Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blady
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 14 Gru 2007 16:11 Temat postu: ja w sprawie obrotow pomocy |
|
|
dzieje sie tak ; gdy zapalam silnik (zimny) to nie wchodzi mi na obroty a jak go podgazuje to wchodzi na obroty ale przerywajac , i czasem sie zawiesi na 1300 obr , a jak jest cieply to jest ok obroty 700- 800( dobre czy male?) muj nissan to 1.6 16v , prosze o jakas wskazowke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ged
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14 Gru 2007 16:17 Temat postu: |
|
|
A wtrysk, czy gaźnik?
Bo wszystkie miały 16 zaworów.
Odnośnie ciepłego silnika, to mam 700-800 i uważam, je za normalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrych
Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jadów (okolice W-wy)
|
Wysłany: 14 Gru 2007 18:06 Temat postu: |
|
|
Może się mylę, ale mi się wydaje, że to po prostu ssanie się załącza... I jak się zawiesi na tych 1300, to jak się doda trochę więcej gazu to znowu spada do 700-800 (bynajmniej u mnie tak jest). Więc mi się wydaje, że to jest normalne Ale mogę się mylić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blady
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 14 Gru 2007 19:20 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem ssanie to nie jest poniewaz jak odpalam to gdy nie dam gazu to gasnie a te 1300 obr to zadko wskakuje ,a ptrzewaznie jest 500 obr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pitek NX
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Gru 2007 19:56 Temat postu: |
|
|
a masz go na LPG?
ja mam podobnie i nie wiem czy nie mam zatkanego filtra gazu
tez mam 700-800 obrotów,ruszam sobie i nagle coś go dławi i nie wkręca sie na obroty ;? wciskam sprzęgło, gazuje go do 7000tys obrotów i sie odtyka
jak wymienię filierek to zobaczę czy przeszło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Gru 2007 21:26 Temat postu: |
|
|
Pitek NX napisał: | a masz go na LPG?
ja mam podobnie i nie wiem czy nie mam zatkanego filtra gazu
tez mam 700-800 obrotów,ruszam sobie i nagle coś go dławi i nie wkręca sie na obroty ;? wciskam sprzęgło, gazuje go do 7000tys obrotów i sie odtyka
jak wymienię filierek to zobaczę czy przeszło. |
Ja mam taki problem ale tylko na benzynie, na gazie idzie jak burza. Być może filtr paliwa do wymiany.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blady
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 15 Gru 2007 10:09 Temat postu: |
|
|
nie ,nie mam gazu a filtry mam powymieniane ,a takze przewody i swiece nie wiem co to za przyczyna :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 15 Gru 2007 13:41 Temat postu: |
|
|
Te 700-800 obr. to normalne chyba, ja tak też mam, ale...tylko gdy mam wyłączoną dmuchawe. Gdy włączam dmuchawe, silnik potrzebuje więcej prądu i musi się kręcić do 1000 obr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blady
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 15 Gru 2007 13:49 Temat postu: |
|
|
ja gdy wlaczam dmuchaew to obroty sa takie same , tylko jak odpalam zimny to musze dac gazu , jak go gazuje to obroty swiruja ida do gory ale przerywajacjakby dostawal zamalo paliwa , imuli sie jak jest cieply to wszystko jest ok obroty stale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uriz
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa (okol. DT Wola)
|
Wysłany: 16 Gru 2007 7:23 Temat postu: |
|
|
Też miałem problemy z obrotami - gdy był zimny chodził na 1000rpm, po minucie skok na 1800, potem 2000, trzymał tak dosyć długo, potem podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła leciały na łeb na szyję, rzadko było dobrze.
Wczoraj wykorzystując ten opis:
[link widoczny dla zalogowanych]
wyczyściłem sobie grzałkę (miejsce styków było zaśniedziałe) i dodatkowo po zdjęciu filtra powietrza i obudowy wyczyściłem przepustnicę. Również wykorzystałem opis z linku, którego gdzieś znalazłem na forum:
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie przepustnica chyba nie była czyszczona od nowości - syf malaria. Do czyszczenia użyłem sprayu STP do czyszczenia gaźnika i flanelki. Dużo poszło tego psikacza, ale efekty widać od razu! Silniczek równo chodzi, nie ma żadnych falujących obrotów, zrobiłem po wczorajszej operacji ok. 100km i ani razu obroty nie spadły mi poniżej 900RPM. Nie ma też mowy o falowaniu na ssaniu.
Muszę jeszcze wyregulować wolne obroty jak pisze autor opisu czyszczenia przepustnicy, bo na ssaniu mam 1500 (nie więcej, jak zdarzało się przed wczorajszą operacją) a po nagrzaniu mam 1000-1100.
I zostaje kwestia gazu - trochę mi szarpie na LPG i nie ma mocy, ale chyba czyszczenie i regeneracja reduktora (http://arbiter.pl/galeria/lovato-regeneracja) i wymiana filtru powinna pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blady
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 16 Gru 2007 14:58 Temat postu: |
|
|
dzieki za linki musze je przejzec bo narrazie widzzialem tylko opisy mitsubishi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blady
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 16 Gru 2007 15:09 Temat postu: |
|
|
przejzalem dokladniej , o czyszczeniu przepustnicy itp. ale to wszystko to mitsu , niewiem czy w 100 jest podobnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uriz
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa (okol. DT Wola)
|
Wysłany: 16 Gru 2007 16:28 Temat postu: |
|
|
Zgadza się, czyszczenie to mitsu, ale jak zdejmiesz filtr zobaczysz, że wygląda to całkiem podobnie. I też jest ta dziurka, której nie można zapchać. Opis do grzałki jest już z Nissana (Sunny), ale u nas wygląda to identycznie.
Polecam link z czyszczeniem reduktora, szczególnie komentarze poniżej, gdzie rozwinęła się ciekawa dyskusja, pojawiły się pytania i odpowiedzi.
Powodzenia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Gru 2007 21:00 Temat postu: |
|
|
ja juz rozbieralem obudowe do automatycznego ssania. troche ciezko ale dalem rade. blaszki mialem czyste nie byly nadpalone wiec z tym wszystko ok ale ssania nadal nie mam...
ps. ciekawa ta strona o galancie
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sydney dnia 16 Gru 2007 21:01 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blady
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 16 Gru 2007 22:40 Temat postu: |
|
|
ten opis z reduktorem jest na opisie mitsubischi czyna nissanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|