Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 21 Cze 2006 17:28 Temat postu: Dolot-Wylot (ODLOT!!!:-) |
|
|
Witam
Mam małe pytanko:
Montował już ktoś z was cały ukł dolotowo-wylotowy do swojego nismo?
Jeśli tak to czy się opłacało? Jaki efekt?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 21 Cze 2006 18:21 Temat postu: Re: Dolot-Wylot (ODLOT!!!:-) |
|
|
Kwi@t napisał: | Witam
Mam małe pytanko:
Montował już ktoś z was cały ukł dolotowo-wylotowy do swojego nismo?
Jeśli tak to czy się opłacało? Jaki efekt? |
przeczytaj na stronie 100NX Squadu w dziale tuning.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 21 Cze 2006 20:55 Temat postu: |
|
|
Dzięki ceremony... Powiedz mi jeszcze tylko jaki jest szacunkowy koszt układu dolotowo-wylotowego w firmie el-tec? ile cie to około wyniosło?(dolot i wylot) No i czy warto zakładać? Wiesz ja mam mniejszy silniczek:-)
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Cze 2006 21:07 Temat postu: |
|
|
Z 1.6 nie bedziesz mial zdumiewajacych wynikow niestety. koszt to ok.1200-1500zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 21 Cze 2006 21:24 Temat postu: |
|
|
Dobra dobra... z tego motorku do sie coś wycisnąć... Obecnie mam 90km bo komp mi zostal z starego silnika, jak włoże nowy od primerki bedzie 102km, dojdzie ukł dolotowo-wylotowy to też troch życia dostanie... no i rozważam chipa albo intercooler
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 21 Cze 2006 21:28 Temat postu: |
|
|
Tym bardziej, że motorek nie stary taki bo r98 z przebiegiem 115k sprowadzony z anglii... radzi sobie nawet ale cos mu brakuje jeszcze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 21 Cze 2006 23:44 Temat postu: |
|
|
Kwi@t napisał: | Dzięki ceremony... Powiedz mi jeszcze tylko jaki jest szacunkowy koszt układu dolotowo-wylotowego w firmie el-tec? ile cie to około wyniosło?(dolot i wylot) No i czy warto zakładać? Wiesz ja mam mniejszy silniczek:-) |
układ dolotowy to koszt około 300zł już ze stożkiem, jeśli bedziesz miał montowaną power rurę,
jak nie to mniej, koło 150zł, sam układ wydechowy z dwoma tłumikami to koszt ok 1300-1500zł jeżeli chcesz koniecznie katalizator, to montują taki zwany "sportowym" i to dodatkowo kosztuje ok 400zł.
Wydaje mi się, że jako kierowca własnego auta, poczujesz znaczną różnicę po założeniu już dolotu, a co dopiero kompletu (układ dolotowy i wydechowy), napewno nie bedziesz zawiedziony i u nich przynajmniej masz pewność że warto wydać te pieniądze..
dam Ci przykład, mój kolega robił u nich dolot(power rurę) w Ibizie 1.4 i powiem szczerze, że ten samochód dostał niezłego kopa i odczuł to nie tylko kierowca, ale też ja jako pasażer, o dźwięku zasysanego powietrza przy naciśnięciu pedału gazu chyba nie muszę mówić..
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22 Cze 2006 18:46 Temat postu: |
|
|
Ja zrobilem dolot i wylot. Projekt wykonanie wlasne. Efekty odczuwalne. Naprawde warto!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 22 Cze 2006 18:47 Temat postu: |
|
|
katalizator mnie nie interesuje a strumienica to dla mnie bajka, wstawić rurke z kwasówki i będzie ok nastepne pytanie brzmi czy potrzebne mi aż 2 tłumiki ? Kumpel ma w swoim civicu 1 i to środkowy a do końca kwasówke i końcówke i szczerze mówiąc fajnie to chodzi... chociaż na dłuższą trase nie polecam... ale dźwięk rasowy
A gdybym założył dolot i tylko końcowy tłumik? No katalizator tez mozna wywalić... Znasz może jakieś firmy które sprzedają tłumiki dedykowane do NX'a?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 22 Cze 2006 18:55 Temat postu: |
|
|
hmm jesli chodzi o ukł wydechowy to chyba sam cos poskładam Ale dolot wole zeby założył fachowiec, chyba że znalazł bym dedykowany...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 25 Cze 2006 0:59 Temat postu: |
|
|
Moja "setka" wlasnie stoi w warsztacie i robi sie uklad dolotowy i wzdechowy. Wcześniej zmierzone na hamowni - 136KM 168Nm. Spadek mocy przez tragiczny, brzęczący tłumik Ultera!! O efektach poinformuję a tymczasem małe pytanko związane z tematem. Co zrobić z przepływomierzem?? Przepustnica ma średnicę 60mm a na przepływomierzu jest zwężka 50 mm!! Jeśli ktoś się już zmagał z tym problemem to niech się podzieli jak go rozwiązał.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25 Cze 2006 22:34 Temat postu: |
|
|
wiekszy przeplywomierz ! zalatwi sprawe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 27 Cze 2006 9:01 Temat postu: |
|
|
Kwi@t napisał: | katalizator mnie nie interesuje a strumienica to dla mnie bajka, wstawić rurke z kwasówki i będzie ok nastepne pytanie brzmi czy potrzebne mi aż 2 tłumiki ? Kumpel ma w swoim civicu 1 i to środkowy a do końca kwasówke i końcówke i szczerze mówiąc fajnie to chodzi... chociaż na dłuższą trase nie polecam... ale dźwięk rasowy
A gdybym założył dolot i tylko końcowy tłumik? No katalizator tez mozna wywalić... Znasz może jakieś firmy które sprzedają tłumiki dedykowane do NX'a? |
co do jednego tłumika, to wiem, że do turbo jest zalecana jak najmniejsza liczba tłumików, ale spece z El-tecu stwierdzili że 2 dają lepszy efekt niż jeden i ja w to wierzę poza tym dźwięk jest wystarczająco rasowy , a w trasie głowa nie boli
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 27 Cze 2006 9:05 Temat postu: |
|
|
Tomasz napisał: | Moja "setka" wlasnie stoi w warsztacie i robi sie uklad dolotowy i wzdechowy. Wcześniej zmierzone na hamowni - 136KM 168Nm. Spadek mocy przez tragiczny, brzęczący tłumik Ultera!! O efektach poinformuję a tymczasem małe pytanko związane z tematem. Co zrobić z przepływomierzem?? Przepustnica ma średnicę 60mm a na przepływomierzu jest zwężka 50 mm!! Jeśli ktoś się już zmagał z tym problemem to niech się podzieli jak go rozwiązał.
Pozdro |
możesz założyć przepływomierz od Primy GT ale potem jest tam problem z elektroniką, kolega zrobił to u mnie i nysa nie chciała odpalić, trzeba by było podstroić komputer przy pomocy SMT6 ale ja nie chciałem już tego robić, bo miałem ustawione dobre mapy na hamowni i bałem się je ruszać. Efektem większej przepływki będzie napewno większe spalanie, a to dodatkowo mi już nie pasuje ja zostawiłem seryjny i jakoś daje radę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 30 Cze 2006 15:09 Temat postu: |
|
|
Autko już jeździ. Wyszło 158 KM i 189 Nm. Z przepływomierza została wyjęta cała elektronika i wpuszczona w nową rurkę dolotu.
Po modach jadąc w dwie osoby 0-96 w 7.0s. Myślę ze jak bym sam jechał to by wyszło z 6.7.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|