Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Mar 2011 19:26 Temat postu: |
|
|
Ano cudo. Albo pomyłka ludiego. Ja to sądziłem że nie bardzo idzie przeszczepić silnik z S13/14 do B13 bo tam jest wzdłużnie i RWD, ale skoro mówił chłopak że ma to może i ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Mar 2011 19:30 Temat postu: |
|
|
Do B13 nie przeszczepisz silnika DET z RWD bo całkiem inne mocowania silnika i mocno nie opłacalne(na granicy filantropii i szaleństwa) takie swapowanie. Nie biorąc już pod uwagę bezpieczeństwa...No ale skoro ma to ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Mar 2011 19:44 Temat postu: |
|
|
dj.ludi napisał: | Poniewaz z orginalnego silnika zostal tylko blok i dekiel na glowice reszta jest od 200sx s14 czyli sr20det. |
O niedoczytałem. Skoro blok od B13 to może i sens było taki patent robić żeby całe bebechy przekładać, szczególnie jeśli przygotowuje się auto od razu pod suszarkę, ale to wtedy się to robi od początku do końca, a nie wypuszcza taki nieukończony projekt na ulicę.
Tak czy siak sam też chętnie bym zobaczył wykres z tego auta.
ps. i kolektory chyba też zostały skoro poruszasz się tym autem bez turbiny aktualnie.
edit: wydzielono z tematu o spalaniu Thoms..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 09 Mar 2011 19:47 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Mar 2011 20:06 Temat postu: |
|
|
A tak faktycznie blok został. Ale to wiele nie zmienia. Ale i tak mi coś tu śmierdzi, dokładna fotka silnika by pomogła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2011 9:41 Temat postu: |
|
|
Też chętnie zobaczę foty tego silnika. Głównie chodzi mi o głowicę. Jak jest mocowany silnik w FWD do nadwozia przy głowicy z RWD. Jeżeli chodzi o bebechy wszystko można śmiało przeszczepiać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2011 11:41 Temat postu: |
|
|
podj a czy w głowicy z DET`a kanały olejowe są takie same jak w DE?? Bo mi się coś obiło, że blok i może taki sam ale przy jego obróbce nie są otwierane wszystkie kanały olejowe w zależności od wersji do jakiej jest przewidziany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dj.ludi
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2011 16:40 Temat postu: |
|
|
Nie chlopaki otoz blok rozni sie. W sr20de masz jeden kanal olejowy mniej. Dlatego mi mowili ze jak bede dokladal turbo to zrby nie swirowac za bardzo z doladowaniem, ale 200km powinienem wyciagnac zeby nie przekatowac silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2011 16:50 Temat postu: |
|
|
Dalej czekamy na wykres albo kompletny opis modyfikacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dj.ludi
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2011 18:34 Temat postu: Lista modyfikacji |
|
|
Mechaniczne:
Tłoki, korbowód, Zawory i popychacze od sr20det, wlot powietrza na storzek, Wydech 60mm rura plus strumienica i końcowy tłumik.
Silnik nie jest jeszcze rozprężony bo nie ma potrzeby. Dopiero kiedy już bede turbo zakladal, a raczej bede to wtedy to sie zrobi
Elektronika:
Sterowanie od sr20det z oprograwowaniem.
Zawieszenie i układ hamulcowy:
Całe zawieszenie Kamoka plus rozpórki przod i tył
Hamulce od 200sx s13.
A z ta chamownia mało prawdopodobne cos było nie tak, choc ja mam felgi 17. Jesli obliczenia byly robione na 14 to moglo cos byc nie tak, ale znowu skoro jest na wiekszych kapciach to by zanizylo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dj.ludi dnia 10 Mar 2011 18:34 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2011 18:48 Temat postu: |
|
|
Więc tak motor już masz odprężony bo tłoki w SR20DET są wklęsłe co obniża stopień kompresji do 8,5:1 z 10:1 które jest w seryjnym DE. Masz seryjny kolektor wydechowy i ssący(nie opisałeś tego w modyfikacjach). Szczerze to masz nadłubane tyle co nic i jestem na 99% pewien że ktoś cię mocno w wała zrobił bo takie dane mocy i momentu nie są do uzyskania na takim setupie... Jedź na inną hamownię i dowiedz się że najprawdopodobniej to auto nie trzyma serii ani pod względem KM ani Nm...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dj.ludi
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2011 18:58 Temat postu: |
|
|
Nikt mnie w wala nie zrobil bo osobiscie bylem przy przekladaniu bebechów. Ale ok jade jeszcze raz na chamownie. I chce zebys przyjechal do lbn bo chce cie troche osmieszyc posiadaczu jednej z najlepszych setek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2011 19:06 Temat postu: |
|
|
Jedź na inną niż lubelska bo z tego co się orientuję to tam w 126p może wyjść 150 kunia a co do przyjazdu to może gdzieś się ustawimy po środku trasy czemu ja mam jechać 130km?? kraśnik gdzieś tak w środku wypada i bardzo chętnie któregoś weekendu się ustawię tam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dj.ludi
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2011 19:08 Temat postu: |
|
|
NIe ma sprawy to moze od razy jakis spocik zrobimy w krasniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2011 19:11 Temat postu: |
|
|
Tam jest nowo oddana obwodnica 2 pasmowa i można sobie śmiało pogonić czy to z miejsca czy z rolki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2011 19:46 Temat postu: Re: Lista modyfikacji |
|
|
dj.ludi napisał: | Mechaniczne:
Tłoki, korbowód, Zawory i popychacze od sr20det, wlot powietrza na storzek, Wydech 60mm rura plus strumienica i końcowy tłumik.
Silnik nie jest jeszcze rozprężony bo nie ma potrzeby. Dopiero kiedy już bede turbo zakladal, a raczej bede to wtedy to sie zrobi
Elektronika:
Sterowanie od sr20det z oprograwowaniem.
Zawieszenie i układ hamulcowy:
Całe zawieszenie Kamoka plus rozpórki przod i tył
Hamulce od 200sx s13.
|
Zawieszenie kamoka ??
Jak dla mnie się to kupy nie trzyma Zapodaj foty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|