Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 14 Sty 2007 18:35 Temat postu: |
|
|
Tak to wygłada u mnie.
Na benzynie idzie super,bo jeszcze przyszpieszyłem zapłon .Blos z podtrzymaniem przepustnicy jest zalecan szczególnie dla samochodów z gaznikiem.Na lpg jest duża różnica na plus.
[img]http://img296.imageshack.us/my.php?image=dscn1757jpgppjpg1ly1.jpg][/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kojot
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 14 Sty 2007 18:49 Temat postu: |
|
|
Tak to wyglada u mnie .
Podtrzymanie zalecane jest do gaznikowców ,bo ułatwia ustawienie się przepustnicy w zaleznosci od obrotów.
Na benzynie idzie super bo jeszcze przyspieszylem zapłon,a na lpg jest o wiele lepiej niż wczesniej.Dzwiek jest super !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 14 Sty 2007 21:59 Temat postu: |
|
|
a co konkretnie daje ten blos?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 14 Sty 2007 22:16 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 14 Sty 2007 22:20 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 16 Sty 2007 0:59 Temat postu: |
|
|
dobra juz wiem co u mnie jest nie tak: sonda lambda juz sie spaliła do puki jest zimna to auto idze jak wsciekłe potem od 2 tys do 4 zaczyna sie dławic itp. doprowadzilem zimnie powietrze do stozka i przeczyscilem gaznik, jutro bede robil pomiary na g-techu uwiecznie wszytko na kamerce i mysle ze jakos wieczorem zapodam na forum znajac moje szczesnie jutro bedzie padac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16 Sty 2007 14:22 Temat postu: |
|
|
Gościu a może i ja bym się na te pomiary jakoś załapał ? Jestem w stolicy na PW wysłałem ci mój nr. odezwij się to jakoś sie umówimy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 16 Sty 2007 14:37 Temat postu: |
|
|
no normalnie masakra :/ czas 10,8sec i nie mam pojecia co jest grane :/ kiedys jak mierzylem g-techem z Endriu na pokladzie to wychodzilo mi 10,3 :/ czy te sprzegło az tak mnie spowalnia?????
porawka wyciagnolem 10,4 sec ale kazdy mowi ze to wina sprzegła, dalsze pomiary jakos w sobote z nowym sprzegłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dami@79
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19 Sty 2007 1:41 Temat postu: |
|
|
Kojot napisał: | Tak to wygłada u mnie.
Na benzynie idzie super,bo jeszcze przyszpieszyłem zapłon .Blos z podtrzymaniem przepustnicy jest zalecan szczególnie dla samochodów z gaznikiem.Na lpg jest duża różnica na plus.
|
Witam i mam pytanie.Co zrobileś z podcisnieniami które sa zamontowane w oryginalnej puszce?? Mam podobny plan tylko wlaśnie te podciśnienia .....gdzie je przenieść??
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 19 Sty 2007 10:32 Temat postu: |
|
|
zatkac srubka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 19 Sty 2007 20:57 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak napisał Gościu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Sty 2007 22:16 Temat postu: |
|
|
I wszystko działa OK?
Nawet na benzynie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 20 Sty 2007 0:42 Temat postu: |
|
|
zgadza sie , zatykasz te dwa podcisnienia mala srubka, a te duze plastykowe olewasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 03 Lut 2007 19:22 Temat postu: |
|
|
Ja słyszałem , że jak coś z podciśnieniami będzie nie tak to mogą być problemy z silnikiem! Ja próbuje taki układ jak na zdjęciu od Tarsara.Tyle, że z dłuższą rurą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 04 Lut 2007 10:03 Temat postu: |
|
|
Dobra nissan zaczoł jeździc, wyminilem kopułke była cała zasniedziała. teraz znowu czuje ze jeździ jak powinien a juz nie bawem pokaze wam jak powinien wygladac profi dolot, ktory bedzie dawal zimne powietrze:)
dzisaj zmierzylem nyse wyszło 9,11 do 100km\h
wymienie jeszcze palec, bo tez troche juz przysniedziały, przewody ( jaki mi Muody znajdze je wresice ) swiece i zrobie dolocik malinka mysle ze 8,5 jest realne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|