | To tak pół serio!! Cytat: | Dla kolegi Olgierd także bo nie mam już dziury...Ale z tymi dziećmi | zresztą jak niemasz jeszcze to i yak cię to czeka! podobno dzieci są największym szczęsciem więc życzyłem ci wszystkiego dobrego!!! cheche!
pozdrrro! |
Rozumiem of course że to żarcik był - jeszcze nie mam myślę że mam jeszcze czas.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Maj 2007 23:23 Temat postu: |
|
|
Więc tak odnawiam temat bo po co pisać nowy jak jest podobny
Chodzi mianowicie o to że, jak jest zimny wszystko ok wchodzi na wyższe obroty, rozgrzewa się i po jakimś czasie zaczyna dziwnie reagować na większy pobór prądu - przy włączonych światłach i naciśniętym stopie obroty spadają do 500, i tak się dzieje do momentu aż osiągnie najwyższą temperaturę gdy silnik nagrzeje się już do optymalnej temp.usterka znika.Czy miał ktoś podobnie,wie ktoś jak to naprawić.Czy może to być czujnik temp.cieczy???
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 31 Maj 2007 10:23 Temat postu: |
|
|
ja też mam skromny problem na gaźniku 1.6
Jak odpalam przy zimnym to musze wcisnać z 1cm gazu żeby mi odpalił normalnie i chwile muszę go potrzymać na gazie i dopiero mogę puścić, bo inaczej by mi zgasł. Jak potrzymam go tak i puszcze poźniej to ma obroty jakies 1300 po rozgrzaniu spadają na 900( przy włączonych światłach 800 ). Wie ktoś o co tu chodzi ? Ja tak domyślam się, że może o ssanie, ale co dokładniej ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|