Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Mar 2007 12:15 Temat postu: Coś jest nie tak !!!! |
|
|
Witam od razu zaznaczam że przeczytałem wszystkie posty dotyczące obrotów, w żadnym nie znalazłem nic moim problemie:(
Mój Nissan 1,6 16V na wtrysku - gdy go rano odpalam NIE wchodzi na wyższe obroty od razu ma ok 700-750 obr/min Dlaczego tak jest może miał już ktoś podobny problem.Dodam że sprawdzałem diagnostykę komputera i jest wszystko ok- żadnych błędów.Mój poprzedni 100nx działał bez problemów po odpaleniu od rana 1100 obr/min.Proszę o pomoc !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kojot
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29 Mar 2007 12:33 Temat postu: |
|
|
Ja mam 1,6 na gazniku i jak sie rozgrzeje to obroty skacza w dól az sie trzesie,a jak jade to jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 29 Mar 2007 18:07 Temat postu: |
|
|
Ja bym się nie przejmował! gdyby u mnie tak było to bym się nawet cieszył! zresztą jak jest ciepło lub przy ciepłym silniku u mnie jest tak samo! to oznaka raczej zdrowia niż choroby!
A masz gaz czy tylko pb?
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 29 Mar 2007 19:28 Temat postu: Re: Coś jest nie tak !!!! |
|
|
mloody82 napisał: | Witam od razu zaznaczam że przeczytałem wszystkie posty dotyczące obrotów, w żadnym nie znalazłem nic moim problemie:(
Mój Nissan 1,6 16V na wtrysku - gdy go rano odpalam NIE wchodzi na wyższe obroty od razu ma ok 700-750 obr/min Dlaczego tak jest może miał już ktoś podobny problem.Dodam że sprawdzałem diagnostykę komputera i jest wszystko ok- żadnych błędów.Mój poprzedni 100nx działał bez problemów po odpaleniu od rana 1100 obr/min.Proszę o pomoc !!! |
Kable i świece wymieniałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 29 Mar 2007 19:47 Temat postu: |
|
|
wezyki jeszcze sprawdz, tylko DOKŁADNIE, nie wystarczy spojrzec i powiedziec sobie ze jest ok... to auto jest stare i mogly sie juz mechaniczne zniszczyc, przetrzeć, sprawdz moze tez filtr powietrza, albo inne takie doloty ew moze ssanie Ci nie działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29 Mar 2007 21:55 Temat postu: |
|
|
Wymienilem ,przewody,palec.
Na bezynie jest ok,tylko na gazie spadaja obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Mar 2007 21:58 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ja bym się nie przejmował! gdyby u mnie tak było to bym się nawet cieszył! zresztą jak jest ciepło lub przy ciepłym silniku u mnie jest tak samo! to oznaka raczej zdrowia niż choroby!
A masz gaz czy tylko pb? |
Tak ale z rana jest zimno i silnik nie bardzo chce chodzić na tak wolnych obrotach bo gdy puszczam gaz potrafi zejść poniżej 500 obr/min. Mam tylko Pb.
Cytat: | Kable i świece wymieniałeś? |
Kable zostawiłem bo nie mają przebicia a świece wymieniłem filtr paliwa i powietrza też.Żadnych popraw
Cytat: | wezyki jeszcze sprawdz, tylko DOKŁADNIE, nie wystarczy spojrzec i powiedziec sobie ze jest ok... to auto jest stare i mogly sie juz mechaniczne zniszczyc, przetrzeć, sprawdz moze tez filtr powietrza, albo inne takie doloty ew moze ssanie Ci nie działa |
Czy w silnikach z wtryskiem jest ssanie ?? Jeśli jest to jak je sprawdzić bo wydaje mi się że nie ma jako takiego ssania są chyba jakieś czujniki ale gdzie??
W dolocie mam jakieś puste miejsce nie zaślepiałem go bo nie wiem co tam było wcześniej.Jakby miało być do czegoś podłączone ale nie wiadomo do czego.Dokładnie w połowie drogi do filtra (gdzieś kawałek za akumulatorem) jest otwór grubości 5zł skierowany ku ziemi.Może ktoś wie co tam powinno być??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30 Mar 2007 7:20 Temat postu: |
|
|
mloody82 napisał: | Cytat: | Ja bym się nie przejmował! gdyby u mnie tak było to bym się nawet cieszył! zresztą jak jest ciepło lub przy ciepłym silniku u mnie jest tak samo! to oznaka raczej zdrowia niż choroby!
A masz gaz czy tylko pb? |
Tak ale z rana jest zimno i silnik nie bardzo chce chodzić na tak wolnych obrotach bo gdy puszczam gaz potrafi zejść poniżej 500 obr/min. Mam tylko Pb.
|
Podciągnij linkę do gazu. W SR20 jest do tego śruba po lewej stronie (stojąc frontem do silnika). W głębi, przy samym bloku, na zwykły śrubokręt, nie na krzyżak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Mar 2007 10:00 Temat postu: |
|
|
do tego otworu o ktorym piszesz powinien byc podpiety taki czarny plastikowy zbiorniczek. szczerze mowiac nie wiem do czego on jest
ps. jezeli pomylilem otwory to mnie poprawcie
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 30 Mar 2007 10:46 Temat postu: |
|
|
ten czarny zbiorniczek to tlumnik szmerów/szumów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
iro
Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30 Mar 2007 16:57 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak to jest z wtryskiem ale na gazniku ja mam taka rure od kolektora do dolotu to podobno ma dawac sieple powietrze gdy silnik jest jeszcze zimny czy cos takiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Mar 2007 17:23 Temat postu: |
|
|
Cytat: | do tego otworu o ktorym piszesz powinien byc podpiety taki czarny plastikowy zbiorniczek. szczerze mowiac nie wiem do czego on jest Smile
ps. jezeli pomylilem otwory to mnie poprawcie Wink
|
Czyli muszę kupić jakiś tłumik szmerów ??? i go tam założyć, czy zaślepić ten otwór - bo w kolektorze nie mam żadnego wyjścia wiec napewno nie jest tak jak u kolegi IRO.
Cytat: |
Podciągnij linkę do gazu. W SR20 jest do tego śruba po lewej stronie (stojąc frontem do silnika). W głębi, przy samym bloku, na zwykły śrubokręt, nie na krzyżak. |
Chodzi może o tę śrubkę tuż obok silniczka krokowego ?? patrząc od strony pasażera do kierowcy - jest ona zaraz po lewej stronie silniczka krokowego??? Czy jakąś inna ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 30 Mar 2007 20:03 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Czyli muszę kupić jakiś tłumik szmerów ??? i go tam założyć, czy zaślepić ten otwór - bo w kolektorze nie mam żadnego wyjścia wiec napewno nie jest tak jak u kolegi IRO.
|
Słuchaj do tego otworu na 5 zł. jak napisałeś powinna być podłączona/y taki zbiorniczek czy też puszka jak zwzł tak zwał. Pełni ona min. taką funkcje, że wytrącająca się woda w układzie tamtędy ścieka bo puszka ma dziórkę od spodu, dodatkowo zapewnia odpowiednią pojemność układu dolotowego. wątpie aby to było przyczyną. choć z drugiej stronyj ak jej niema to może robić za duży wdech! ja bym proponował to kupić serbijan powinien mieć lub kto inny spytaj.
A pozatym ja bym sprawdził na warsztacie podjedz na pierwszy lepszypodaj swoje spostrzeżenia może coś podpowiedzą.
Może coś z elektroniką sterującą wtryskiem.
nawet jeżeli bez tej puszki robi większy wdech powietrza to powinien podawać więcej paliwa bo ubożeje mieszanka. Zresztą ja się nieznam niejestem mechanikiem pozdro!
|
|
Powrót do góry |
|
|
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2007 12:57 Temat postu: |
|
|
damianos napisał: | mloody82 napisał: | Cytat: | Ja bym się nie przejmował! gdyby u mnie tak było to bym się nawet cieszył! zresztą jak jest ciepło lub przy ciepłym silniku u mnie jest tak samo! to oznaka raczej zdrowia niż choroby!
A masz gaz czy tylko pb? |
Tak ale z rana jest zimno i silnik nie bardzo chce chodzić na tak wolnych obrotach bo gdy puszczam gaz potrafi zejść poniżej 500 obr/min. Mam tylko Pb.
|
Podciągnij linkę do gazu. W SR20 jest do tego śruba po lewej stronie (stojąc frontem do silnika). W głębi, przy samym bloku, na zwykły śrubokręt, nie na krzyżak. |
Jak ręką odjął znalazłem tę śrubkę i ją odkręciłem - działa jak trzeba, z rana wchodzi na ok 1000-1100 a jak się nagrzeje spada do 700-800 obr/min. Wielkie dzięki
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2007 13:03 Temat postu: |
|
|
OLGIERD napisał: | Cytat: | Czyli muszę kupić jakiś tłumik szmerów ??? i go tam założyć, czy zaślepić ten otwór - bo w kolektorze nie mam żadnego wyjścia wiec napewno nie jest tak jak u kolegi IRO.
|
Słuchaj do tego otworu na 5 zł. jak napisałeś powinna być podłączona/y taki zbiorniczek czy też puszka jak zwzł tak zwał. Pełni ona min. taką funkcje, że wytrącająca się woda w układzie tamtędy ścieka bo puszka ma dziórkę od spodu, dodatkowo zapewnia odpowiednią pojemność układu dolotowego. wątpie aby to było przyczyną. choć z drugiej stronyj ak jej niema to może robić za duży wdech! ja bym proponował to kupić serbijan powinien mieć lub kto inny spytaj.
A pozatym ja bym sprawdził na warsztacie podjedz na pierwszy lepszypodaj swoje spostrzeżenia może coś podpowiedzą.
Może coś z elektroniką sterującą wtryskiem.
nawet jeżeli bez tej puszki robi większy wdech powietrza to powinien podawać więcej paliwa bo ubożeje mieszanka. Zresztą ja się nieznam niejestem mechanikiem pozdro! |
Zakupiłem taki tłumik ale większej różnicy nie ma, drogi nie był więc nie żałuje jeśli był orginalnie założony więc dokupiłem...
A jeśli chodzi o obroty wystarczyło odkręcić tylko jedną małą śrubkę.Na szczęście obyło się bez kosztów
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|