Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
integer2006
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: 09 Paź 2007 12:46 Temat postu: |
|
|
pewnie powiecie że jakis nawiedzony jestem ale ja to nawet 4 tys nie przekraczam bo mi zal że się męczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Paź 2007 14:04 Temat postu: |
|
|
integer2006 napisał: | pewnie powiecie że jakis nawiedzony jestem ale ja to nawet 4 tys nie przekraczam bo mi zal że się męczy |
Nie jesteś nawiedzony, bo 1.6 osiąga swoje max. w drugiej połówce 4tysi, a Ci wszyscy nasto kręcący swoje bidne nyski do 7tysi myśląc tym samym że łykną przez to porschaka, za każdym razem wywołują u mnie politowanie i nic tego nie zmieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Paź 2007 14:51 Temat postu: |
|
|
setka sie lansuje a nie smigniesz szybko przed laska i nie wie co to jechalo i kto kierowal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrych
Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jadów (okolice W-wy)
|
Wysłany: 09 Paź 2007 15:43 Temat postu: |
|
|
... przecież nie napisałem, że chcę kogoś łyknąć... -.-' Ale ciekawiło mnie, ile maksymalnie wyciągnie moja setka...
red_shogun napisał: | (...)oto dane mojego 100nx 2.0 gti:
1 bieg - 50 km/h (obroty wyly
2 bieg - 90/100 km/h -----II------
3 bieg - 140 km/h -----II------
4 bieg - 180 km/h -----II------
5 bieg - 205 km/h -----II------
|
Twoje słowa, Shogun... Czyli to oznacza, że jak to pisałeś, to sam myślałeś, że łykniesz porshaka...?
Arkady, mnie blachary nie kręcą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 09 Paź 2007 17:38 Temat postu: |
|
|
Andrych ma racje . mnie takze blachary nie interesuje;) te laski leca tylko na szmal i bryczke:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Paź 2007 21:34 Temat postu: |
|
|
to nie chodzi o to by wyrwac laske przeleciec i koniec przygody tylko fajnie jest jak mowia o tobie w miescie co za auto itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Paź 2007 21:51 Temat postu: |
|
|
Andrych napisał: |
red_shogun napisał: | (...)oto dane mojego 100nx 2.0 gti:
1 bieg - 50 km/h (obroty wyly
2 bieg - 90/100 km/h -----II------
3 bieg - 140 km/h -----II------
4 bieg - 180 km/h -----II------
5 bieg - 205 km/h -----II------
|
Twoje słowa, Shogun... Czyli to oznacza, że jak to pisałeś, to sam myślałeś, że łykniesz porshaka...? |
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wycie obrotów zaczyna się od 4 tysi, a jak cisnę setę to zmieniam biegi zawsze między 5 a 6k (po raz enty powtarzam kręcenie do 7 nie ma sensu). Pojeździsz kiedyś 2.0 to będziesz wiedział co to wycie obrotów już przy średnich obrotach
p.s.
A tak na marginesie, masz mega wyśmienite osiągi na poszczególnych biegach w swoim 1.6, oczywiście jeśli jest prawdą to co napisałeś wcześniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 09 Paź 2007 21:59 Temat postu: |
|
|
szczerze mowiac to ja na 2 osiagam 110
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrych
Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jadów (okolice W-wy)
|
Wysłany: 09 Paź 2007 22:01 Temat postu: |
|
|
Tak, to wszystko jest prawdą... Szczerze mówiąc sam się zdziwiłem... -.-' Zwłaszcza po tym, co przeczytałem w tym temacie (i nie tylko)...
A jeżeli o to jeżdżenie 2.0... Kto wie, może kiedyś...?
EDIT. A tak w ogóle, to z tego co czytałem na forum, to 1.6 przy 4 tys. obrotów osiąga najwyższy moment obrotowy A najwyższą moc, odpowiedzialną za prędkość, osiąga przy 6 tys. obrotów A mi właśnie o prędkość chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Paź 2007 23:10 Temat postu: |
|
|
Andrych napisał: | Tak, to wszystko jest prawdą... Szczerze mówiąc sam się zdziwiłem... -.-' Zwłaszcza po tym, co przeczytałem w tym temacie (i nie tylko)...
A jeżeli o to jeżdżenie 2.0... Kto wie, może kiedyś...?
EDIT. A tak w ogóle, to z tego co czytałem na forum, to 1.6 przy 4 tys. obrotów osiąga najwyższy moment obrotowy A najwyższą moc, odpowiedzialną za prędkość, osiąga przy 6 tys. obrotów A mi właśnie o prędkość chodzi |
i bardzo dobrze kręć do 6tysi żeby po zmianie biegu uzyskać w granicach 4 tysi i mieć max. moment pod nogą, tylko że ja o czym innym pisałem, a mianowicie o kręceniu furki po a nawet i poza czerwone pole (co po niektórzy myślą że to wiele daje), a prawda jest taka że nie daje, bo kręcąc pod 7 wpadasz na następnym biegu pod 5 a to już w 1.6 jest na mocno spadkowej momentu, puenta: wysokie kręcenie nic tu nie da!
Podobnie jest w 2.0, ba tu nawet lepiej to widać, max. moc uzyskujesz przy 6,4 tysi, bieg wyżej i wskakujesz w 4,6 tysi czyli w początkowy max. moment, a gdy pokręcisz pod 7,5tysi i poza czerwone np. pod 8, wpadasz na następnym biegu na sporo ponad 5 tysi, ale pyt po co, skoro to już za wysoko na uzyskanie max. momentu, puenta: i tu mega wysokie kręcenie nic nie da.
Stąd najważniejszą informacją dla posiadacza każdego samochodu jest wiedza o tym przy jakich obrotach jego furka uzyskuje max. moc i przy jakich max. moment, a nie wiedza o tym do ilu jest wyskalowany obrotomierz i kręcenie po czerwone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 10 Paź 2007 5:18 Temat postu: |
|
|
masz racje;) ale mi obrotomierz nie dziala nie wiem co jest z nim nie tak po przekreceniu kluczyka tak sobie skacze jak by nie mial masy ;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
|