|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
VeNoM
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podlasie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Maj 2007 19:46 Temat postu: |
|
|
Cześć.
Mam pytano, a z tym łącznikiem "antyvibration" to konieczne??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Maj 2007 1:35 Temat postu: |
|
|
johny_fellow napisał: | No więc dzisiaj pod maskę mojego Nismo trafił nowy zestaw dolotu
Stożek to K&N RC-3250, rura 50cm-3", kolano 90*-3", redukcja z 3" na gaźnik (z 77 na 62mm), filtr odmy AOMA 12mm. |
I jak, robi robotę czy tylko wygląda :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Maj 2007 6:53 Temat postu: |
|
|
VeNoM napisał: | Cześć.
Mam pytano, a z tym łącznikiem "antyvibration" to konieczne?? |
Ja takiego nie mam ale lepiej założyć. W przyszłości dolot przejdzie modyfikację, kótra bedzie polegała m.in. na przecięciu rury ok.10-15cm za kolankiem i tam wstawię łącznik antywibracyjny.
foster napisał: | I jak, robi robotę czy tylko wygląda |
Kiedyś na jedynce przy osrtym starcie dusił się jakby właśnie brakowało mu powietrza, teraz ten efekt został zniwelowany. Również gaźnikowy efekt "turbo-dziury", który w Setkach występuje gdy przy spokojnej jeździe depnie się na gaz, teraz jakoś zelżał.
Dodatkowo doznania audio-wizualne powalają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
VeNoM
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podlasie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Maj 2007 13:55 Temat postu: |
|
|
I jeszcze jedno pytanko jak jest ze strumienicą dolotu?? bedzie miejsce na nią?? bo tak sobie oglądałem to wątpie zeby nie zapierała sie o maske. Bym chaiał taką założyć bo mam dopre doświadczenia ogolnie ze strumienicą mam wydechową i co ciekawe (nie wiem jak na benzynie), ale na gazie sprawdzałem to ładnie charczy a do tego na dwójce potrafi teraz prawie 10km/h szybciej śmigać a cała zabawa zaczyna sie juz przy 3000rpm. Więc chyba był w tym jakiś sens. I nie mówie tu o super strumienicach z allegro za jedyna 60zł. Mam na myśli Naddźwiękową Michael Speeder no niestety ponad 300zeta. ale swoje robi. Wiec dobrze by było miec jeszcze dolotu. Heh tylko sie zastanawiam czy ma to sens bo niedojze ze LPG to jeszcze gażnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Maj 2007 14:08 Temat postu: |
|
|
johny_fellow napisał: | Kiedyś na jedynce przy osrtym starcie dusił się jakby właśnie brakowało mu powietrza, teraz ten efekt został zniwelowany. Również gaźnikowy efekt "turbo-dziury", który w Setkach występuje gdy przy spokojnej jeździe depnie się na gaz, teraz jakoś zelżał.
Dodatkowo doznania audio-wizualne powalają. |
Chili warto. W SR'ce nie miałem okazji doznać "turbo dziury"
Ciekawe jak kształtowałyby się Twoje doznania z założonym stożkiem "no name" za np. 50pln w porównaniu do K&N.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Maj 2007 20:33 Temat postu: |
|
|
VeNoM napisał: | I jeszcze jedno pytanko jak jest ze strumienicą dolotu?? bedzie miejsce na nią?? bo tak sobie oglądałem to wątpie zeby nie zapierała sie o maske. Bym chaiał taką założyć bo mam dopre doświadczenia ogolnie ze strumienicą mam wydechową i co ciekawe (nie wiem jak na benzynie), ale na gazie sprawdzałem to ładnie charczy a do tego na dwójce potrafi teraz prawie 10km/h szybciej śmigać a cała zabawa zaczyna sie juz przy 3000rpm. Więc chyba był w tym jakiś sens. I nie mówie tu o super strumienicach z allegro za jedyna 60zł. Mam na myśli Naddźwiękową Michael Speeder no niestety ponad 300zeta. ale swoje robi. Wiec dobrze by było miec jeszcze dolotu. Heh tylko sie zastanawiam czy ma to sens bo niedojze ze LPG to jeszcze gażnik |
Chłopie daruj sobie te strumienice i inne tego typu wynalazki. Ktoś niezły interes na Tobie zrobi i tyle.
foster napisał: | Chili warto. W SR'ce nie miałem okazji doznać "turbo dziury" |
No tak, bo na wtrysku to nie występuje.
foster napisał: | Ciekawe jak kształtowałyby się Twoje doznania z założonym stożkiem "no name" za np. 50pln w porównaniu do K&N. |
No tego akurat nie sprawdzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|