Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jasmin
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3City
|
Wysłany: 22 Maj 2007 14:11 Temat postu: |
|
|
lukasz_lublin napisał: | Zmiany :
-wypolerowany kolektor dolotowy z Sentry
-pompa paliwa 255
- przepustnica z SR20
... tyle |
A co dają te 3 rzeczy?
Main impact na moc to wałki, 4-2-1 i CAI.
Pozdrawiam,
G.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Maj 2007 16:21 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | lukasz_lublin napisał: | Zmiany :
-wydech 2"
-CAI + stożek.
-filterek na odmę
-stabilizator napiecia(czy jakoś tak, nie wiem czy działa)
-przyspieszony zapłon
-brak ERG
-wałki od GA16DS j
-wypolerowany kolektor dolotowy z Sentry
-przepływka w fi 66
-pompa paliwa 255
-4-2-1 :diabel2:
-SMT6
-regulator ciśnienia paliwa
- przepustnica z SR20
... tyle |
A efekt jakiś jest? | ooo Pan i Władca ślepnie nam przecież jest kilka postów wyżej wykres pokazujący efekty tych modów eh starzejemy się, co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22 Maj 2007 18:58 Temat postu: |
|
|
Jasmin dłuższe kanały dolotowe i szersze z szerokim wlotem początkowym oraz dużą przepustnicą tj fi 60mm a nie 50mm pozwala na uzyskanie wyższej sprawności silnika. Efekt tego to właśnie te 165 Nm. Przy zwiększeniu ilości powietzra nie wydołały już wtryski i do podniesienia ich wydajności jest właśnie walbo 255 i regulator ciśnienia paliwa ustawiony na 4,5 bara i oczywiście wystrojone to SMT6. Na moc składa sie jeszcze wiele innych drobiazgów a mianowicie każdy najmniejszy element w silniku i przyległy do niego A co do tych wałków to faktycznie może to być tak jak coobcio pisze bo jak go składałem to 4 rano dochodziła i mogło sie coś mi już popirdaczyć sie. Jak tylko znajdę czas ogarne to i na hamowni luknę rezultat. chętnie wymieni 10Mn na 10 KW tak by sie lepiej wyrównało zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 22 Maj 2007 20:25 Temat postu: |
|
|
Seba napisał: | marthen napisał: | lukasz_lublin napisał: | Zmiany :
-wydech 2"
-CAI + stożek.
-filterek na odmę
-stabilizator napiecia(czy jakoś tak, nie wiem czy działa)
-przyspieszony zapłon
-brak ERG
-wałki od GA16DS j
-wypolerowany kolektor dolotowy z Sentry
-przepływka w fi 66
-pompa paliwa 255
-4-2-1 :diabel2:
-SMT6
-regulator ciśnienia paliwa
- przepustnica z SR20
... tyle |
A efekt jakiś jest? | ooo Pan i Władca ślepnie nam przecież jest kilka postów wyżej wykres pokazujący efekty tych modów eh starzejemy się, co? |
Ajaj.. Mea maxima culpa Masz rację - z wiekiem wzrok już nie ten...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jasmin
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3City
|
Wysłany: 23 Maj 2007 10:38 Temat postu: |
|
|
THX za wyjaśnienie, już zbieram kaskę ... Poczekajmy, za jakieś trzy tysiące złotych pościgam się z Wami
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23 Maj 2007 14:12 Temat postu: |
|
|
Spoko, możesz się pościgać z nami całkiem za darmo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23 Maj 2007 14:31 Temat postu: |
|
|
za takie mody w jakiejś firemce ala TJUNINGOWEJ to chyba wiecej ci pzryjdzie zapłacić Ja wszystko robiłem sa, no prawie wszystko smt6 Coobcio stroił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 23 Maj 2007 20:57 Temat postu: |
|
|
no fakt ja mam tylko 4-2-1 wydech 2" a mocy wiecej, za to moment kulawy :/ musial bym sie zakreci obok jakiegos kolektora od sentry. chodz narazie w planie jest stoczenie koła zamachowego, zobaczymy czy czas pozwoli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jasmin
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3City
|
Wysłany: 23 Maj 2007 21:37 Temat postu: |
|
|
ja nie zamierzam korzystać z firmy TJUNINGOWEJ Pomysł jest taki, by robić wszystko samemu, oczywiscie stopniowo
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ged
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 23 Maj 2007 23:10 Temat postu: |
|
|
Ja "podniesienie mocy" w swojej nysie zaczne naprawy wszelkich malych usterek.
Pozniej moze pomysle nad dalszym rozwojem.
lukasz_lublin, niezly wynik z tym momentem.
Ciekaw jestem o ile sie poprawi po przestawieniu rozrzadu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 23 Maj 2007 23:34 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | no fakt ja mam tylko 4-2-1 wydech 2" a mocy wiecej, za to moment kulawy :/ musial bym sie zakreci obok jakiegos kolektora od sentry. chodz narazie w planie jest stoczenie koła zamachowego, zobaczymy czy czas pozwoli. |
To sobie na początek wtrysk zalóż jak chcesz mieć z sentry kochaneczku.
lukasz_lublin napisał:
Zmiany :
...
-filterek na odmę
...
No filterek na odmę to z 1,5 KM i 15NM dał najmniej
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24 Maj 2007 0:48 Temat postu: |
|
|
hehe a pewnie dał bo zamiast gorące opary zasuwać z powrotem do kolktora ssącego to idą do atmosfery. rezultata zimniejszego powietrza nie musze tłumaczyć.
A co do kolektora od sentry w silniku ga16ds nie ma problemu wystarczy zaślepić yo i owo a zamiast gaźnika na blosa sie przerzucić i zapomnieć o BP.
Goago wyciągną z takiego silnika 120 HP na LPG.
Wyjściowy silnik miał w serii 90 HP przy 6000 i 136Nm przy 4000 czyli filterek na odmę dał 15 HP i prawie 30 Nm "dobry filterek nie jest zły"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 24 Maj 2007 5:41 Temat postu: |
|
|
Znam Goago sciagałem sie z nim jak jeszcze nie wystroil gazu, czyli moc mu sie konczyła przy 5 tys , na 2 pierwszych biegach ładnie odszedłem , ale jak juz zapiolem 3 to powochalem tylko jego spaliny co mnie zmotywowało do dlaszych modofikacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24 Maj 2007 17:35 Temat postu: |
|
|
on do tego ma suuuuuper lekkie auto :d a to tak jak dodatkowe kuce działa na przespieszanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Maj 2007 19:39 Temat postu: |
|
|
lukasz_lublin napisał: | on do tego ma suuuuuper lekkie auto :d a to tak jak dodatkowe kuce działa na przespieszanie |
ja i mój bagażnik wiemy coś o tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|