Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M.Jay
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Maj 2008 8:35 Temat postu: Gasnące GTi CR20DE |
|
|
Prosze pomyślcie co to może być ...jeżeli po ostrzejszej jeżdzie ale czasami tez po normalnej w momęcie rozpoczęcia chamowania (a mianowicie wcisnięciu sprzęgła podczas chamowania) w autku spadają obroty niemal do 0 albo gaśnie całkiem?? Ale jak zaraz chwytam za stacyjke to odpala bez problemu. Wygląda to tak jakby silnik będący pozbawiony obciążenia (odłączenie od skrzyni biegów) przestawał pracować. Dodam jeszcze że w silniku są wymienione świece 4 elktrody. nowe kable i silnik jest po remoncie (panewka) jednak były wcześnie 1 elektrodowe i silnik niemiał przekręconej panewki a robiło sie dokładnie tak samo...... :idea: ??????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Messer
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03 Maj 2008 16:24 Temat postu: |
|
|
2 możliwości przynajmniej wg mnie 1- zepsuty czujnik temp w bloku silnika lub obluzowana wtyczka, 2- niezaimpregnowany stożek+ źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Maj 2008 21:27 Temat postu: |
|
|
ja obstawiam niewyregulowany silniczek krokowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 06 Maj 2008 21:38 Temat postu: |
|
|
Pamiętam ze kiedys ktoś miał taki problem że obroty mu spadały tak jak u Ciebie i niby mówił że to wina stożka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Maj 2008 21:52 Temat postu: |
|
|
Zwoli napisał: | Pamiętam ze kiedys ktoś miał taki problem że obroty mu spadały tak jak u Ciebie i niby mówił że to wina stożka... |
Ano mówił Z tym że problem w ciepłe miesiące ustępuje
Inną kwestią jest to że przyczyn przygasania może być kilka, a 3/4 z nich już moi przedmówcy wymienili.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Maj 2008 21:58 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy dobry temat wybrałem, ale zwracam się z prośbą do właścicieli GTI, o pomoc w lokalizacji silniczka krokowego. zwracam się z prośbą do właścicieli GTI, o pomoc w lokalizacji silniczka krokowego.
Mniej więcej wiem który to element, ale nie jestem pewny mile widziane fotki.
Red_shogun, Foster liczę na was
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Maj 2008 7:11 Temat postu: Re: Gasnące GTi CR20DE |
|
|
M.Jay napisał: | Prosze pomyślcie co to może być ...jeżeli po ostrzejszej jeżdzie ale czasami tez po normalnej w momęcie rozpoczęcia chamowania (a mianowicie wcisnięciu sprzęgła podczas chamowania) w autku spadają obroty niemal do 0 albo gaśnie całkiem?? Ale jak zaraz chwytam za stacyjke to odpala bez problemu. Wygląda to tak jakby silnik będący pozbawiony obciążenia (odłączenie od skrzyni biegów) przestawał pracować. Dodam jeszcze że w silniku są wymienione świece 4 elktrody. nowe kable i silnik jest po remoncie (panewka) jednak były wcześnie 1 elektrodowe i silnik niemiał przekręconej panewki a robiło sie dokładnie tak samo...... :idea: ?????? |
A Under mial zrobic dla mnie zdjecia tych twoich panewek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Maj 2008 8:17 Temat postu: |
|
|
Kod: | http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=360014557 | może tak wyglądać(jest kilka wersji). Znajdziesz go o ile się nie mylę bardziej pod przepustnicą ale mogę sie mylić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M.Jay
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Maj 2008 8:18 Temat postu: |
|
|
Siniczek krokowy...tylko niwiem wystarczy wyregulowac?? czy nowy?? a i jak to zrobic (regulacje)....niemampojęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Maj 2008 9:47 Temat postu: |
|
|
Pawel18PL napisał: | Kod: | http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=360014557 | może tak wyglądać(jest kilka wersji). Znajdziesz go o ile się nie mylę bardziej pod przepustnicą ale mogę sie mylić |
Wygląda dokładnie tak, a znajduję się z tyłu silnika po drugiej stronie kolektora ssącego niż przepustnica, koło filtru oleju - to tak jakby ktoś jeszcze szukał
A teraz pytanie:
Na iglicy w silniczku jest sprężynka do domykania/popuszczania zaworu :arrow: czy siła tej sprężyny ma wpływ na kąt wyprzedzenia zapłonu :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Messer
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Maj 2008 10:17 Temat postu: |
|
|
wg mnie ma jak miałem stary zabrudzony silniczek to zapołn musiałem mieć cofnięty żeby nie było spalania stukowego, na nowym silniczku tzn sprężyna nie jest pozaklejana syfem zapłon do przodu i jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Maj 2008 10:56 Temat postu: |
|
|
Messer napisał: | wg mnie ma jak miałem stary zabrudzony silniczek to zapołn musiałem mieć cofnięty żeby nie było spalania stukowego, na nowym silniczku tzn sprężyna nie jest pozaklejana syfem zapłon do przodu i jest ok |
Czyli kąt wyprzedzenia zapłony cofa się wraz ze wzrostem siły sprężyny :
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sykul dnia 22 Maj 2008 10:57 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Maj 2008 20:31 Temat postu: |
|
|
Odświeżam do właścicieli GTI jak wyjąć owy silniczek bo w sobotę chciałem się zabrać za czyszczenie przepustnicy i krokowca. Udało mi się jedynie z przepustnicą(o dziwo nie była bardzo brudna chyba była czyszczona niedawno) a z silniczkiem nie wygrałem bo nie mam zielonego pojęcia jak go wyjąć wie może ktoś jak się z tym uporać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Maj 2008 22:15 Temat postu: |
|
|
Pawel18PL napisał: | Odświeżam do właścicieli GTI jak wyjąć owy silniczek bo w sobotę chciałem się zabrać za czyszczenie przepustnicy i krokowca. Udało mi się jedynie z przepustnicą(o dziwo nie była bardzo brudna chyba była czyszczona niedawno) a z silniczkiem nie wygrałem bo nie mam zielonego pojęcia jak go wyjąć wie może ktoś jak się z tym uporać?? |
Ja odkręciłem najpierw ten element nad nim (2 śruby chyba 12), a potem silniczek - siedzi na 4 śrubach, trzeba użyć klucza nasadowego bo inaczej się nie dojdzie. Potem odpinanie wtyczek i silniczek jest na wierzchu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Maj 2008 22:23 Temat postu: |
|
|
Dzięki a mógłbyś mi opisać krok po kroku jak go wyczyścić i zająć się zaworem AAC i sprężynką w nim??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|