Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nitarda
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Kwi 2008 17:36 Temat postu: |
|
|
Ja na LPG zauważyłem dziwną rzecz moja setka nie lubi ani gazu z shella,ani z orlenu.( to samo ma mój ojciec w vectrze).Potrafi spalić do 2 litrów więcej niż po zatankowaniu na Tesco,Lotosie Lub petrochemi płockiej.Dziwne.Na dodatek na rudzkich stacjach orlenu i shella mam większy bak ,bo wchodzi 1 do 2 litrów więcej paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lukkil
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Mazowiecki Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Kwi 2008 19:33 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | o ile masz przyspieszony zaplon? |
z zapolonem eksperymentowalem, gdy za bardzo go przyspieszylem auto nie szlo tak bardzo na wyokich obrotach jak wczesniej-no i slyszalem ze za duze przespieszenie zapolonu jest bardzo szkodliwe bo mozna wytluc wal korbowy.
Wiec przekrecilem go tak 2mm od stanu poczatkowego-ale czy wczesniej ten zaplon byl ustawiony fabrycznie to juz Ci nie powiem.
Regulowalem tez samodzielnie gaznik-tak jak pisza to w manualu od setki. Nie bawilbym sie gdybym nie mial ze tak powiem odslepionej tej srubki od skladu mieszanki ktora fabrycznie jest zaslepiona (przy zakladaniu dolotu to dopiero dostrzeglem).
Auto po regulacji nie przerywa na poziomie 1500-2000rpm jak to bylo wczesniej. Nismo trzyma obroty jak nozem ucial-800rpm.
Polecam tez wymienic wszystkie wezyki-nawet te ktore z pozoru sa dobre-moga byc luzne i sparciale.
Wszystkie to ma ogromny wplyw na spalanie.
pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Kwi 2008 21:16 Temat postu: |
|
|
w ktora strone przekreciles aparatem zaplonowym?
Ja u siebie mam zaplon ustaiony na wyprzedzenie 13 stopni, przy fabrycznym 10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukkil
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grodzisk Mazowiecki Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Kwi 2008 16:52 Temat postu: |
|
|
oczywisce zgodnie ze wskazowkami zegara czyli krecac w strone tylu auta, w odwrotna strone zaplon sie opoznia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Kwi 2008 21:17 Temat postu: |
|
|
Quattro ja tankuje BP Ultimate 98 i jestem bardzo zadowolony z efektów.
Zapłon oczywiście mam przyspieszony. O ile stopni nie pamiętam ale mój elektromechanik ładnie ustawił to z lampką i jest GIT. Wcześniej miałem troszkę za bardzo przyspieszony i czasami przy dużym obciążeniu występowały delikatne stuki.
Spalanie tego paliwka jest całkiem przyzwoite - do 10l w mieście i ok. 6,5-7 w trasie przy ciągłym butowaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|