Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 14 Cze 2007 18:23 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | jezeli nie masz wpisanego w dowod 100nx 1.6 kat to mozesz smiało zakładac blosa, a kata tak czy srak wywal  |
No właśnie w nowym dowodzie nie mam już wpisanego kata (tak samo jak "nx" zostało tylko 100), nie będzie tego gdzieś w papierach? zeby później się nie okazało, że będe jakieś kary płacił A jaka jest zależność między blosem i katalizatorem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
damianos
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14 Cze 2007 18:31 Temat postu: |
|
|
Cieszyn napisał: | Gościu napisał: | jezeli nie masz wpisanego w dowod 100nx 1.6 kat to mozesz smiało zakładac blosa, a kata tak czy srak wywal  |
No właśnie w nowym dowodzie nie mam już wpisanego kata (tak samo jak "nx" zostało tylko 100), nie będzie tego gdzieś w papierach? zeby później się nie okazało, że będe jakieś kary płacił A jaka jest zależność między blosem i katalizatorem?? |
Taka, że blos doda koni jak będzie zamiast miksera, a kat jak będzie zamiast rurki to zabierze moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 14 Cze 2007 18:50 Temat postu: |
|
|
Cytat z moich dokumentów: '100NX 1,6 KAT'. Czyli lipa?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 15 Cze 2007 13:40 Temat postu: |
|
|
A ja już jeżdzę swoim z BLOSEM i muszę przyznać że po wstepnej regulacji - na oko:)) bo nie mam czasu podjechac na analizator spalin sprawuje się nad wyraz dobrze. Nie widzę zbytniej różnicy w porównaniu z benzyną i do 5 tyś. obrotów wkreca sie róno i ładnie ciągnie. Ogólnie jest OK.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 18 Cze 2007 15:57 Temat postu: |
|
|
Po dzisiejszej rozmowie z mechanikami u których robiłem auto dostałem namiary na pewną gazownię w Szczecinie. Zadzwoniłem, Panowie wołają 1500zl za LPG bez blosa. Nie za dużo?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Cze 2007 19:20 Temat postu: |
|
|
co mozna spieprzyc zakladajac gaz do gaznikowca?? na co trzeba zwracac szczegolna uwage zeby wszystko bylo ok??
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 18 Cze 2007 22:04 Temat postu: |
|
|
warriorspray napisał: | Po dzisiejszej rozmowie z mechanikami u których robiłem auto dostałem namiary na pewną gazownię w Szczecinie. Zadzwoniłem, Panowie wołają 1500zl za LPG bez blosa. Nie za dużo? |
Sporo jak na I-gen. Dowiedz się na jakich komponentach ma być proponowany przez nich zestaw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 19 Cze 2007 7:03 Temat postu: |
|
|
Następni gazownicy [pewni], 1400zł. Wygórowane mają te ceny...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zwierze
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 21 Cze 2007 11:51 Temat postu: |
|
|
ja zakładałem we wrześniu 2005 elpigaz do 2.0gti kosztowało mnie to 1900 z butlą 40l w bagażniku jedyny minus to tak jak już wcześniej czytałem targa na tylnej kanapie. Bagażnik i tak mam zazwyczaj pełen klamotów od listopada nie wyjeżdżałem poza miasto a jeżdżę ostatnio ostro spalanie około 13l lpg tankuję tylko na stacjach dużych koncernów w poprzednim autku nie zwracałem uwagi ale to był pold więc nie było sensu . Tani gaz to tylko pozorna oszczędność auto spali więcej i będzie słabsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 13 Sie 2007 18:42 Temat postu: |
|
|
No i stało się... Właśnie odebrałem mojego Nismo z warsztatu. Założony gaz I gen [91r, gaźnik], koszt instalacji 1500zł, oczywiście 2 lata gwarancji i wszystko wbite w dowód. Butla o pojemności 34 litrów, trochę mało. Wrażenia... Ciężko się przyzwyczaić, 100NX to moje pierwsze auto, przywykłem do mocy nawet skromnego 1600. Na II biegu ok 2000-2300obr praktycznie wcale nie chce iść, od 2500-2700 zaczyna się coś dziać. Od 3000-3500 na III idzie w miarę normalnie, więcej nie dało rady sprawdzić, gdyż jechałem po Szczecinie.
Szczerze jestem lekko zdołowany, brakuje mu mocy, która zawsze przydawała się przy żwawej jeździe po mieście i do której przywykłem. Koszt założenia BLOS-u w tym warsztacie to 450zł , nie stać mnie gdyż mam amorki tył do wymiany, czyli ok 700zł
Moje Nismo na trasie pali 6-7L PB, jednak w mieście, gdzie najczęściej jeżdżę 12L, więc LPG było koniecznością... Albo LPG albo wymiana auta, oczywiście tak łatwo Setuni nie oddam!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|