Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banciu_87
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 08 Sie 2007 15:55 Temat postu: Cos sie zepsuło w moim Gti Pomocy!! |
|
|
Problem wyglada nastepujaco, jechalem sobie po miescie i nic sie nie dzialo wszystko bylo OK po jakiejs chwili uslyszalem ze moj nissan zaczal jakos nie rowno chodzic i dzwiek z basowego pomruku zmienil sie w takie pyrkanie jak to czopery maja, postanowilem sprawdzic czy czasem tlumik mi nie odpadl (zobaczylem ze tlumik nadal jest na swoim miejscu). Postanowilem depnac dla nissana i co sie okazalo , stracil moc wogole nie ma przyspieszenia ledwo na 1 i 2 biegu chcial ciagnac powyzej 60km/h. Gdzie wczesniej na 1 biegu dochodzilem do prawie 100km/h. Wydaje mi sie ze nie pali teraz jakby na wszystkie cylindry. Prosze o pomoc moze ktos mial tak w swoim , przypomne ze mam 2.0 pod maska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Sie 2007 16:04 Temat postu: Re: Cos sie zepsuło w moim Gti Pomocy!! |
|
|
banciu_87 napisał: | Postanowilem depnac dla nissana i co sie okazalo , stracil moc wogole nie ma przyspieszenia ledwo na 1 i 2 biegu chcial ciagnac powyzej 60km/h. Gdzie wczesniej na 1 biegu dochodzilem do prawie 100km/h. Wydaje mi sie ze nie pali teraz jakby na wszystkie cylindry. |
Ja pier..... na 1 do 100?! Ludzie przecież te auta mają po naście lat (co z tego że w środku SR20DE), jak się tak kręci motorek to się go w końcu...... przekręci. Nie wiem czemu ma służyć "popis" jeżdżenia na jedynce do 100 i kręcenia pod 8 tysi skoro max. moment obrotowy jest przy 4800 obrotów, no ale to już nie moja sprawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Sie 2007 16:21 Temat postu: |
|
|
sprawdz swiece moze jakies padly albo sa zalane... sprawdz tez przewody do swiec
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
banciu_87
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 08 Sie 2007 16:44 Temat postu: |
|
|
red_shogun nie bulwersuj sie ze na 1 biegu 100 km/h jechalem ale to bylo podczas wyscigu raz sie zdazylo , bo jakis gosc golfem 3 chcial mnie z pod swiatel pojechac to przeciez nie moglem zrobic siary dla nissana ze go jakies tam padlo pojedzie , oczywiscie wygralem. A z tego co wiem to nissan gti max moment i moc ma przy 6,5 tysiaca. Oczywiscie nie traktujcie tego ze ja sie z kims kluce "red" ma racje nie ma co kjrecic tak wysoko tych silnikow.
Sydney dzieki za odpowiedz jutro sprawdze swiece i napisze co i jak
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
-=0zi=-
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Górnicza/Blackpool Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Sie 2007 18:45 Temat postu: |
|
|
W najgorszym wypadku mozesz miec jeszcze przedmuch na cylindrach jesli po sprawdzeniu swiec i kabli sie okaze ze sa dobre.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
banciu_87
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 08 Sie 2007 18:52 Temat postu: |
|
|
Niedawno robilem test ze swiecami , taki ze odpalilem silnik i wyciagalem pokolei fajki ze swiec wyciagnelem pierwsza spadly obroty silnik pracowal bardziej nierowno niz teraz z druga tak samo jak sciagnelem trzecia fajke to bylo bez zmian silnik pracowal tak samo jak z zalozona , po sciagnieciu 4 fajki to to samo sie dzialo jak sciagnelem 1 i 2 wiec sadze ze 3 sieca mi padla , a Wy co o tym teraz sadzice. Mam pytanie jeszcze jak cos to wymieniac wszystkie swiece czy tylko ta jedna , jaki siecie polecacie podajcie specyfikacje i jaki klucz do tych swiec kupic.
Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 08 Sie 2007 19:28 Temat postu: |
|
|
banciu_87 napisał: | Niedawno robilem test ze swiecami , taki ze odpalilem silnik i wyciagalem pokolei fajki ze swiec wyciagnelem pierwsza spadly obroty silnik pracowal bardziej nierowno niz teraz z druga tak samo jak sciagnelem trzecia fajke to bylo bez zmian silnik pracowal tak samo jak z zalozona , po sciagnieciu 4 fajki to to samo sie dzialo jak sciagnelem 1 i 2 wiec sadze ze 3 sieca mi padla , a Wy co o tym teraz sadzice. Mam pytanie jeszcze jak cos to wymieniac wszystkie swiece czy tylko ta jedna , jaki siecie polecacie podajcie specyfikacje i jaki klucz do tych swiec kupic.
Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam |
Skoro nie było na 3 żadnej różnicy to nie chodzi na ten "gar". Wymień świece na NGK, możesz też wymienić przewody jak to nic nie da to może to też być aparat zapłonowy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEBOL_MKS dnia 09 Sie 2007 0:18 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Sie 2007 22:07 Temat postu: |
|
|
banciu_87 napisał: | Niedawno robilem test ze swiecami , taki ze odpalilem silnik i wyciagalem pokolei fajki ze swiec wyciagnelem pierwsza spadly obroty silnik pracowal bardziej nierowno niz teraz z druga tak samo jak sciagnelem trzecia fajke to bylo bez zmian silnik pracowal tak samo jak z zalozona , po sciagnieciu 4 fajki to to samo sie dzialo jak sciagnelem 1 i 2 wiec sadze ze 3 sieca mi padla , a Wy co o tym teraz sadzice. Mam pytanie jeszcze jak cos to wymieniac wszystkie swiece czy tylko ta jedna , jaki siecie polecacie podajcie specyfikacje i jaki klucz do tych swiec kupic.
Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam |
podjedź do warsztatu i sprawdź kompresje bo masz takie objawy jakby Ci wypaliło zawór wydechowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
banciu_87
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 08 Sie 2007 22:15 Temat postu: |
|
|
Naprawa zaworu ile moze tak orientacyjnie kosztowac??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Sie 2007 22:19 Temat postu: |
|
|
dzisiaj kupilem komplet swiec NGK 49zl. wymienilem odrazu wszystkie, pierwsza swieca byla zalana jakims dziadostwem i mialem te same objawy co ty...
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
banciu_87
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 08 Sie 2007 22:22 Temat postu: |
|
|
to mam nadzieje ze to tylko swiece , tylko jak dzisiaj gosciu na stacji cpn szukal to nie mogl znalesc do mojego modelu byly tylko do 1,6 a nic nie bylo o 2.0 Na jaki klucz sa te swiece "17"??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Sie 2007 22:44 Temat postu: |
|
|
banciu_87 napisał: | to mam nadzieje ze to tylko swiece , tylko jak dzisiaj gosciu na stacji cpn szukal to nie mogl znalesc do mojego modelu byly tylko do 1,6 a nic nie bylo o 2.0 Na jaki klucz sa te swiece "17"?? |
Świece to model NGK BKR6EY i są na klucz 16 są w miare tanie ja płaciłem po 11 zł za sztuke a co do zaworu to trzeba ściągać głowice zawozić do planowania później frezować to jedno gniazdo wraz z zaworem ew. jeszcze wymienić uszczelniacze zaworowe przy okazji w tym momencie nie powiem Ci ile by to kosztowało musiałbym podjechać do warsztatu i policzyć to wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Sie 2007 23:08 Temat postu: |
|
|
banciu_87 napisał: | A z tego co wiem to nissan gti max moment i moc ma przy 6,5 tysiaca. Oczywiscie nie traktujcie tego ze ja sie z kims kluce "red" ma racje nie ma co kjrecic tak wysoko tych silnikow.
|
Nissan 100NX 2.0 GTI maksymalny moment obrotowy 178 Nm uzyskuje przy 4800obr/min, natomiast maksymalna moc 143KM uzyskiwana jest przy 6400obr/min i bynajmniej również nie traktuję mojej wypowiedzi jako kłócenie się tylko jako wyrażanie własnej opini, własnego zdania, czasem majace na celu "pouczenie" lub skorektowanie błędnych wypowiedzi innych osób
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
banciu_87
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 08 Sie 2007 23:14 Temat postu: |
|
|
Red_shogun mam pytanie do Ciebie: Przy sciganiu sie z kims na swiatlach najleppiej jest przy ktorej wartosci zmieniac bieg przy max momencie czy max mocy?? dzieki z gory za info
Oczywiscie ja bylem w bledzie to co napisalem ze moc i moment ma przy 6,5 tys. Dzieki za sprostowanie.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez banciu_87 dnia 08 Sie 2007 23:21 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Sie 2007 23:20 Temat postu: |
|
|
banciu_87 napisał: | Red_shogun mam pytanie do Ciebie: Przy sciganiu sie z kims na swiatlach najleppiej jest przy ktorej wartosci zmieniac bieg przy max momencie czy max mocy?? dzieki z gory za info |
Skoro tą setkę na jedynce uzyskałeś przy 6400obr/min to ja nie mam więcej pytań i kończę wątek
Przy okazji: nie musisz dziękować za korektę Twojej błędnej wypowiedzi jak coś polecam się na przyszłość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|