Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Gru 2007 23:05 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Do 100NX'ów 1.6 (wszystkich) pasują tylko te od 1.6 bo to jest silnik GA16 i ważne żeby było napisane GA16DS lub GA16DE bo GA16i mają inną budowę. |
No to mnie zmartwiles w tym momencie ja mam DS'a czyli zaden z tych nie pasuje . Pozostalo zrobienie na zamowienie tylko cena juz nie ta w elrecu chca ok 2000 zl :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Gru 2007 23:06 Temat postu: |
|
|
A przeczytałeś dokładnie co ja napisałem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Gru 2007 23:28 Temat postu: |
|
|
Czyli ga16de ga16i to nie to samo? ;P heh no to sie pomylilem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 27 Gru 2007 23:35 Temat postu: |
|
|
mati1411 napisał: | Witam czy wśród tych aukcji jest korektor do GTi??? (Bo jakoś dziwnie tam sa pooznaczane te aukcje. Że nyby 200sx miał silnik 1.6???) |
znalazłem ci za przystępniejszą cenę:
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Gru 2007 23:37 Temat postu: |
|
|
Silnik GA16i to silnik 1.6 OHC na jednopunktowym wtrysku paliwa 12-to zaworowy. Występował np. w Sunnym B12.
Silnik GA16DS to silniki 1.6 DOHC na gaźniku - 16-to zaworowy. Występował m.in. w 100NX'ach, Sunnych N14 oraz Primerach P10.
Silnik GA16DE to silnik taki jak GA16DS tyle, że nie na gaźniku a na wielkopunktowym wtrysku paliwa. Występował m.in. w 100NX'ach, Sunnych N14, Almerze N15, Primerze P10, P11 itp.
Czyli reasumując kolektory pasujące do GA16DE będą na 100% pasowały do GA16DS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati1411
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Swarzędz (WLKP)
|
Wysłany: 28 Gru 2007 2:31 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc!!!
Tylko pozostaje pytanie czym sie różnią te korektory?
Bo fajnie ze można kupić taki za 60$ tylko, dlaczego można tez kupić taki za 270ełło?
Różnica w cenie w zł. wynosi 850zł więc chyba coś w tym jest
Ten, z usa by kosztowałby na złotówki 150zł a ten z niemiec 996zł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Gru 2007 9:23 Temat postu: |
|
|
mati1411 a po co chesz zmieniać kolektor (nie korektor!) w GTI?
Przecież masz tam już kolektor 4-2-1! Zrób jakiś porządny porting tego co masz a uzyskasz podobne efekty bez wielkiego nakładu kasy.
Pozatym różnica w kolektorach z USA czxy Niemiec jest taka, że najpierw musisz załatwić sprawę wysyłki tego kolektora z USA do PL. Przesyłka z przelewem będzie Cię kosztować dodatkowo jakieś 60-70$. Pametaj, że to jest inny kontynent.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati1411
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Swarzędz (WLKP)
|
Wysłany: 28 Gru 2007 9:56 Temat postu: |
|
|
korektor heh literówka.
No i wyszło jaka jestem lama. Czyli GTi mają 4-2-1 tego nie wiedziałem
No to masz racje nie ma co pieniędzy na zapas wydawać. Dzięki za wyjaśnienie i pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Gru 2007 22:16 Temat postu: |
|
|
A wystarczy zdjąć osłonę kolektora i już wiadomo o co kaman
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|