Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

ILE WAM JEDZIE NA POSZCZEGÓLNYCH BIEGACH ??
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
integer2006




Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: 09 Paź 2007 12:46     Temat postu:

pewnie powiecie że jakis nawiedzony jestem ale ja to nawet 4 tys nie przekraczam bo mi zal że się męczy Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Paź 2007 14:04     Temat postu:

integer2006 napisał:
pewnie powiecie że jakis nawiedzony jestem ale ja to nawet 4 tys nie przekraczam bo mi zal że się męczy Razz


Nie jesteś nawiedzony, bo 1.6 osiąga swoje max. w drugiej połówce 4tysi, a Ci wszyscy nasto kręcący swoje bidne nyski do 7tysi myśląc tym samym że łykną przez to porschaka, za każdym razem wywołują u mnie politowanie i nic tego nie zmieni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arkady




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 09 Paź 2007 14:51     Temat postu:

setka sie lansuje a nie smigniesz szybko przed laska i nie wie co to jechalo i kto kierowal Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrych




Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jadów (okolice W-wy)

PostWysłany: 09 Paź 2007 15:43     Temat postu:

... przecież nie napisałem, że chcę kogoś łyknąć... -.-' Ale ciekawiło mnie, ile maksymalnie wyciągnie moja setka...
red_shogun napisał:
(...)oto dane mojego 100nx 2.0 gti:
1 bieg - 50 km/h (obroty wyly
2 bieg - 90/100 km/h -----II------
3 bieg - 140 km/h -----II------
4 bieg - 180 km/h -----II------
5 bieg - 205 km/h -----II------


Twoje słowa, Shogun... Czyli to oznacza, że jak to pisałeś, to sam myślałeś, że łykniesz porshaka...?

Arkady, mnie blachary nie kręcą Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 09 Paź 2007 17:38     Temat postu:

Andrych ma racje . mnie takze blachary nie interesuje;)Razz te laski leca tylko na szmal i bryczke:D
Powrót do góry
arkady




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TORUŃ
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 09 Paź 2007 21:34     Temat postu:

to nie chodzi o to by wyrwac laske przeleciec i koniec przygody tylko fajnie jest jak mowia o tobie w miescie co za auto itd Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Paź 2007 21:51     Temat postu:

Andrych napisał:

red_shogun napisał:
(...)oto dane mojego 100nx 2.0 gti:
1 bieg - 50 km/h (obroty wyly
2 bieg - 90/100 km/h -----II------
3 bieg - 140 km/h -----II------
4 bieg - 180 km/h -----II------
5 bieg - 205 km/h -----II------


Twoje słowa, Shogun... Czyli to oznacza, że jak to pisałeś, to sam myślałeś, że łykniesz porshaka...?


Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wycie obrotów zaczyna się od 4 tysi, a jak cisnę setę to zmieniam biegi zawsze między 5 a 6k (po raz enty powtarzam kręcenie do 7 nie ma sensu). Pojeździsz kiedyś 2.0 to będziesz wiedział co to wycie obrotów już przy średnich obrotach
p.s.
A tak na marginesie, masz mega wyśmienite osiągi na poszczególnych biegach w swoim 1.6, oczywiście jeśli jest prawdą to co napisałeś wcześniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 09 Paź 2007 21:59     Temat postu:

szczerze mowiac to ja na 2 osiagam 110 Very Happy
Powrót do góry
Andrych




Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jadów (okolice W-wy)

PostWysłany: 09 Paź 2007 22:01     Temat postu:

Tak, to wszystko jest prawdą... Szczerze mówiąc sam się zdziwiłem... -.-' Zwłaszcza po tym, co przeczytałem w tym temacie (i nie tylko)...
A jeżeli o to jeżdżenie 2.0... Kto wie, może kiedyś...? Razz

EDIT. A tak w ogóle, to z tego co czytałem na forum, to 1.6 przy 4 tys. obrotów osiąga najwyższy moment obrotowy Razz A najwyższą moc, odpowiedzialną za prędkość, osiąga przy 6 tys. obrotów Wink A mi właśnie o prędkość chodzi Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 09 Paź 2007 23:10     Temat postu:

Andrych napisał:
Tak, to wszystko jest prawdą... Szczerze mówiąc sam się zdziwiłem... -.-' Zwłaszcza po tym, co przeczytałem w tym temacie (i nie tylko)...
A jeżeli o to jeżdżenie 2.0... Kto wie, może kiedyś...? Razz

EDIT. A tak w ogóle, to z tego co czytałem na forum, to 1.6 przy 4 tys. obrotów osiąga najwyższy moment obrotowy Razz A najwyższą moc, odpowiedzialną za prędkość, osiąga przy 6 tys. obrotów Wink A mi właśnie o prędkość chodzi Razz


i bardzo dobrze kręć do 6tysi żeby po zmianie biegu uzyskać w granicach 4 tysi i mieć max. moment pod nogą, tylko że ja o czym innym pisałem, a mianowicie o kręceniu furki po a nawet i poza czerwone pole (co po niektórzy myślą że to wiele daje), a prawda jest taka że nie daje, bo kręcąc pod 7 wpadasz na następnym biegu pod 5 a to już w 1.6 jest na mocno spadkowej momentu, puenta: wysokie kręcenie nic tu nie da!
Podobnie jest w 2.0, ba tu nawet lepiej to widać, max. moc uzyskujesz przy 6,4 tysi, bieg wyżej i wskakujesz w 4,6 tysi czyli w początkowy max. moment, a gdy pokręcisz pod 7,5tysi i poza czerwone np. pod 8, wpadasz na następnym biegu na sporo ponad 5 tysi, ale pyt po co, skoro to już za wysoko na uzyskanie max. momentu, puenta: i tu mega wysokie kręcenie nic nie da.
Stąd najważniejszą informacją dla posiadacza każdego samochodu jest wiedza o tym przy jakich obrotach jego furka uzyskuje max. moc i przy jakich max. moment, a nie wiedza o tym do ilu jest wyskalowany obrotomierz i kręcenie po czerwone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 10 Paź 2007 5:18     Temat postu:

masz racje;) ale mi obrotomierz nie dziala Very HappyVery Happy nie wiem co jest z nim nie tak po przekreceniu kluczyka tak sobie skacze jak by nie mial masy ;/
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin