Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazywojtus
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 09 Kwi 2008 10:48 Temat postu: |
|
|
Abarth napisał Cytat: | Odczyt:
- Włączyć zapłon. -Połączyć końcówkę 1 wtyczki diagnostycznej z końcówką 2 wtyczki diagnostycznej na 2 do 10 sekund. -Na tablicy rozdzielczej lub na wyświetlaczu zespołu sterowania pojawiają się kody błędów. -Wszystkie kody pojawiają się raz i są powtarzane po kodzie 55, dopóki na krótko nie zostaną połączone końcówki 1 i 2.
|
Nadal za bardzo tego nie rozumiem, myśląc na chłopski rozum mam połączyć "bolczyk" 1 i 2 w kostce diagnostycznej w samochodzie, i błędy wyświetla się zamiast zegarka??? To jedyny wyświetlacz jaki mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Abarth
Gość
|
Wysłany: 09 Kwi 2008 11:17 Temat postu: |
|
|
Cieszyn napisał: | tam [pisze cos o błędach wtryskiwaczy przeciez tego nie ma w DS ? moze to diagnostyka z DE? |
To kody błędów dal DS i DE
DS ma ubogiego kompa dlatego można liczyć tylko na kod migowy
crazywojtus napisał: |
Nadal za bardzo tego nie rozumiem, myśląc na chłopski rozum mam połączyć "bolczyk" 1 i 2 w kostce diagnostycznej w samochodzie, i błędy wyświetla się zamiast zegarka??? To jedyny wyświetlacz jaki mam |
Tak - zmostkować np. spinaczem dwa piny
Gdzie będą wyświetlane kody nie wiem. Tak jak pisałem nie testowałem tego u siebie. Cały opis mam z mojego programu diagnostycznego
Ostatnio zmieniony przez Abarth dnia 09 Kwi 2008 11:20 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Kwi 2008 11:31 Temat postu: |
|
|
wiec wyjasnienie poprosze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 09 Kwi 2008 12:17 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: |
wiec wyjasnienie poprosze... |
Ten po prawej stronie jest to komputer sterujący ABSem, a ten na środku steruje gaźnikiem/wtryskami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEBOL_MKS dnia 09 Kwi 2008 12:18 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 09 Kwi 2008 12:18 Temat postu: |
|
|
Mówisz, że masz auto LHD i silnik GA16DS więc ja dodam ,że (fabrycznie) z katalizatorem i EGR.
Złota skrzynka (widoczna po lewej) to Twój "komp", a uściślając to ECC - Electronic Controlled Carburator control unit. Skrzynka po prawej to jednostka sterująca ABS.
Wystarczająco jasno?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luki dnia 09 Kwi 2008 15:44 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Kwi 2008 13:11 Temat postu: |
|
|
tak wystarczajaco
Dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Sty 2012 15:24 Temat postu: |
|
|
ja mam pytanko co do kompa a mianowicie chce założyć wtrysk i wymienić kompa z ds na de czy pod bezpieczniki nie ma jakiś niespodzianek by podpiąć?
czy wystarczy wymienić podpiąć w kabinie wszystko gdzie było w ds no i do kolektora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Sty 2012 18:53 Temat postu: |
|
|
Są niespodzianki bo trzeba pół auta wymienić żeby wrzucić wtrysk do gaźnikowca. Poszukaj hasła SWAP w szukajce, było milion tematów o tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Sty 2012 20:56 Temat postu: |
|
|
niby czemu pol auta?kompa kolektor zbiornik paliwa.szukałem ale np ze zdjęciami nie mogę nic znalesc i czy jakieś pierdołki się różnią.silnik mam wrzucony już do kompa wiem tyle ze trzeba deskę sicagnac by łatwiej było.może wypowie się ktoś kto wyciągał kompa albo go zmieniał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
|
Powrót do góry |
|
|
|