Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Mar 2007 22:21 Temat postu: lancuch rozrzadu |
|
|
witam,
mam pytanko a mianowicie czy komus juz w setce lancuszek sie zerwal?
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 08 Mar 2007 22:24 Temat postu: |
|
|
tfu tfu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 09 Mar 2007 8:11 Temat postu: Re: lancuch rozrzadu |
|
|
rz napisał: | mam pytanko a mianowicie czy komus juz w setce lancuszek sie zerwal? |
Tak, Kamilowi_lbn.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Mar 2007 10:32 Temat postu: |
|
|
Uchowaj boshe! - to chyba jedyny koszmar dotyczacy setki jaki nawiedza mnie od czasu do czasu w snach, swoja droga zastanawiam sie jakie oznaki towarzysza zblizajacej sie tragedii?, jak sie takie cus w naszych (tzn. mojej - gti nysce) wymienia?, koszt robocizny? łancucha? itp itd. - bylbym wdzieczny za info bo temat ciekawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DVD
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Mar 2007 20:03 Temat postu: |
|
|
Komplet napinaczy , lancuchow i jeszcze jakis paru pierdol oczywiscie made in japan jak dowiadywalem sie do swojego to koszt ok 1000 zl (moj kon to ga16ds)
podejrzewam ze rozrzad wiele sie nie rozni od 2.0 takze i koszty beda podobne
na szczescie moja nyska jest po przegladzie fachmistrza z CK (NECEL) i jeszcze troszke pochula
pozdro dvd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Mar 2007 23:12 Temat postu: |
|
|
DVD napisał: | Komplet napinaczy , lancuchow i jeszcze jakis paru pierdol oczywiscie made in japan jak dowiadywalem sie do swojego to koszt ok 1000 zl (moj kon to ga16ds)
podejrzewam ze rozrzad wiele sie nie rozni od 2.0 takze i koszty beda podobne
na szczescie moja nyska jest po przegladzie fachmistrza z CK (NECEL) i jeszcze troszke pochula
pozdro dvd |
dziex, chyba tez sie profilaktycznie pofatyguje do takiego fachmistrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CzarnaWanilka
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Kwi 2007 18:08 Temat postu: |
|
|
witam,
ja mam wlasnie podobny problem co kolega wyzej... nekaja mnie koszmary o rozwalonym lancuchu, a co za tym idzie silniku <?>.
Nyske mam od roku i nie wiem czy kiedykolwiek cokolwiek bylo z owym rozrzadowym lancuchem robione... bylam u jakiegos mecha to stwierdzil 'niech pani jezdzi i sie nie przejmuje'... (ale on nawet tam nie zajrzal.. ba... nawet sie nad silnikiem nie nachylil) no i jakos mnie to nie uspokoilo... moze ktos gdzies wyczytal co mozna ew. zmienic/ zabezpieczyc/ odnowic apropos lancucha rozrzadu?
bo jesli jedyna mozliwoscia jest wymiana calosci za jakies 1000zl... :/ to troche niefajnie
pzdr.
CzW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 23 Kwi 2007 18:31 Temat postu: |
|
|
CzarnaWanilka napisał: | bo jesli jedyna mozliwoscia jest wymiana calosci za jakies 1000zl... :/ to troche niefajnie  |
..jakieś 1000zł to koszt części - od jednego mechanika usłyszałem że wymiana to jakieś drugie tyle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Kwi 2007 18:31 Temat postu: |
|
|
DVD napisał: | Komplet napinaczy , lancuchow i jeszcze jakis paru pierdol oczywiscie made in japan jak dowiadywalem sie do swojego to koszt ok 1000 zl (moj kon to ga16ds)
podejrzewam ze rozrzad wiele sie nie rozni od 2.0 takze i koszty beda podobne |
Różni się troszkę... w gti jest jeden łańcuch z napinaczem.
Co do groźnego grzechotania łańcucha przy starcie silnika, warto zaopatrzyć setunię w filtr oleju z tzw. "zaworem zwrotnym". Temat był gdzieś przerabiany już na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 23 Kwi 2007 19:30 Temat postu: |
|
|
foster napisał: |
Co do groźnego grzechotania łańcucha przy starcie silnika, warto zaopatrzyć setunię w filtr oleju z tzw. "zaworem zwrotnym". Temat był gdzieś przerabiany już na forum. |
Było było, tarsar o tym pisał - filtry MANN lub CHAMPION posiadają takowy zaworek - u siebie mam Mann'a. Cena 25 zł + Valvoline MaxLife.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 23 Kwi 2007 21:54 Temat postu: |
|
|
Witam do 30000km zapewnia serwis ze łąńcuchowi sie nic nie stanie,ja w moim 1,6 przy 18000km jest jak nowy,jeżeli sie obawiacie o łąńcuszek to sciągcie dekiel (Pokrywe zaworów) i zobaczcie na spoiwa łańcucha jak i na to czy nie ma śladów pęknięć na ogniwach jeżeli jest wporządku to 30000km gwarantowane ja dla przykłądu w BMW z doświadczenia miałem ponad 550000km i jeszcze sie nadawał łańcuch. UWIERZCIE W JAPAN MOTORS.POZDRO
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 23 Kwi 2007 22:49 Temat postu: |
|
|
Ja jestem po wymianie łancucha. Wyglada to tak: wymiana dwoch lancuchow ( bo tyle jest ), 3 napinacze, rolki i uszczelnienie + robocizna to koszt 1400zl. Ja mam to za soba i dzieki bogu ! A tak na marginesie, wszystkim ktorym zaczyna cos sie dziac pod maska ( to jest brzeczenie stukanie, praca silnika podobna do dieslowskiej ) proponuje udac sie na wymiane napinaczy co spowolni dewastacje ( : i na bank poprawi prace silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 03 Maj 2007 21:04 Temat postu: |
|
|
MUODY_WU ma racje że wymiana napinaczy wystarczy bo co do łańcucha to pisałem powyzej jak sprawdzić.Jutro sie dowiem to napisze cene na forum ile takie napinacze kosztują.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 04 Maj 2007 15:13 Temat postu: |
|
|
Andrewx napisał: | MUODY_WU ma racje że wymiana napinaczy wystarczy bo co do łańcucha to pisałem powyzej jak sprawdzić.Jutro sie dowiem to napisze cene na forum ile takie napinacze kosztują. |
Napisz napisz, bo ost. coś mnie niepokoi odgłos z silnika - troche jak by dzwoniło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: 04 Maj 2007 20:56 Temat postu: |
|
|
A więc kompletny rozrząd do 1,6 kosztuje w granicach 450zł(łyżwa,napinacze 2szt i 2szt łańcucha długi i krótki) może nawet mniej z JC a z orginału ok 800zł także różnica jest a wykonanie bardzo podobne !!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|