Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KOPr
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 11 Maj 2008 10:43 Temat postu: Dolot powietrza |
|
|
Bylem zmuszony wymienic akumulator w nissanie. Nie bede kupowal nowego bo ceny czegos porzadnego sa poprostu zabojcze. Mialem swoj aku od busa 75Ah lecz jego rozmiary nie pozwalaly na zmieszczenie go na miejscu do tego przeznaczonego. Odkrecilem dolot powietrza (1.6 gaznik nic nie przerabiane, zadne stozki itd) odgielem, wsadzilem aku i... nie moglem zamknac maski Dolot przeszkadzal. Poprowadzilem go w druga strone. Myslalem ze bedzie łapał cieple powietrze ale nie zauwazylem zadnych spadkow mocy itd. I teraz pytanie ktore pewnie juz bylo ale nic nie znalazlem na calym forum. Od spodu dolotu doczepiona jest puszka (?) zbiorniczek (?) czy cos w tym stylu. Takie kwadratowe cos ktore jest polaczone z dolotem. Wydaje sie to byc puste w srodku i po przejechaniu sie z tym i bez tego nie widze zadnej roznicy. Co to moze byc bo nie moglem za cholere do tego dojsc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
michalek
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kraków
|
Wysłany: 11 Maj 2008 11:02 Temat postu: |
|
|
jeśli dobrze pamiętam to chyba zbiera wodę czy wilgoć i zatrzymuje właśnie w tym zbiorniczku, mam to w piwnicy ale nie będę teraz schodzil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Maj 2008 11:53 Temat postu: |
|
|
puszka, czy też tłumik szmerów...wymontować, trzymając w wyprostowanej ręce lekko podrzucić, czyniąc w między czasie zamach nogą i kopnąć jak najdalej nie patrząc gdzie leci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Abarth
Gość
|
Wysłany: 11 Maj 2008 13:02 Temat postu: |
|
|
gem napisał: | puszka, czy też tłumik szmerów...wymontować, trzymając w wyprostowanej ręce lekko podrzucić, czyniąc w między czasie zamach nogą i kopnąć jak najdalej nie patrząc gdzie leci... |
To się nazywa instrukcja demontażu Popłakałem się ze śmiechu
|
|
Powrót do góry |
|
|
mattinh
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Maj 2008 14:22 Temat postu: |
|
|
Nie no wymiękam gość w jakimś renomowanym serwisie robi chyba poprostu perfekcja
gem gratuluje obeznania w temacie i wiedzy technicznej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Maj 2008 14:57 Temat postu: Re: Dolot powietrza |
|
|
Chcesz w krotkim czasie zabic ten aku czy alternator?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KOPr
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 12 Maj 2008 14:59 Temat postu: Re: Dolot powietrza |
|
|
Quattro napisał: |
Chcesz w krotkim czasie zabic ten aku czy alternator? |
Czemu? Mialem go w Sierrze bardzo dlugo i nic sie nie dzialo. Gem dzieki za instrukcje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Maj 2008 19:19 Temat postu: Re: Dolot powietrza |
|
|
KOPr napisał: | Quattro napisał: |
Chcesz w krotkim czasie zabic ten aku czy alternator? |
Czemu? Mialem go w Sierrze bardzo dlugo i nic sie nie dzialo. Gem dzieki za instrukcje |
A co ma sierra do wiatraka. Jaki motor był w tamtym fordzie? Poza tym ja w gti śmigam na 62Ah, do 1.6 tym bardziej nie polecam zakładać nic większego, nawet 62 jest za duże.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 12 Maj 2008 19:21 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Maj 2008 0:10 Temat postu: |
|
|
Ja mam 60Ah i to jest maks co mozna do GA wlozyc zeby sensownie funkcjonowalo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KOPr
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 13 Maj 2008 15:03 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | Ja mam 60Ah i to jest maks co mozna do GA wlozyc zeby sensownie funkcjonowalo... |
To co moze sie stac jesli mam za duzy aku? Alternator ładuje go normalnie. 2-3 godzinki muza łupie na zgaszonym silniku i odpalam bez zaksztuszenia sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Maj 2008 15:53 Temat postu: |
|
|
KOPr napisał: | Quattro napisał: | Ja mam 60Ah i to jest maks co mozna do GA wlozyc zeby sensownie funkcjonowalo... |
To co moze sie stac jesli mam za duzy aku? Alternator ładuje go normalnie. 2-3 godzinki muza łupie na zgaszonym silniku i odpalam bez zaksztuszenia sie |
Do czasu... aż Ci to wszystko padnie negatywów jest kilka, ot takie najprostsze: za duży prąd ładowania, chlasta to alternator grzejąc go niemiłosiernie bo praca odbywa się praktycznie po za zakresem wydolności, krótki jego żywot będzie, silnik jest bardziej obciążony - żre więcej paliwa podnosząc obroty, nie wspominając o wiecznie nie doładowanym aku i postępującej jego degradacji, malejąca pętla histerezy... itd. mało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|