Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

JAK PODNIESC MOC!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 05 Sty 2007 12:27     Temat postu:

wiecej nic sie nie da zrobic??Jesli macie jakies sensowne pomysly to bardzo prosze o pomoc.Ja sie tak na tuningu nie znam jak niektorzy z was.Nie wiem co mozna pozmieniac zeby podniesc moc.Kazda propozycja i pomysl sie przyda.(no prawie kazda )
Powrót do góry
X(iksel)L




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GRu city--Grudziadz

PostWysłany: 05 Sty 2007 12:58     Temat postu:

a co myslicie o zmianie walkow??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 05 Sty 2007 23:59     Temat postu:

X(iksel)L napisał:
a co myslicie o zmianie walkow??


Mozna haha, mozna tez tloki , planowac glowice zalozyc turbo jest duzo mozliwosci , mozna nawet zrobic to wszystko, po uprzedniej wymianie silnika na dwa razy mocniejszy , pytanie jest jedno... ile chcemy wydać.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 06 Sty 2007 1:19     Temat postu:

Powiedzmy tak....
Chcialbym zeby to byla mocna jednostka 1,6.Nie chce duzego silnika.W tej chwili jest gaznik szukam silnika 1,6 na wtrysku albo nad czym sie ostanio zastanawialem (choc nie wiem czy wypali czy da rade i czy sie zmiesci) nad silnikiem 1,8 turbo z 200SX.Szukalem 1,6 na wtrysku ale nie udalo mi sie znalesc.Wiec nie wiem czy uda mi sie znalesc ten motor dlatego zastanwialem sie nad 1,8 turbo.Teraz zbieram informacje co i jak zrobi dlatego ze nie mam zadnego doswiadczenie w tuningu.A wszystkie modyfikacje beda robione czy to wczesniej czy pozniej ale na pewno beda.Nie wazne ile mi to zajmie.rok dwa czy dziesiec.nissana mam od 5 grudnia.zakochalem sie w nim od pierwszego wejrzenia.Nie chce innego a przynajmniej w innej postaci.Jest maly zwarty zwinny lekki.bardzo dobrze trzyma sie drogi.To jest samochod o ktorym marzylem.Zrobie wszystko zeby byl szybko zwrotny i trzymal sie drogi jak formula 1.Czas nie ma znaczenia moga nim nawet jezdzic moje dzieci za 20 lat.ale bede mial satysfakcje ze cos takiego jest zrobione i to przeze mnie.I dzieki waszej pomocy i waszym pomysla.
Powrót do góry
Jasmin




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City

PostWysłany: 06 Sty 2007 1:34     Temat postu:

Myślę, że już za 5 mój będzie przypominał Złomka z "Autek" :->

To tak tytułem offTopu, nie mogłem się powstrzymać Wink

Hmm, tak czytam ten wątek i na początku byłem pewny, że to trollowanie, bo przecież na tym forum są już ze 3 aktywne topiki na temat powiększania mocy NXów, w dodatku dość wyczerpujące, ale coś czuję, że Ty o tym myślisz na poważnie. Cóż, też kocham NXa i czasem sobie konfabuluje, co by było gdybym wygrał w totka i czegobym w nysce nie zrobił, ale gdy wracamy do rzeczywistości to okazuje się, że takie zmiany to gigantyczne pieniądze, częstokroć przewyższające samą cenę Setki. Nie bez znaczenia jest też wiek auta, to nie jest tak, że piętnastoletnie auto raz zrobione już cię nie zaskoczy, a tu padnie siamto, tam stamto, kupiłem Nysę w stanie niemal idealnym, a nie ma miesiąca by kilkadziesiąt złotych nie zamieniło właściciela, tu łożysko, tam konserwacja, niedługo będą amorki, nie wspominając o sfatygowanej szybie, ja tam Ci polecam jak Marthen, doprowadzić Nysę do igły i cieszyć się z jazdy czaderskim autkiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 06 Sty 2007 15:15     Temat postu:

karsto myslisz ze 1,8 T spali mniej niz 2,0 ? Very Happy Mysle ze jestes w błedzie! Poza tym 200 sx ma na tył napedzi inaczej jest silnik ustawiony i skrzynia biegów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 07 Sty 2007 0:12     Temat postu:

lukasz_lublin napisał:
karsto myslisz ze 1,8 T spali mniej niz 2,0 ? Very Happy Mysle ze jestes w błedzie! Poza tym 200 sx ma na tył napedzi inaczej jest silnik ustawiony i skrzynia biegów


Nie nie chodzi mi o to ze mniej spali.Ja nie patrze na spalanie.To nie ma najmniejszego znaczenia.Napewno bede sie zastanawial nad 1,8 T a 2,0 od setki.1,8 T no bo ma juz turbine i nie wiem czy dobrze mowie ale przerobek duzo chyba nie bedzie (moze sie myle).Wiecie narazie zbieram wszystkie informacje jakimi mozecie sei ze mna podzielic.W miedzyczasie beda jakies mniejsze przerobki,Na pierwszy ogien chyba pojdzie zawieszeni (obnize je troszke i utwardze jeszcze bardziej),hamulce i wnetrze auta.Jak juz bede wiedzial jaki silnik wtedy wezme sie za mechanike na dobre.
Powrót do góry
lukasz_lublin




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 07 Sty 2007 1:10     Temat postu:

Jesteś mechanikiem? twój tata jest mechanikiem a moze brat ? Bo jesli nie znajdziesz bardzo taniego a za razem znajacego sie na rzeczy mechanika to SWAP silnika mija sie z celem. Taniej, prościej, szybciej, przyjemniej bedzie sprzedac ten i poszukac 100 GTi
Jesli chcesz SWAP koniecznie to lepiej SR20 bo 1. taki silnik byl montowany w tym samochodzie seryjnie 2. kupisz sunny 2.0 i przełożysz silnik, skrzynie, połosie, ECU, hamulce i inne duperele do 100nx z 100nx silnik i to co zostalo wsadzis do Sunny i je sprzedasz to jeszcze sie to w miare ci opłaci.
Osobiście nie wyobrażam sobie kupic silnik i skrzynie z allegro i wsadzic do 100nx. Taka operacja pociaga za soba daleko idace zmiany.
Lepiej sie 100 razy zastanawiac niz raz zaczac i nigdy nie skonczyc. IMO

sie rozpisalem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 07 Sty 2007 21:55     Temat postu:

witam , ja też napaliłem się przy swoim poprzednim autku na swap ponieważ był to ford fiesta 1.1 chciałem zapodać 1.6 8v z mocniejszej siostry...zakupiłęm silnik z osprzetem wyszedł nie dużo ale okazało się że strasznie przechodzony więc remont nieunikniony ale zostawiłem to na później,zrobiłem zawiechę kupiłem od kumpla wszystko jako żę miał fieste 1.8 do rozbiurki zaczołem dłubać ale pochłaniało to strasznie dużo czasu, założyłęm hantle od 1.6...wszystko ładnie pięknie ale mój 1.1 w mięzy czasie dał o sobie znać maglownica do wymiany rozrząd musiałem to zrobić bo auta jeszcze potrzebuję do pracy więc wolałem zrobić to szybko niż bujać się ze swapem,wygłądziłęm w mięzy czasie tylną klapę...i w końcu po paru jeszcze usterkach brakło mi kasy i zapału żęby to skończyć.Doszedłem do wniosku żę lepiej jeśłi autko jest 100% seria zadbane i robione wszystko na bierząco niż przerabiać bo to już nie będzie to co seria zawsze coś wyskoczy po swapie norma znam wiele takich przypadków.Jeśli miałbym nie wiadomo ile kasy to robiłbym to ale jest inaczej...no i kupiłem sobię 100nx nic w nim nie planuje przerabiać tylko wrzucić ładną felgę na wiosne i oczywiście audio i wszystko....czasem nie ma się co napalać...pozdrawiam
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 07 Sty 2007 23:25     Temat postu:

Jak tak przeczytalem o przezucaniu tego silnika.TO chyba zaczynam sie rozmyslac z tego.Ale tak realnie kto sie na tym zna albo widzial albo ma takie przerobki to oprocz (bo to juz wiem i to zamierzam zrobic) kolektora 4-2-1,wymienilem swiece i przewody na NGK, kolega Cioobcio napisal zeby powiekszyc dolot to tez postaram sie zrobic, wyrzucic katalizator to tez chyba zrobie jak juz zaloze ten kolektor......to oprocz tego co jeszcze mozna zrobic zeby go podrasowac....hamulce zostana zrobione i zawieszenie obnize troszke i utwardze.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 07 Sty 2007 23:53     Temat postu:

Aha i chodzi mi o silniczek 1,6 na gazniku.Jakie modyfikacje mozna z gaznikiem przeprowadzic
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 07 Sty 2007 23:58     Temat postu:

Kolektor 4-2-1 dalej przelot z kwasowki az do koooonca. zaloz dolot w jakiejs firmie co Ci to zrobi dobrze. Uprzednio czyszcząc gaznik, przyspiesz zapłon troche, usun egr i starczy. Bedziesz mial auto ktore zrobi sete w jakies 8 moze mniej i bedzie mialo ladny moment.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 08 Sty 2007 13:25     Temat postu:

Nie orjetuje sie w cenach jako takich ukladow wydechowych.Czy za kompletny uklad wydechowy tj. kolektor 4-2-1,i caly uklad wydechowy ...3000 tysiace to duzo czy w normalnych granicach??
Powrót do góry
Prex




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: 08 Sty 2007 13:56     Temat postu:

karsto napisał:
Nie orjetuje sie w cenach jako takich ukladow wydechowych.Czy za kompletny uklad wydechowy tj. kolektor 4-2-1,i caly uklad wydechowy ...3000 tysiace to duzo czy w normalnych granicach??


Wow, jak dla mnie to cena z kosmosu!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 08 Sty 2007 15:04     Temat postu:

Caly uklad dolotowo przelotowy zrobisz za 2000 do 3000 ,- ja tak licze jak u siebie. da rade zrobic o taniej. Tylko trzeba pokombinowac w najlepszym wypadku w 2000 sie zamkniesz.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin