Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 21 Lut 2008 22:50 Temat postu: |
|
|
sirkomla napisał: | hmm... z tym spalaniem to bym się zastanawiał... poprawnie wyregulowany gaźnik u mnie spala średnio 8 w zimę a 7 w lato... |
A świastak już nie zawija w sreberka, dajcie juz spokój z tą tematyka mój pali 6, a mój 12, a jak depnę to 20, co to wnosi do tego i innych wątków.
A wy nie śmiejscie się z tych 102KW kolegi nemezisa, bo a nóż widelec jeszcze się okarze że ma tak zdłubanego DSa że wam jeszcze kopara opadnie Przypominam że wyjścia są dwa: albo błąd w druku, albo oficjalne dane na podstawie np. hamowni skorektowane do papiren przez gorliwego byłego właściciela owej seteczki. Zresztą podobno w Szwabi wszelkie rasy silnikowe skutkujące wzrostem mocy powinno się odnotowywać w papiren (coś gdzieś tak mi się obiło o uszy ).
Krótko, kolego nemezis odłóż z kieszonkowego/pensji ok. 100zł, goń na roleczki i dowiesz się prawdy co do mocy swojego bolidu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 21 Lut 2008 22:57 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
nemezis336
Gość
|
Wysłany: 22 Lut 2008 6:40 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, może tak jestem zauroczony, ale jak dla mnie to ma mocy troche bo na 2-ce koła piszczą, nie wiem jak inne się zachowują, nie jeździłem. Moje pierwsze auto - tempra kombi 1,6 to jest mół bagienny w porównaniu do tego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
integer2006
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: 22 Lut 2008 15:12 Temat postu: |
|
|
ja kupilem z 95 roku i mam 50 tys przebieg, wiec co dziwnego w 95 tys.? sam robie ok 50 km na miesiac, jak poprzedni wlasciciel tez jezdzil "od niedzieli" to calkiem mozliwe, zwlaszcza ze stan matareialow jest igiełka. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nemezis336
Gość
|
Wysłany: 22 Lut 2008 16:26 Temat postu: |
|
|
żadne 95 tyś, pomyliłem sie chodziło o 95 koni mechanicznych. ma 195 tyś przejechane
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Lut 2008 17:10 Temat postu: |
|
|
nemezis336 napisał: | żadne 95 tyś, pomyliłem sie chodziło o 95 koni mechanicznych. ma 195 tyś przejechane |
To ja już jestem głupi w tym co piszesz, albo nie, przepraszam, ostatnia próba zatrybienia:
Masz wpisane w papiery 95 KM i 102 KW?
Jeśli tak to na 100% masz błąd w papirach, a nie żadne tam optymistyczne założenie które wyżej zapodałem że Ci helmut ładnie seteczkę podrasował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Lut 2008 18:56 Temat postu: |
|
|
red, przeczytaj powolutku.. gość od którego kupił mu powiedział 95 KM, a po rejestracji w DR wbili mu 102 kW... uważam, że (pewnie) baba z urzędu spojrzała na tabelkę w książeczce i na rocznik.. tam miała w tym roczniku SR i spisała 102 tylko zamiast KM to kW - ja się kłóciłem, że mam 90 a nie 102 i dostałem malutką kreseczkę, czyli nie mam w ogóle tu jednak sprawę komplikuje to, że z avatara widać, że silnik ten to ani DE, ani SR..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Molossus
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lut 2008 19:02 Temat postu: |
|
|
gem napisał: | że z avatara widać, że silnik ten to ani DE, ani SR.. |
Przeca SR mają właśnie DE Swoją drogą to gdzieś na necie jest czytnik numeru VIN i mi wyszło, że mam 2.0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Lut 2008 19:04 Temat postu: |
|
|
Molossus napisał: | gem napisał: | że z avatara widać, że silnik ten to ani DE, ani SR.. |
Przeca SR mają właśnie DE Swoją drogą to gdzieś na necie jest czytnik numeru VIN i mi wyszło, że mam 2.0 |
chodziło mi o to, że to nie DE, więc tym bardziej nie SR jeżeli chodzi o 102 KM, ale fakt, skrót myślowy poszedł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nemezis336
Gość
|
Wysłany: 22 Lut 2008 20:59 Temat postu: |
|
|
Baba raczej sie nie pomyliuła w urzędzie bo w karcie pojazdu też jest 102 kW
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Lut 2008 0:30 Temat postu: |
|
|
nemezis336 napisał: | Baba raczej sie nie pomyliuła w urzędzie bo w karcie pojazdu też jest 102 kW |
Haha, no gem ja raczej dobrze zatrybiłem i odnotowałem że kolega nemezis już wcześniej pisał że te 102 KW ma i w dowodzie i w karcie pojazdu wpisane. Stąd moje pierwotne przypuszczenie że może faktycznie mieć zrasowanego DSa w germani i w sposób oficjalny (jak to bywa u kolegów zza odry) to odnotowane w papierach. Jednak teraz, śmie twierdzić że jest tak jak mówisz, pani hania z okienka wbiła mu 102KW zamiast 102KM, a czemu 102, bo w tabelce wyhaczyła pierwsza pozycję dla 100NXa 1.6 z 95r. a był nią model SR ze 102KM (a skąd mogła wiedzieć że pod maską jest gaźnikowy DS - przecież tam nie zaglądała).
Nie zmienia to jednak faktu kolego nemezis, że wg mojego skromnego zdania trafiłeś najprawdopodobniej na niezłego składka, bo takie nieścisłości jak moc auta, nie ten silnik dla tego rocznika itd. zbiegiem okoliczności raczej nie są
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 23 Lut 2008 0:54 Temat postu: |
|
|
...hmm... a może w 95r na koniec produkcji montowali te nyski z tego co zostało...
- no wiecie te wszystkie wersje specjalne typu pacific itp.
targa ze 102KM, to może został im się jakis DS to wetkali w targę 95r i mamy następną wersję spec.
- tak poważnie to najprawdopodobniej jakiś składak,
tak jak powiedział RED
a na marginesie to pewnie im się KM z KW popier......
Ostatnio zmieniony przez Kwi@t dnia 23 Lut 2008 0:54 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Lut 2008 1:39 Temat postu: |
|
|
A może jest tak, że za rok produkcji uznano pierwszą datę rejestracji w Niemczech? Zdaje się, że kpi kiedyś na ten temat prowadził z kimś dyskusję ( opisywany był problem wbicia w dowód polski daty pierwszej rej w Niemczech jako datę produkcji ). Stąd by mógł się wziąć ten problem z silnikiem w nie tej budzie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez obserVator dnia 23 Lut 2008 1:43 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
integer2006
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: 23 Lut 2008 8:26 Temat postu: |
|
|
teraz sie nigdzie nie pisze rok produkcji - w papierach czy polskich czy niemieckich jest Erstzulassung - pierwsze dopuszczenie do ruchu/rejestracja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rogal996
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 23 Lut 2008 9:02 Temat postu: |
|
|
ja tez mam taki problem;/ W dowodzie jest rok produkcji 95 ,a chyba to jest gaznik .Nie moge poznac po filtrze bo mam stozek.A poza tym nie posiada sondy lambda i ma taki dziwny aparat zaplonu (inny niz w innych nyskach z takim "grzybkiem" -przyspieszaczem zaplonu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Lut 2008 11:38 Temat postu: |
|
|
rogal996 napisał: | ja tez mam taki problem;/ ...A poza tym nie posiada sondy lambda i ma taki dziwny aparat zaplonu (inny niz w innych nyskach z takim "grzybkiem" -przyspieszaczem zaplonu) |
No to faktycznie dziwne skoro nie posiada sondy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|