Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

GA16DS 91' - muli, brakuje mocy :(
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mietas
Gość






PostWysłany: 13 Sie 2007 9:36     Temat postu:

3.0 TDI ??? oj to lekka przesada. No chyba że to Peugot Partner te duże Vagony potężne do 3,5 tony z ładunkiem to tak bo sam brałem ostatnio takiego miał może z 2,5 litra próbował mnie łyknąć przy gdy ja zmieniałem pas i redukowałem bieg na 3 to on juz był na pełnej prędkości i tak dałem mu rade Co do silników 3.0 osobówki to nigdy nie udało mi sie z nimi wygrac a startowałem jak narazie 2 razy. Audi A6 3.0 TDI . to ma niecałe 7,5 sek do setki więc mało kto z nas dał by mu radę. Ewentualnie GTI ale nie nasze 1.6 na wtrysku czy na gaźniku.............
Powrót do góry
Bartek_PN




Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: 13 Sie 2007 16:47     Temat postu:

Przyłącze sie do dyskusji i podziele sie wrazeniami jakie ja mam.
nie wiem jak jeżdżę ale lubie zapierdzielac ale jak scigałem sie z matka pug 307 2,0 HDI to na pierwszych 50 metrach bylem przenia a pozneij to tylko znikajacy punkt za zakretem.
nie dalej jak tydzien temu 1,9 tdi w golfie solidarnosci street odcinek od ksiecia mieszka do piatkowskiej 1/2 drogi bylem pierwszy na budziku bylo ponad ok 120. nie jestem pewien czy koles nie pomieszal cos z biegami przy starcie bo cos zbyt mocno go wyprzedzilem po chwili bardzo szybko mnie wyprzedzil. tak czy inaczej szacun dla diesli. w gti prawie do kazdego 2,0 mozna wyskoczyc. prawie robi roznice Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 13 Sie 2007 17:30     Temat postu:

bk napisał:
, ja śmigam czarną 16v nieco podpompowaną i jeszcze nie znalazl sie zaden tdi 3,0 który by mnie złoił

Te TDI to chyba w autach klasy FIAT Ducato + 3T przyczepy były Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Plebanoo




Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 13 Sie 2007 21:53     Temat postu:

Ja kilka dni temu sprawdziłem sie z honda civic 1,5 '89 ...niestety wciry dostałem. Moja nyska lepiej sie buja na wyzszych obrotach, ogolnie silnik sie kreci nawet ok tylko efektu jakos nie ma tzn nie czuc ze tak ciagnie jak wyje! Prawdopodobnie to wina sprzegła juz sie konczy Confused coraz czesciej czuc spalenizne Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mietas
Gość






PostWysłany: 13 Sie 2007 22:21     Temat postu:

Wcześniej przed 100NX mialem Civic 1.5 90r. na wtrysku...do setki ok 9 sek. Każda nyska 100nx 1.6 dostaje z takim cifem - on wazy 955kg a nyska ponad 1000kg - Pamiętam jak lałem civem MEGANE 2.0 TDI, Seat LEON 2.0 , Astra II 1.6, BMW 3 1.6, 1.8 , Mercedes C180, Passat 2.0 , do setki byłem zawsze najlepszy....szczególnie na tych 13 " felgach:) wiadomo walka byla do konca z kazdym z wymienionych aut...no ale wiadomo licznik obrotomieża wchodził na RED LINE na kazdym biegu...w nysce juz tak nie ma...tylko na 1,2i prawie 3 biegu idzie prawie pod RED LINE później tak nie ciągnie...ale ...większy EFEKT jest szalec nyską. Chociaż stwierdzam ze moja nyska idzie ladnie..ok 10sek do 100km mam:)
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 14 Sie 2007 16:11     Temat postu:

CzarnaWanilka napisał:
taa a u mnie jest tak ze na 1 i 2 jak sie przeciaga tak do 6K obrotow to ladnie idzie, a na 3 muli strasznie :[ ehhh

Mam podobnie, depnie się na tej trójeczce (przy ok. 3500 obr) i efekt raczej mizerny. Powiem więcej, jak mu depnę za mocno to potrafi się zdusić na chwilę. Ale to już chyba problem z silnikiem? Ma ktoś jakiś pomysł?
Dodam, że na LPG idzie lepiej.
Powrót do góry
bk




Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: 18 Sie 2007 0:32     Temat postu:

nie bylo mnie jakiś czas wiec nie mogłem odpisać na wyśmienite uwagi odnośnie 3,0 tdi a mianowicie chodzi tu o opla omegę a nie fiata ducato itp, pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ged




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 18 Sie 2007 1:50     Temat postu:

hmm... Na kresce w sumie nigdy nie stawałem, ale...
Na trasie przy prędkości ok. 90km/h redukcja do 3 i ciągnie jak szalony.
Niestety przeważnie mam ogranicznik w postaci narzeczonej na siedzeniu pasażera. Wink
Może to i lepiej.

Będę musiał się z braćmi ścignąć.
1. Alfa 33 1,7 (boxer) około 50 kg więcej niż moja Setunia
2. Peugeot 309 1,6 (wersja SRI, czy jakoś tak) ponad 100 kg mniej niż ja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin