Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 03 Sty 2007 21:56 Temat postu: JAK PODNIESC MOC!! |
|
|
Prosze was uzytkownikow nissana 100NX o porady.Zakupilem nissana w grudniu.Rok 1991 , 216 tys przebiegu , gaznik.Nie jestem za bardzo w tematyce tuningowej wiec prosze was o porady moze w jakim kierunku powinienm uderzyc od czego zaczac.Chcialbym podnies moc mojego silnika.I od czego powiniem zaczac co powinienem zrobic.Nie chce wymieniac na inny samochod ani narazie wiekszego silnika tez nie chce.Chcialbym 1,6 na gazniku ale z wieksza moca i lepszymi osciagami.W tej chwili to jest standard nic nie jest zmienione.Nie chodzi mi o wyglad tylko o osiagi i prowadzenie.Wskazcie mi jakis kierunek i powiedzcie od czego powinieniem zaczac i jak sie do tego zabrac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 03 Sty 2007 22:13 Temat postu: Re: JAK PODNIESC MOC!! |
|
|
karsto napisał: | Wskazcie mi jakis kierunek i powiedzcie od czego powinieniem zaczac i jak sie do tego zabrac. |
Naprawić to co masz zespute. To najmądrzejszy i najlepszy początek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 03 Sty 2007 22:16 Temat postu: |
|
|
Ale nie dodalem ze wszsytko mam w aucie sprawne.A przynajmniej z ogledzin mechanika.Nie bylem na hamowni bo w pile nie ma chyba a nie mialem ostatnio czasu zeby wybrac sie do poznania czy bydgoszczy.Ale z tego co wiem co mi powiedzieli mechanicy to nie ma nic do zarzucenia jednostce napewdowej.Wszystko po kupnie zostalo wymienione filtry plyny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 03 Sty 2007 22:58 Temat postu: |
|
|
karsto napisał: | Ale nie dodalem ze wszsytko mam w aucie sprawne.A przynajmniej z ogledzin mechanika.Nie bylem na hamowni bo w pile nie ma chyba a nie mialem ostatnio czasu zeby wybrac sie do poznania czy bydgoszczy.Ale z tego co wiem co mi powiedzieli mechanicy to nie ma nic do zarzucenia jednostce napewdowej.Wszystko po kupnie zostalo wymienione filtry plyny. |
Ja nie mówię o silniku. Mówię o całości - amortyzatory, hamulce, światła, przewody, itp. Co z tego, że na prostej będziesz o 2km/h szybszy niż wcześniej, jak na pierwszym zakręcie pozwiedzasz sobie rów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 03 Sty 2007 23:47 Temat postu: |
|
|
Witam kolego ja jestem ze szczecinka to niedaleko od piły !!! Może sie kiedys spotkamy na zlociku!!! Ja narazie walcze ze spalaniem tego auta!!! chyba pozostanie mi założenie lpg!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 04 Sty 2007 6:45 Temat postu: |
|
|
Ok wiec wiem juz od czego zaczac.Tylko z amorkami to jak kupowalem to mialem zalozone nowe wiec to z glowy.Przewody to akurat wczoraj sobie ogladalem na stronach tuningowych i wlasnie mnie zainteresowaly jak narazie zamowilem sobie przewody zaplonowe NGK i swiece NGK.Myslalem z przodu zalozyc troszke wieksza tarcze.no bo z tylu to bemben.Mozna go jakos ulepszyc zeby byl bardziej wydajny i lepiej hamowal??
|
|
Powrót do góry |
|
|
AndyP
stary wyjadacz
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: swarzędz
|
Wysłany: 04 Sty 2007 6:54 Temat postu: |
|
|
karsto napisał: | Ok wiec wiem juz od czego zaczac.Tylko z amorkami to jak kupowalem to mialem zalozone nowe wiec to z glowy.Przewody to akurat wczoraj sobie ogladalem na stronach tuningowych i wlasnie mnie zainteresowaly jak narazie zamowilem sobie przewody zaplonowe NGK i swiece NGK.Myslalem z przodu zalozyc troszke wieksza tarcze.no bo z tylu to bemben.Mozna go jakos ulepszyc zeby byl bardziej wydajny i lepiej hamowal?? |
Na pewno nie pakuj się w jakieś magnetajzery i inne tego typu wynalazki na opornikach kończąc.
Strumienicę sobie też podaruj.
Jeżeli chodzi o "bemben" to niestety nie wiem, jak tym można wydajnie hamować, NX z 1,6 na gaźniku ma seryjnie z tyłu bębny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dre2
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawka
|
Wysłany: 04 Sty 2007 7:59 Temat postu: |
|
|
Nowy wydech i kolektor wydechowy 4-2-1, to pierwsza rzecz jaką powinienieś zrobić, nawet ładny przyrost mocy to daje. Jest o tym temat możesz go poszukać.
Z "bembnami" to trudna sprawa, postaraj się zmienić na bębny są dużo lepsze. 'Bembny' miały podobno tylko wersje na rynek kaukazki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Sty 2007 9:45 Temat postu: |
|
|
Zrób tak jak napisał DRE2, kolektor wydechowy typy 4-2-1 np. coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych]
Do tego w polsce zrobisz sobie porządny nie za głośny wydech przelotowy 52mm i w efekcie będziesz mieć coś pod 110KM i 140Nm - auto poprawi się nie do poznania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04 Sty 2007 15:07 Temat postu: |
|
|
Załóż układ dolotowy ze stożkiem jeszcze do tego i bedzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 04 Sty 2007 15:11 Temat postu: |
|
|
Kojot napisał: | Załóż układ dolotowy ze stożkiem jeszcze do tego i bedzie ok. |
I ze dwa magnetyzery.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 04 Sty 2007 15:17 Temat postu: |
|
|
marthen to byla ironia tak??Tak to odebralem czy na powaznie napisalas o tych magnetyzerach.Aha a co do tego stozka to chyba sporo przerobek by bylo bo to jest gaznik nie wtrysk.
|
|
Powrót do góry |
|
|
dre2
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawka
|
Wysłany: 04 Sty 2007 15:27 Temat postu: |
|
|
Kojot napisał: | Załóż układ dolotowy ze stożkiem jeszcze do tego i bedzie ok. |
Do gaźnika układ dolotowy ze stożkiem to chyba nie najlepsze rozwiązanie. Przy tak małym przyroście mocy nie opłaca się walczyć ze wszystkimi podciśnieniami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 04 Sty 2007 16:19 Temat postu: |
|
|
karsto napisał: | marthen to byla ironia tak??Tak to odebralem czy na powaznie napisalas o tych magnetyzerach.Aha a co do tego stozka to chyba sporo przerobek by bylo bo to jest gaznik nie wtrysk. |
Oczywiście, że to była ironia Nie bez powodu na końcu umieściłem emotikona.
Magnetyzery mają tylko jedno udokumentowane działanie - wyciągają pieniądze z kieszeni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Sty 2007 16:27 Temat postu: |
|
|
co do stożka to najlepiej zostawić seryjną obudowę, a z seryjnego filtra zrobić uszczelkę - dzięki temu będzie odpowiednia pojemność dolotu, dalej pobawić się z żywicą i odpowidnio przerobić wejście do puszki tak żeby można było w niej osadzić rurę np. fi 70mm... Ew. najprostrze i sprawdzone rozwiązanie do seryjnej puszki doprowadzić powietrze z nadkola grubą rurą kominkową fi 80mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|