Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Gru 2010 12:47 Temat postu: |
|
|
Patent na drift naszymi nyskami fwd w zimie, to zużyte zimówki na tylnej osi, dociążony tył pełnym zbiornikiem lpg + ciężkim pełnowymiarowym kołem zapasowym i latacie jak chcecie i gdzie chcecie, sprawdzone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Gru 2010 14:57 Temat postu: |
|
|
a ja nie mam lpg i wcale mi z tym nie jest źle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Gru 2010 1:13 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | Patent na drift naszymi nyskami fwd w zimie, to zużyte zimówki na tylnej osi, dociążony tył pełnym zbiornikiem lpg + ciężkim pełnowymiarowym kołem zapasowym i latacie jak chcecie i gdzie chcecie, sprawdzone  | hehehe .... i Ty to nazywasz "driftem" ? po Twoich dzisiejszych wyczynach wątpię czy z nasz znaczenie tego słowa nie ma to jak RWD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Gru 2010 15:18 Temat postu: |
|
|
a co się działo? kurcze, u mnie po odwilży w Zakopanem był dramat.. przyszły śniegi, ślisko tak, że ja na prostej drodze sprawdzając czy jest przyczepność zaliczyłem 360* i na końcu twardą jak skała bandę przodem... ;/ w sumie tylko lekkie odrapanie mam z boku ale strasznie mi jest głupio, że naraziłem nyskę na takie baty ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gacuus
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Sty 2011 19:34 Temat postu: |
|
|
Co ty gadasz ze sie nie da :
zapraszam na moj kanal na youtube nick gacuss zobaczysz filmiki
jeśli zle ci sie jezdzi nabij wiecej powietrza w tylne koła, instrukcja mniej wiecej taka troche mi to ciezko opisac bo robie to jakos podswiadomie:
- znajdz prostą droge jak najszerszą lub jakiś plac biedronka super market jakis plac dla tirów czy cos takiego.
- jedziesz ciągniesz za klame i wtedy krecisz kierownica
- ucieka ci dupa kontrujesz kierownicą
-chcesz prostowac auto odpuszczasz ręczny kontrujesz lekko kiera i dodajesz gazu przod auta ci wyciaga.
ja to robie zawsze na 2 biegi ( wtedy jest odpowiednia moc i obroty)
edit: Thoms
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
frytek91
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Boguszów-Gorce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Wrz 2011 18:18 Temat postu: |
|
|
A ja zaczynam na "lewej nodze" tzn: rozpędzamy auto, w momencie skręcenia gdy auto złapie odpowiedni kąt wciskamy gaz i gwałtownie kopniemy lewą noga w hamulec samochód leci bokiem . W momencie gdy zaczyna prostować zaciągamy ręczny od razu puszczamy gay znów zacznie prostować gaz i rękaw =]
miłej zabawy;]
p.s. trzymać na wysokich obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|