Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Mar 2007 22:12 Temat postu: |
|
|
kurcze troche to jest skomplikowane... co musze dokladnie zakupic zeby taki dolot zrobic? co to jest za urzadzenie miedzy kolankiem a rura? gdzie sie wtedy podpina wezyki podcisnienia? co z ta rura doprowadzajaca cieple powietrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 11 Mar 2007 9:50 Temat postu: |
|
|
witajcie
Ja nie mam jak teraz umiescic zdjecia alw w moim GTi zrobilem kilka zmian by lepiej powietrze zimne docieralo Mała dziurka w nadkolu i rura od dołu zderaka/poczatek dziura po halogenie/ wychodzi za akumulatorem ktory zmienil swoje polozenie o 90stopni . teraz stozek jest za akumulatorem od odlu dostaje zimne powietrze, akumulator w zyciu sie nie nagrzeje i tym sposobem swietnie odizolowoalem stozek od wysokiej temp pod maska. rure kupilem od jelcza , zbrojona i megai izolowana, mial prawie metr i kosztowala 30 zl . na 3 odczulem juz roznice bo 1,2 to ciezko cos wyczuc, za szybko sie to wszystko dzieje
nast. razem strykne zdjecie i załącze !
pozdrawiam a imilo wrocic po ponad rocznej nieobecności/tak nadal mam czerwne gti /
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 11 Mar 2007 13:38 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Jak ma byc szczelnie to zróbcie tak jak kolega Kojot w 1 poście na 2 stronie. Z tym, że nie każdy z Was ma instalkę LPG więc Blos nie bedzie potrzebny.
| blos wcale nie jest konieczny przy gazie!
Cytat: | a moge jezdzic na nie nasaczonym stozku?? bo nie mam tego preparatu do nasaczania... |
absolutnie ja bym nie próbował! nienasączony stożek niefiltruje dostatecznie powietrza i jest zupełnie nieodporny na wilgoć.
Cytat: | Sydney Wysłany: 06 Mar 2007 10:21 pm Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
setke mam w gazniku, ucialem tylko koncowke tej rury od obudowy zeby sie stozek zmiescil i mocno dokrecilem, dalem ta uszczelke i napewno nie przepuszcza powietrza w miejscu gdzie jest stozek przykrecony ale mozliwe ze gdzies dalej w obudowie jest nieszczelnosc. jak wy montowaliscie do waszych setek stozek to moze wiecie jak moge uszczelnic obudowe....?chcialbym cos zrobic bez konkretnych przerobek bo narazie mi funduszy braklo
|
zainwestuj jakieś 50 zł. i:
sama puszka filtra i idąca dalej rura to dwie osobne części.Wywal całą tą rurę jest przykręcona na dwie śróby w okolicy akumulatora. Na łączeniu puszki i tej rury napewno jest nieszczelność! W to miejsce daj gumową złączke bodajże fi60(koszt7 zł) za tym ok. 20-35 cm rury może być nierdzewka ale materiał niema większego znaczenia(koszt nierdzewki 30 zł) i na to dopiero storzek.
PS. rura oczywiście powinna mieć średnicę osadzenia stożka!
Cena filtra niema znaczenia tylko jakość i materiał wykonania! pozdro!
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Maj 2007 23:14 Temat postu: |
|
|
tak powoli zaczynam sie przymierzać i poprawcie mnie jezeli sie mylę:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
... tyle na miesiąc czerwiec, co czyni jakieś 155 pln. Montaż daj boże we własnym zakresie . potem zostanie tylko zakup filtra?? Coś jeszcze do tego dolotu będe potrzebował?? Da rade to wszystko poskładać w jedna całosć?? mam 1.6 gaźnik i bardziej niz na mocy zależy mi na dźwięku, a jak juz będe się w to bawił to przy okazji wytnę EGR...
Będe wdzięczny za jakies konstruktywne sugestie i powalajace żarty
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 17 Maj 2007 6:20 Temat postu: |
|
|
gem napisał: | mam 1.6 gaźnik i bardziej niz na mocy zależy mi na dźwięku, |
Z tego co pamiętam kupowałeś auto od Prexa. U niego był wtrysk - coś się zmieniło przez te parę miesięcy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Maj 2007 7:56 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | gem napisał: | mam 1.6 gaźnik i bardziej niz na mocy zależy mi na dźwięku, |
Z tego co pamiętam kupowałeś auto od Prexa. U niego był wtrysk - coś się zmieniło przez te parę miesięcy? |
no a mowilem mu kiedys na spocie ze ma wtrysk to sie uparl na gaznik
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17 Maj 2007 15:44 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie odnośnie CAI do GTi. Poniżej jest zdjęcie miejsca w nadkolu z którego można podobno pociągnąć rurę.
Jak przecisnąć tędy rurę do dolotu? Otwór w blasze wydaje się mieć za małą średnicę na profi rurę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Już znalazłem sobie odpowiedź
Wiertarką go!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez damianos dnia 17 Maj 2007 21:18 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 17 Maj 2007 16:47 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | gem napisał: | mam 1.6 gaźnik i bardziej niz na mocy zależy mi na dźwięku, |
Z tego co pamiętam kupowałeś auto od Prexa. U niego był wtrysk - coś się zmieniło przez te parę miesięcy? |
Masz 100% racji marthen. gem przyznaj sie co nabroiles, ze juz silnik zmieniles??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Maj 2007 17:56 Temat postu: |
|
|
Prex napisał: | marthen napisał: | gem napisał: | mam 1.6 gaźnik i bardziej niz na mocy zależy mi na dźwięku, |
Z tego co pamiętam kupowałeś auto od Prexa. U niego był wtrysk - coś się zmieniło przez te parę miesięcy? |
Masz 100% racji marthen. gem przyznaj sie co nabroiles, ze juz silnik zmieniles?? |
Prex zmiłuj się... cały czas powtarzałeś, ze to gaźnik, kiedys nawet do Ciebie dzwoniłem, bo kłuciłem się w sklepie (a kurde nerwowy jestem), że mam gaźnik... A Ty na to, ze stoickim spokojem, że gaźnik , nic mi do gaźnika tu nie pasowało, orócz Twoich słów .... no to chociaż się wyjasniło a wracając do tematu, to co myślicie o takim zestawienmiu rupieci na dolot?? Wymiary takie mogą być, czy raczej inne powinny?? Coś tu jeszcze oprócz samego filtra brakuje??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 17 Maj 2007 18:24 Temat postu: |
|
|
gem napisał: |
Prex zmiłuj się... cały czas powtarzałeś, ze to gaźnik, kiedys nawet do Ciebie dzwoniłem, bo kłuciłem się w sklepie (a kurde nerwowy jestem), że mam gaźnik... A Ty na to, ze stoickim spokojem, że gaźnik , nic mi do gaźnika tu nie pasowało, orócz Twoich słów .... no to chociaż się wyjasniło |
Hmmm gem, przeciez wiem czym jezdzilem, wiec tym bardziej bym nie mowil czegos innego. Wtedy co dzwoniles do mnie to bylo jakos tak, ze koles chcial Ci chyba wmowic, ze tam jest jednopunkt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Maj 2007 19:06 Temat postu: |
|
|
Prex napisał: |
Hmmm gem, przeciez wiem czym jezdzilem, wiec tym bardziej bym nie mowil czegos innego. Wtedy co dzwoniles do mnie to bylo jakos tak, ze koles chcial Ci chyba wmowic, ze tam jest jednopunkt. |
hmmm, czyżbym był bardziej szurnięty niz mi to mówią??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Maj 2007 21:39 Temat postu: |
|
|
gem czy twój silnik wygląda podobnie?
Generalnie chodzi o wygląd dolotu i aparatu zapłonowego.
Jeżeli masz to samo co ja to masz gaźnik nie wtrysk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 17 Maj 2007 22:39 Temat postu: |
|
|
johny_fellow napisał: | gem czy twój silnik wygląda podobnie?
Generalnie chodzi o wygląd dolotu i aparatu zapłonowego.
Jeżeli masz to samo co ja to masz gaźnik nie wtrysk. |
Wlasnie ze nie, gem ma prostokatny filtr powietrza, czyli wielopunkt Wiem bo spedzilem pod maska tego auta wiele godzin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Maj 2007 23:28 Temat postu: |
|
|
kurde doloty chcą robić, cuda na kiju, a nie wiedzą jaki mają silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Maj 2007 19:16 Temat postu: |
|
|
No więc dzisiaj pod maskę mojego Nismo trafił nowy zestaw dolotu
Stożek to K&N RC-3250, rura 50cm-3", kolano 90*-3", redukcja z 3" na gaźnik (z 77 na 62mm), filtr odmy AOMA 12mm.
Podciśnienia pozaślepiałem i zastanawiam się tylko nad jednym z nich. To które dochodzi do tego grzybka na początku obudowy filtra powietrza skądś mi się oderwało i nie mogę znaleść króćca od niego żeby to zaślepić. Wie ktoś gdzie może to być?
Przy okazji umyłem gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|