Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 30 Cze 2006 15:55 Temat postu: |
|
|
Tomasz napisał: | Autko już jeździ. Wyszło 158 KM i 189 Nm. Z przepływomierza została wyjęta cała elektronika i wpuszczona w nową rurkę dolotu.
Po modach jadąc w dwie osoby 0-96 w 7.0s. Myślę ze jak bym sam jechał to by wyszło z 6.7.
|
hmmm czyli rozumiem że zmiana dolotu i wydechu dała Ci 22 KM i 21 Nm : a powiedz czym mierzyłeś przyspieszenie do setki? Chyba nie stoperem..
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 01 Lip 2006 22:44 Temat postu: |
|
|
ceremony napisał: | Tomasz napisał: | Autko już jeździ. Wyszło 158 KM i 189 Nm. Z przepływomierza została wyjęta cała elektronika i wpuszczona w nową rurkę dolotu.
Po modach jadąc w dwie osoby 0-96 w 7.0s. Myślę ze jak bym sam jechał to by wyszło z 6.7.
|
hmmm czyli rozumiem że zmiana dolotu i wydechu dała Ci 22 KM i 21 Nm : a powiedz czym mierzyłeś przyspieszenie do setki? Chyba nie stoperem.. |
Zmiana dała 22KM i 21Nm bo wcześniej miałem tłumik ultera, który dławił 5KM. Poza tym moi mechanicy znają sie na tym i wiedzą co robią. w końcu stworzyli Rovera 114GTI który od kilku sezonów króluje w klasie MINI.
Przyspieszenie mierzyłem G-techem. Stąd 0-96km/h (60 mil/h)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 02 Lip 2006 1:37 Temat postu: |
|
|
Tomasz napisał: | ceremony napisał: | Tomasz napisał: | Autko już jeździ. Wyszło 158 KM i 189 Nm. Z przepływomierza została wyjęta cała elektronika i wpuszczona w nową rurkę dolotu.
Po modach jadąc w dwie osoby 0-96 w 7.0s. Myślę ze jak bym sam jechał to by wyszło z 6.7.
|
hmmm czyli rozumiem że zmiana dolotu i wydechu dała Ci 22 KM i 21 Nm : a powiedz czym mierzyłeś przyspieszenie do setki? Chyba nie stoperem.. |
Zmiana dała 22KM i 21Nm bo wcześniej miałem tłumik ultera, który dławił 5KM. Poza tym moi mechanicy znają sie na tym i wiedzą co robią. w końcu stworzyli Rovera 114GTI który od kilku sezonów króluje w klasie MINI.
Przyspieszenie mierzyłem G-techem. Stąd 0-96km/h (60 mil/h)
|
w takim razie daj znać, jak byś był w Warszawie, chętnie się spotkam na mały race bo ja przy 171 km i 197Nm mam 6,5 do setki, więc niewielka różnica w sumie będzie..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 02 Lip 2006 10:31 Temat postu: |
|
|
ceremony napisał: | Tomasz napisał: | ceremony napisał: | Tomasz napisał: | Autko już jeździ. Wyszło 158 KM i 189 Nm. Z przepływomierza została wyjęta cała elektronika i wpuszczona w nową rurkę dolotu.
Po modach jadąc w dwie osoby 0-96 w 7.0s. Myślę ze jak bym sam jechał to by wyszło z 6.7.
|
hmmm czyli rozumiem że zmiana dolotu i wydechu dała Ci 22 KM i 21 Nm : a powiedz czym mierzyłeś przyspieszenie do setki? Chyba nie stoperem.. |
Zmiana dała 22KM i 21Nm bo wcześniej miałem tłumik ultera, który dławił 5KM. Poza tym moi mechanicy znają sie na tym i wiedzą co robią. w końcu stworzyli Rovera 114GTI który od kilku sezonów króluje w klasie MINI.
Przyspieszenie mierzyłem G-techem. Stąd 0-96km/h (60 mil/h)
|
w takim razie daj znać, jak byś był w Warszawie, chętnie się spotkam na mały race bo ja przy 171 km i 197Nm mam 6,5 do setki, więc niewielka różnica w sumie będzie.. |
Spoko. Jak będę to dam znać. Może wystartujesz na Bemowie w klasie PROFI to pojedziemy w parze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 02 Lip 2006 18:14 Temat postu: |
|
|
Tomasz napisał: |
Spoko. Jak będę to dam znać. Może wystartujesz na Bemowie w klasie PROFI to pojedziemy w parze. |
Zobaczę jak będzie z kasą i czasem, ale propozycja dobra jestem za
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13 Lis 2006 23:26 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie czy polozenie ukladu dolot-wylot w silniku 1,6 gaznikowy na lpg,wplynie na jazde na gazie i czy bedzie odczowalna roznica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 14 Lis 2006 9:26 Temat postu: |
|
|
Kojot napisał: | Mam pytanie czy polozenie ukladu dolot-wylot w silniku 1,6 gaznikowy na lpg,wplynie na jazde na gazie i czy bedzie odczowalna roznica. |
znaczy jak wplynie na jazde na gazie? bo troche nie czaje pytania, jak dasz blosa to bedziesz sie mogls cieszyc dobrymy osiagami na LPG , zreszta za pare tygodni udowadnie to wam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Gru 2006 23:19 Temat postu: |
|
|
Ceremo nie z Priemry GT tylko ze zwykłej primy P11 2.0...
Przepływke o większej średnicy daliśmy żeby był lepszy przepływ, teraz jak już się przekonałeś jest na to lepszy tzn. tańszy patent Ale bez smt6 i strojenia się nie obejdzie.
Wracają do temtu bo tyczy on silnika GA16DE to bez trudu można sprawić by nysa z nim kręciła czasy na poziomie ok 8 sek do setki, moc ok 120KM...
Podstawa to wałki z GA16DS + nowy kolektor wydechowy (najprościej 4-1 oparty o rurki fi 43mm+ + reszta wydechu przelotowa fi 52mm
Co do dolotu można się ograniczyć do powiększenia wlotu do seryjnej puszki i zapodania rury kominkowej która będzie pchała zimne powietrze z przodu.
Jakby to jeszcze wystroić jakimś prosiakiem to myślę że 120KM jest do złamania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 12 Gru 2006 19:06 Temat postu: |
|
|
Że się tak wtrące apropo dolotu. Właśnie wróciłem z warsztatu firmy tunni... gdzie stwierdzili, że niema gdzie u mnie umiejscowić stożka!Niema miejsca! czy wy tez mieliście takie problemy? firma w warszawie.
Może ktoś poleci jakąś sprawdzoną gdzie mi to założą! oprócz el-teca oczywiście. najchętniej założyłbym to ustrojstwo sam ale niemam gdzie tego robić a pozatym jestem noga z mechaniki
|
|
Powrót do góry |
|
|
X(iksel)L
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GRu city--Grudziadz
|
Wysłany: 12 Gru 2006 20:13 Temat postu: |
|
|
heheh w GA16DS jest w pip miejsca i zmiescisz tam stozek bez problemu a jak nie to aku do kufra:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12 Gru 2006 20:41 Temat postu: |
|
|
kurcza az 3 na raz!!! pokasuj troche.
Pewnie chodzi im o to że nie ma gdzie stożka schowac przed ciepłym powietrzem. Ja juz ad tym myślałem troche i trzeba bedzie chyba zbudować mu jakąś puszke za aku, miedzy aku a kielichem i doprowadzic rure ze zderzaka. Takie rozwiazanie zapewni zimne powietrze i uniemozliwi mieszanie sie go z ciepłym dmuchanym prze wiatrak chłodnicy. TAKA MOJA OPINIA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Gru 2006 22:49 Temat postu: |
|
|
no wiadomo ze trzeba bedzie oddzielic stozek od cieplego powietrza. Chociaz w przyrost mocy nie liczylbym za to jest fajny dzwiek:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 13 Gru 2006 9:55 Temat postu: |
|
|
Coobcio napisał: | Ale bez smt6 i strojenia się nie obejdzie.
Wracają do tematu bo tyczy on silnika GA16DE to bez trudu można sprawić by nysa z nim kręciła czasy na poziomie ok 8 sek do setki, moc ok 120KM...
Podstawa to wałki z GA16DS + nowy kolektor wydechowy (najprościej 4-1 oparty o rurki fi 43mm+ + reszta wydechu przelotowa fi 52mm
Co do dolotu można się ograniczyć do powiększenia wlotu do seryjnej puszki i zapodania rury kominkowej która będzie pchała zimne powietrze z przodu.
Jakby to jeszcze wystroić jakimś prosiakiem to myślę że 120KM jest do złamania... |
Coobcio co to jest dokładnie to smt6? Wiem tyle, że potrzebne do strojenia i chyba ustawiana map.
Planowałem kupić GTi-ka ale jednak się rozmyśliłem - zostaje 1.6; była opcja z 93 r. z prawym nadkolem do roboty i nie wiadomo jak by dalej było z blachami bo są kulawe ogólnie w nysach. Reszta lata 91-92, jedna nysa była z 94 ale grubo ponad 2k Euro. Auto już ma 13 lat, trochę nim pochulam i będzie już z 16 a to dużo. Może się mylę no ale jednak lata robią swoje. ?!
Porobię trochu przy swoim...mianowicie: wałki od DS będą, dolot, wycięcie kata, no i kolektorek ale to już na "dłuższą" wiosnę także ok 115 kucy się złamie. i wystarczy aż się nie uzbiera na S14
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Gru 2006 1:09 Temat postu: |
|
|
SMT6 to jest dodatkowy komputer dzięki któremu możesz wprowadzać korekty dla zapłonu i paliwa, proces strojenia z reguły odbywa się na ulicy z użyciem sondy szerokopasmowej a ostatnie szlify doprawia się na hamowni....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|