|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Sty 2008 13:30 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | foster napisał: | Quattro napisał: | Ale powiedz mi czy ja sie gdziekowiek wypowiedzialem na temat wygladu Mazdy? |
A ja?
btw. Mazda oszczędna? Miałem 323 bodajże C, tak w sedanie 95', na szczęście tylko pół roku i kupiłem N14. Owszem, dużo późniejsze modele zdecydowanie lepiej wypadają. |
no to nie ja wspomnialem o Top jeden obciachowosci . I nie Pozniejsze... wczesniejsze... BTW 323C to Compact - Ty po prostu miales 323... niech zgadne - z silnikiem 1.5? |
Za całokształt... a to co innego niż za wygląd - choć i tym nie grzeszy haha - za wygląd to Twingo ma jak nic 1st , no nie moja wina, że każdą 323F jaką widzę to siedzi tam jakiś pszenno-buraczany ospoljerowany ściemniony, z pierdzącym wydechem - kozak w kozakach.
Ano, Panie, moja wina, faktycznie siedziało tam mulaste 1.5, które paliło blisko 9! na trasie...
Nie wiem, może kiepsko kojarzę, ale SR'ką robiłem F'ki jak chciałem. Jednej zwracam honor, bo dostałem wciry moim GTI jeszcze na starym sprzęgle, miała wieeeelką dumną naklejkę V6 i jechałem za nią jak we mgle - baśniowa czarna chmura spalin.
btw. mazdę bardzo szanuję, na delegacje miałem albo avensis d4d albo 6, prawie zawsze, jak była tylko wola, to wybór padał na madzię, genialne auto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Sty 2008 13:52 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | wszystkie eFki byly seryjne... wszystko mierzone doraznie na G-Techu... co ciekawe to co mam w katalogu jest troche wyzsze (brakuje wersji 1.6 16v, a 1.9 - wersja 103KM - 8.9s; 129KM - 8,2s; za katalogiem Samochody Swiata 1991). A jak chcesz miec naprawde szybkie 1.6 na kreske i to nie ze znaczkiem Hondy na masce to polecam takiego Colta GTI:
|
No to jak na fabrykę ładnie to wygląda w tych Mazdach. Oczywiście inną kwestią jest trafność lub inaczej sens pomiaru na G-techu. Tzn. dla porównania wyników między poszczególnymi autami jak najbardziej ok, ale dla samego zaufania i wiary w to jakie wyniki podaje D-tech to już raczej byłbym ostrożny. No ale to już tamat na inną bajkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Sty 2008 14:06 Temat postu: |
|
|
foster napisał: |
Za całokształt... a to co innego niż za wygląd - choć i tym nie grzeszy haha - za wygląd to Twingo ma jak nic 1st , no nie moja wina, że każdą 323F jaką widzę to siedzi tam jakiś pszenno-buraczany ospoljerowany ściemniony, z pierdzącym wydechem - kozak w kozakach.
Ano, Panie, moja wina, faktycznie siedziało tam mulaste 1.5, które paliło blisko 9! na trasie...
Nie wiem, może kiepsko kojarzę, ale SR'ką robiłem F'ki jak chciałem. Jednej zwracam honor, bo dostałem wciry moim GTI jeszcze na starym sprzęgle, miała wieeeelką dumną naklejkę V6 i jechałem za nią jak we mgle - baśniowa czarna chmura spalin.
btw. mazdę bardzo szanuję, na delegacje miałem albo avensis d4d albo 6, prawie zawsze, jak była tylko wola, to wybór padał na madzię, genialne auto. |
Z tym caloksztaltem to ja sie jednak domagam tlumaczen, wsio-buraczano? nie wiem... wszystkie 3 eFki mielismy na polerowanych 14' fabrycznych alusach i byly czerwone
co do magicznego 1.5 to ten silnik ma taka opinie jak pewne 1.8 u Nissana
red_shogun napisał: |
No to jak na fabrykę ładnie to wygląda w tych Mazdach. Oczywiście inną kwestią jest trafność lub inaczej sens pomiaru na G-techu. Tzn. dla porównania wyników między poszczególnymi autami jak najbardziej ok, ale dla samego zaufania i wiary w to jakie wyniki podaje D-tech to już raczej byłbym ostrożny. No ale to już tamat na inną bajkę |
Miedzy wozami to mierzylem tylko jednostki 1.6 - zawsze wygrywala Mazda nie zaleznie czy Nissanem kierowalem ja czy moj ojciec a Mazda na odwrot...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 09 Sty 2008 17:54 Temat postu: |
|
|
[/quote]
Hmmm... trzyma się drogi jak inne auto? Dupa ucieka? Na Twoim miejscu przejrzałbym dokładnie swoje 100NX bo to ogólnie jest jedno z najlepiej trzymających się drogi aut jakie widziałem. Kilka razy już udało mi się przegiąć w zakręcie i gdyby nie to że jechałem NX'em to zwiedziłbym przydrożny rów. Żeby było śmieszniej magazyn Road & Truck postawił je koło takich aut jak: Acura NSX, Porsche 911, Nissan 300ZX, Mazda Miata, Lotus Elan w kategorii "najlepiej trzymające się drogi auto świata".[/quote]
to sobie pożartowaliśmy
jeździłeś kiedykolwiek scirocco lub jego cięższym i ciut gorszym następcą corrado?? chyba nie może nie lubicie vw ale te dwa modele są jednymi z najlepiej trzymających się autami z przednim napędem w niskiej cenie i za nic nie uwierzę że seta z przerobionym zawieszeniem będzie od tych modeli lepsza a jeśli chcesz to zorganizuje ci test z którym z chłopaków z stp możesz wybrać czy chcesz rywalizować z zawieszeniem seryjnym czy może z jakimś gwintem:wink:
ogólnie coraz bardziej mój nowy samochodzik mi się podoba tylko muszę zmienić ten wąski klinowaty przedni zderzak
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Sty 2008 18:11 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | Z tym caloksztaltem to ja sie jednak domagam tlumaczen, wsio-buraczano? nie wiem... |
A tam domagasz się... tak mam i tyle, każdy ma tam jakieś własne preferencje co do samochodów i doświadczenia z nimi związane. Nie znaczy to że nie lubię marki, czy nie doceniam pewnych modeli bo np. 121 hehe sympatiko, mx-5/6 zeżarłbym żywcem, Xedos6/9 to samo, a młodsze modele: rx-8, 6 ekstra. To tak jak z tym porzekadłem: "Nie każda morda pasuje do Forda" do mnie nie pasuje 323F I.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Sty 2008 18:45 Temat postu: |
|
|
Rogii napisał: |
to sobie pożartowaliśmy
jeździłeś kiedykolwiek scirocco lub jego cięższym i ciut gorszym następcą corrado?? chyba nie może nie lubicie vw ale te dwa modele są jednymi z najlepiej trzymających się autami z przednim napędem w niskiej cenie i za nic nie uwierzę że seta z przerobionym zawieszeniem będzie od tych modeli lepsza a jeśli chcesz to zorganizuje ci test z którym z chłopaków z stp możesz wybrać czy chcesz rywalizować z zawieszeniem seryjnym czy może z jakimś gwintem:wink:
ogólnie coraz bardziej mój nowy samochodzik mi się podoba tylko muszę zmienić ten wąski klinowaty przedni zderzak |
jezdzilem... jednym i drugim i jesli Scirocco (MkII) trzyma sie drogi lepiej niz 100NX to faktycznie przejrzyj swoje zawieszenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mich22
Gość
|
Wysłany: 09 Sty 2008 22:22 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | Quattro napisał: |
Po trzecie:
1.6 16v - 88KM i 9.19s 0-100km/h
1.9 16v - 103KM i 8.21s - 0-100km/h
1.9 16v GT DOHC - 129KM i 7.44s - 0-100km/h
(pierwszy pomiar wykonywany w obecnosci Buna z NKP, drugi w obecnosci kilku kolegow z Mazdaspeed, trzeci egzemplarz nie nalezal do mnie i to ja bylem swiadkiem) Niestety troche moja duma ucierpiala bo 100NXem osiagnalem jak dotad 9.71s (seryjny GA16DS) |
Napisz z łaski swojej co to za dane tam wyżej cytujesz, bo jeśli to fabryczne dane tych mazdek to kurczaczek chyba na wiosnę kupuję taką mazdkę na zabwy z kreski
A jeśli cytowane przez Ciebie dane pochodzą z pomiarów u mazd, ale po tzw. "przeróbkach" to dla mnie to g... a nie adekwatny wynik, bo jak bym chciał lekko dłubnąć w moim 100Nx to schodzę lekko do 7sek, a Ci co śmigają nyską 1.6 domyślam się że po dłubnięciu też robią te Twoje mazdowe 8,5-9sek. |
Co do tych danych wydaje mi sie ze goscie od Nissana sa realistami i nie sciemiaja nabywców.Spójrz na roznice 103KM 8,21?? Nissan GTI podobnie z tego co pamietam alejaka roznica mocy??masa z tego co wiem auta sien ie roznia zbytnio.PApier przyjmie wszystko Heee masa wieksza i to znacznie z tego co doczytałem czyzny opory powietrza??
Ostatnio zmieniony przez Mich22 dnia 09 Sty 2008 22:25 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Sty 2008 23:10 Temat postu: |
|
|
o ile dobrze pamietam to GA16DS wg katalogu ma cos ok 10.5s... ja na serii wygarnalem 9.71... to ok 0.8s szybciej... tam Mazda wg katalogu ma 8.9... a Tajemnica.... tkwi w skrzyni...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mich22
Gość
|
Wysłany: 09 Sty 2008 23:30 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | o ile dobrze pamietam to GA16DS wg katalogu ma cos ok 10.5s... ja na serii wygarnalem 9.71... to ok 0.8s szybciej... tam Mazda wg katalogu ma 8.9... a Tajemnica.... tkwi w skrzyni... |
Wg mnie nissan 100nx ma tak dobre osiagi bo ma długą skrzynie.Mało ktore auto moze na 2 zrobic 100km/h .zmiana biegu to ułamki sekund strat.Wg mnie osiagi mazdy sa przesadzone .Chco wiem ze z 1,6 mozna wyciagnac czsy pozniej 9 sek spokojnie troche trzeba sie pobawic .Wg mnie to auto jest niezwykle malo potykane i jedyne w swoim rodzaju jesli chodzi o wyglad .Teraz tak pieknych aut sie nie produkuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Sty 2008 0:00 Temat postu: |
|
|
Mich22 napisał: | Wg mnie osiagi mazdy sa przesadzone .Chco wiem ze z 1,6 mozna wyciagnac czsy pozniej 9 sek spokojnie troche trzeba sie pobawic .Wg mnie to auto jest niezwykle malo potykane i jedyne w swoim rodzaju jesli chodzi o wyglad .Teraz tak pieknych aut sie nie produkuje |
W pełni się z kolegą zgadzam
A co do tych 8,2sek w mazdzie hm uprzedziłeś moje pytanie o masę gazdy. Ale skoro mówicie że jest podobna do 100NXa to ja też chciałbym się już tak na poważnie zapytać skąd w 103konnej Mazdzie te 8,2sek?
Domyślam się (bo tak wynika z tego co Quattro napisał) że to dane z G-techa, jeśli tak to już na dzień dobry dla mnie są w ogóle niemiarodajne. Ktoś oczywiście może mieć inne zdanie na ten temat, ma do tego oczywiście prawo, ale ja się trzymam swojego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 10 Sty 2008 8:17 Temat postu: |
|
|
w takim razie skocze i przejrzę zawias
a tak w ogóle to trochę zaczynamy sie zachowywać jak dzieci w piaskownicy,każdy ślepo broni swojego zdania i nie przyjmuje opinii innych,chociaż ciągle uważam że scirocco lepiej sie trzymało ;D
jak by sie zrobiło porównanie wszystkich wymienionych przez nas w tym wątku aut to każde z nich byłoby na pierwszej pozycji w jakiejś tam kategorii ale coś nas skloniło do zakupy setki więc takie gadki zbytnio sensu nie mają,a wiadomo że wiele aut od setek jest lepszych,a nam się one podobają,pasują i dlatego je kopiliśmy.
poza tym rzucanie samymi danymi mało do mnie przemawia-nie kupujemy nówek z salonu ale auta kilku letnie więc dane katalogowe nie mają wiele wspólnego z realiami.
postawmy wszystkie auta razem na kresce i wtedy wszystko jasne będzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Sty 2008 13:20 Temat postu: |
|
|
Rogii napisał: | w takim razie skocze i przejrzę zawias
a tak w ogóle to trochę zaczynamy sie zachowywać jak dzieci w piaskownicy,każdy ślepo broni swojego zdania i nie przyjmuje opinii innych,chociaż ciągle uważam że scirocco lepiej sie trzymało ;D
jak by sie zrobiło porównanie wszystkich wymienionych przez nas w tym wątku aut to każde z nich byłoby na pierwszej pozycji w jakiejś tam kategorii ale coś nas skloniło do zakupy setki więc takie gadki zbytnio sensu nie mają,a wiadomo że wiele aut od setek jest lepszych,a nam się one podobają,pasują i dlatego je kopiliśmy.
poza tym rzucanie samymi danymi mało do mnie przemawia-nie kupujemy nówek z salonu ale auta kilku letnie więc dane katalogowe nie mają wiele wspólnego z realiami.
postawmy wszystkie auta razem na kresce i wtedy wszystko jasne będzie |
Racja że każdy swoje chwali, w takim razie ja postaram się wprowadzić troszkę realizmu w tą "wojenkę zawieszeniową".
1) to nie VW Sirocco/Corrado a właśnie 100NX był w zestawieniu naj trzymających się gleby fur FWD z konca lat 80tych i pocz.90tych wg magazynu "Road & Track":
"The NX2000, with its light weight, stiff chassis, and limited-slip differential, was considered one of the best-handling front-wheel-drive cars of the time. In 1992, Road & Track magazine included the NX2000 in a test of the world's best handling cars against such competition as the Acura NSX, Porsche 911, Nissan 300ZX, Mazda Miata, and Lotus Elan".
2) Jednak nawet chwaląc swoje trzeba być obiektywnym, więc jestem i dodaję dla mniej spostrzegawczych że to mega trzymanie Nxa wg tego testu dotyczyło wersji NX2000 i to z dyfrem o ograniczonym uślizgu na pokładzie, a to jednak troszkę różniąca się zawiecha od naszej np. w typowych 100NX 1.6
Dla ciekawych NX2000 polecam ten wątek u nas na forum http://www.100nx.fora.pl/off-topic,3/amerykanska-wersja-100nx-to-2000nx,995-30.html
3) Nie zmienia to jednak faktu że wielowahacz z tyłu w naszych nyskach (1.6, 2.0) to jak na tą klasę i początek lat 90tych naprawdę innowacja, skutkująca dodaniem bardzo, bardzo wielu plusików na korzyść zawiechy NXa względem ówczesnej konkurencji. Taki mały off top: ostatnio był teścik na TVN Turbo nowego civica Type-R, któremu delikatnie ulepszyli motorek, za to wyjęli wielowahacz z tylnej osi, a wcisnęli belkę skrętną jak w sportówkach z ery dino Efekt: bluzgi "testera" prowadzącego program że najnowszy civic type-r prowadzi się na torze jak kupa g.... Hehe zapytacie może czemu zastąpili wielowahacz na belę?, ano dlatego że wg Hondy (robili badania) podobno europejski klient (nawet takiej fury jak type-r) jest mniej wymagający co do właściwości jezdnych auta, a ważniejszą kwestią dla niego jest...... wielkość bagażnika dzięki czemu po wywaleniu "wielowahacza" stał się on większy - HONDO BRAVO ZA BADANIA HEHE!!!
Cytat innego testera nowej type-r ("Wysokie Obroty"): "Na publicznej drodze nie odczuwa się różnicy w pracy zawieszenia (belka). Ale na torze jak najbardziej - tylne koła nie są tak precyzyjnie prowadzone, jak to robi konstrukcja wielowahaczowa. Rozpędzony na prostej startowej do 220 km/godz. przygotowuję się do wejścia w pierwszy zakręt. Ściągam nogę z gazu i czuję, jak tył auta zaczyna myszkować. W dodatku na zakrętach Type R unosi tylne wewnętrzne koło, podobnie jak robiły to starsze Volkswageny.
Następnie jednak dodaje że zastosowana belka skrętna w nowym type-r jest jedną z najlepiej zestrojonych spośród aut ją stosujących. Tyle że wg mnie honda type-r powinna się pod względem zastosowanego typu zawiechy troszkę różnić od "cywilnych" i to do tego o wiele starszych dupowozów, no ale nie mnie to oceniać, to już problem hondy
4) Wracając do kwestii sorocco/corrado. Hm tak na dzień dobry wytłuściłem w poprzednim punkcie jakąś tam opinię o VW (nie wiem czy akurat autor miał na myśli te VW, ale chyba tak skoro robi porównanie do sportowej hondki). Ale ok nieważne, szczerze mówię nie mam pojęcia na czym "siedzi" sirocco/corrado i jaki typ zawiechy reprezentuje, wiem natomiast jedno, nie można rzucać na tapetę porównań (nie chodzi mi już nawet o typ zawiechy: wielowahacz/belka) ale o porównania zawieszki "cywilnej" fabrycznej z "ulepszaną", bo to nie ma sensu. Nawet porównanie fabrycznej może nie mieć sensu - przykład choćby z naszego podwórka: 100NX 1.6 na fabrycznych amorach i sprężynach, fabryczny 100Nx 2.0 (który na dzień dobry był ciut utwardzony i obniżony), czy wreszcie NX2000 z limited-slip differential. A te furki to przecież nadal porównanie w gronie tej samej marki i jednego modelu. Sytuacja w tym porównywaniu aut jeszcze bardziej się komplikuje, gdy dochodzą dodatkowe "własne ulepszenia": jeszcze niższe wytrzymalsze sprężyny uznanych firm, sportowe amory, itp. itd. I znów narastają różnice, a to przecież nadal porównanie tylko wewnątrz danego modelu auta. Do czego zmierzam, kto bystrzejszy pewnie się domyśla
Wiem jedno: moje gti (z eibachem -40, kyb ultra-sr tył i bilsteinem przód) śmiga po zakrętach nieporównywalnie lepiej niż corrado mojego znajomego na ori zawieszce. Wiem też że mój 100NX śmiga gorzej niż obniżona na H&R -50 micra wraz z regulowanym koni u innego mojego znajomego.
I co mam powiedzieć że wg tego micra ma lepsze trzymanie i zawiechę niż 100NX, czy Corrado? NO MA! ale tylko ta konkretna micra i to tylko wtedy jak się nie weźmie pod uwagę częstych wizyt u stomatologa w celu plombowania zębów Ktoś powie a CRX? A ja mu odpowiem że ten sam ból co z tą micrą.
Zatem reasumując moją powieść: W kategorii komfort jazdy/trzymanie na zakrętach uważam że mój 100NX dla mnie w porównaniu z autami z tamtego okresu jest bezkonkurencyjny. Jaki jest Twój 100NX, czy Twoje Sirocco/Corrado nie wiem, Ty sam wiesz najlepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 10 Sty 2008 14:01 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | 1) to nie VW Sirocco/Corrado a właśnie 100NX był w zestawieniu naj trzymających się gleby fur FWD z konca lat 80tych i pocz.90tych wg magazynu "Road & Track" |
To jest zestawienie robione przez Amerykanów i dla Amerykanów. Czy w owych latach te dwa panzerwageny były oferowane na tamtejszym rynku?
Poza tym - gdzie wyczytałeś, że zestawienie R&T opisuje najlepiej jeżdżące FWD? W grupie cenowej NXa był układ klasyczny (Miata), mid-engine (MR2) i front-wheeled-engine (NX2000).
red_shogun napisał: |
2) Jednak nawet chwaląc swoje trzeba być obiektywnym, więc jestem i dodaję dla mniej spostrzegawczych że to mega trzymanie Nxa wg tego testu dotyczyło wersji NX2000 i to z dyfrem o ograniczonym uślizgu na pokładzie, a to jednak troszkę różniąca się zawiecha od naszej np. w typowych 100NX 1.6 |
Zgadzam się w całej rozciągłości. Tam był NX2000, nie 100NX GTi
red_shogun napisał: | Hehe zapytacie może czemu zastąpili wielowahacz na belę?, ano dlatego że wg Hondy (robili badania) podobno europejski klient (nawet takiej fury jak type-r) jest mniej wymagający co do właściwości jezdnych auta, a ważniejszą kwestią dla niego jest...... wielkość bagażnika dzięki czemu po wywaleniu "wielowahacza" stał się on większy - HONDO BRAVO ZA BADANIA HEHE!!! |
Do tego wielowahacz jest droższy w produkcji i użytkowaniu. Ale - skąd informacja, że w NXie jest wielowahacz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Sty 2008 14:45 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | red_shogun napisał: | Hehe zapytacie może czemu zastąpili wielowahacz na belę?, ano dlatego że wg Hondy (robili badania) podobno europejski klient (nawet takiej fury jak type-r) jest mniej wymagający co do właściwości jezdnych auta, a ważniejszą kwestią dla niego jest...... wielkość bagażnika dzięki czemu po wywaleniu "wielowahacza" stał się on większy - HONDO BRAVO ZA BADANIA HEHE!!! |
Do tego wielowahacz jest droższy w produkcji i użytkowaniu. Ale - skąd informacja, że w NXie jest wielowahacz? |
A przypomnieć nie zaszkodzi - w NX zawias tył jedna strona składa się z:
Mc Person + belka wzdłużna/reakcyjna (niektórzy nazywają również wahaczem wzdłużnym) + wahacz poprzeczny przód + wahacz poprzeczny tył.
Może to autor miał na myśli?
Konstrukcje wielowahaczowe różne są w innych markach, przynajmniej z tego co się orientuję.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez foster dnia 10 Sty 2008 14:47 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Sty 2008 15:22 Temat postu: |
|
|
Hehe czepiacie się Panowie, a ty marthen to już bijesz w tej materii rekordy - nawet mnie przebijasz (moja wypowiedź o 1.6 nie była ironiczna, Twoja o 2.0 aż nią kipi) , a przecież przesłanie mojej wypowiedzi było troszkę inne (niż pisanie lub udowadnianie z czego się składa "wahacz" w 100NX a z czego w Audi). Cóż widać zbyt twórczo i ogólnie dla detalistów, więc pozostaje mi mieć nadzieję że może "szeroko horyzontowe łebki" coś z tego wyniosły
p.s. nazwa "wielowahaczowe" widnieje w notce o danych technicznych 100NX 1.6 jak i 2.0, a którą nie wiedzieć skąd posiadam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 10 Sty 2008 15:24 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|