Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08 Cze 2006 15:21 Temat postu: mala fotorelacja z przerabiania mojego LPG przez Goscia |
|
|
Moj NX czesto dblawil sie oraz badzo slabo przyspieszal, Gosciu zaprosil mnie do swojego warsztatu, aby cos wymodzic w moim NXie.Ta czerwona kreska pokazuje jak szla rura z miksera do reduktora.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak wyglada to u Goscia (i u mnie teraz tez )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po uruchomieniu okazalo sie, ze moj NX nareszcie jezdzi jak trzeba, nie dlawi sie i przyspiesza duzo lepiej niz to bylo wczesniej. NIe sadzilem, ze taka zmiana az tyle da mocy
Fura Goscia
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja fura
Nastepnie udalismy sie z Gtechem(zwanym bajkopisarzem) na pomiary oto one:
Gosciu na LPG :
[link widoczny dla zalogowanych]
Gosciu na Pb:
[link widoczny dla zalogowanych]
Roznica wynoszaca 0.5 sek do setki i 0.37s na 1/4 mili uwazam, ze nie jest zla szczegolnie, ze nie jest to sekwencja, a zwykla instalacja I gen:)
czasy byly dokonywane w dwie osoby ze zdjetym dachem, wiec wyniki moglyby byc jeszcze lepsze :)Moj wynik na LPG to 14 sek.nie moglismy ustawic odpowiedniej dawki ze wzgledu na dziurawy wydech, ale wszystko mam jak Gosciu w LPG, wiec niedlugo powinieniem miec zblizony czas (szczegolnie, ze mialem lepszy czas na Pb )
Bardzo dziekuje Gosciowi za czas, ktory mi przeznaczyl to jest prawdziwy kolega
(PS moze zrobic z tego materialu relacje na strone klubowa?Mysle, ze kiedys komus moze sie przydac te informacje co przerobic u siebie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 08 Cze 2006 18:15 Temat postu: Re: mala fotorelacja z przerabiania mojego LPG przez Goscia |
|
|
EnDrIu napisał: |
(PS moze zrobic z tego materialu relacje na strone klubowa?Mysle, ze kiedys komus moze sie przydac te informacje co przerobic u siebie) |
OK jak znajde chwile to wrzuce na stronke.
Aż się nie chce wierzyć, że niby taka pierdułka a osiągi masz wreszcie takie jakie powinny być. Jednak każdy radzi zakładać instalacje w porządnych warsztatach nie bez powodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08 Cze 2006 18:53 Temat postu: Re: mala fotorelacja z przerabiania mojego LPG przez Goscia |
|
|
[quote="SEBOL_MKS]
Aż się nie chce wierzyć, że niby taka pierdułka a osiągi masz wreszcie takie jakie powinny być. Jednak każdy radzi zakładać instalacje w porządnych warsztatach nie bez powodu [/quote]hehe rok jezdzilem w przeswiadczeniu, ze na gazniku tak musi byc(czytajac posty marthena gdzie sie skarzyl, ze ma wolowata fure)dopiero przejazdzka z Gosciem tydzien temu dala mi do myslenia Planujemy jeszcze miec stozki i wycisnac jeszcze cos z NXow, wiec mysle, ze na stronke klubowa beda dodatkowe materialy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 09 Cze 2006 7:31 Temat postu: |
|
|
Endriu to ładnie miałeś zapchany samochód
Gościu jak na gaz to nawet nieźle to jeździ trzeba przyznać, a z tymi stożkami, to ja słyszałem, że do gazu stożek się nie nadaje, chociaż kiedyś na Modlinie pogadałem z jakimś typem co miał instalkę LPG i osobny filtr do LPG i osobny stożek do Bp, zmieniał tylko coś w kompie od srodka i już, mówił, że to jego własny nowatorski patent i że nie traci mocy jedżąc na benzynie.. nie wiem o co dokładnie chodzi, ktoś słyszał o takiej przeróbce?
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09 Cze 2006 10:26 Temat postu: |
|
|
ceremony napisał: | Endriu to ładnie miałeś zapchany samochód
Gościu jak na gaz to nawet nieźle to jeździ trzeba przyznać, a z tymi stożkami, to ja słyszałem, że do gazu stożek się nie nadaje, chociaż kiedyś na Modlinie pogadałem z jakimś typem co miał instalkę LPG i osobny filtr do LPG i osobny stożek do Bp, zmieniał tylko coś w kompie od srodka i już, mówił, że to jego własny nowatorski patent i że nie traci mocy jedżąc na benzynie.. nie wiem o co dokładnie chodzi, ktoś słyszał o takiej przeróbce? | Ech dzis cala droge katowalem Nyse bo wreszcie dobrze smiga W zakresie 3000-5000RPM serio nie ma roznicy czy jade na LPG czy na Pb
Co do podwojnych filtrow slyszalem o tym, znajomy z NKP ma to u siebie w Maximce, tylko, ze stosuja to w wtryskowcach u nas sa gazniki. Gosciu niech kombinuje bo dzwiek ze stozka jest super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 09 Cze 2006 10:51 Temat postu: |
|
|
moj szef siedzi w gazie 6 lat, wiec naprawde ma pojecie mamy juz pewne plany co do mojego nx, ale tak jak u Endriu musze zrobic wydech bo mam az 10% tlenu przy takiej wartosci analizator spalin nie potrafi odczytac wskazan sondy lambdy. Endriu ma jakies 6% ale tez ta sonda przekłamuje, albo porostu juz nie działa, jezeli Endndriu mowiles ze jej nie wymieniales to sondy wytrzumuj przebiegy 100-150 tys km, potem juz sie porostu przepalaja, lecz najpier polecam zrobic wydech
Ostatnio do warsztatu przyjechał fajny reduktor, moze dostane go na testy, podobo duzo tez zalezy od reduktora
P.S czy zawsze moja fura musi byc brudna jak sa jakas foto relacje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 09 Cze 2006 11:00 Temat postu: |
|
|
Jak już jesteście takie magiki, to powiedzcie mi jakie macie miksery
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 09 Cze 2006 11:15 Temat postu: |
|
|
o masz zapomnialem :/ ale Endriu moze pamieta, tak czy siak mamy takie same Endriu podaj panu wymiar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09 Cze 2006 13:32 Temat postu: |
|
|
38
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 09 Cze 2006 14:04 Temat postu: |
|
|
EnDrIu napisał: | 38 |
Senk ju Choć trochę mi to wprowadziło mętliku w głowie... Teraz mam 32mm i żre mi 11.5l/100km Choć, przyznać muszę, instalacja jest niewyregulowana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 09 Cze 2006 16:04 Temat postu: |
|
|
ja mam 38 i pali mi 10L przy normalnej jeździe, a przy ostrej 12L dziekuje za uwage. Jestem ciekawy jak u Endriu wyjdzie spalanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09 Cze 2006 23:26 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | ja mam 38 i pali mi 10L przy normalnej jeździe, a przy ostrej 12L dziekuje za uwage. Jestem ciekawy jak u Endriu wyjdzie spalanie | spalanie wyjdzie mi bardzo duze, od wczoraj go ciagle cisne kilka razy na zegarze bylo 150km/h, wiec przynajmniej przez miesiac poki sie nie naciesze nie licze na mniej niz 15l
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 10 Cze 2006 8:23 Temat postu: |
|
|
ale mi własnie przy takiej jeździe pali 12,5L wiec mozesz sie miło zdziwic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 10 Cze 2006 12:53 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | ale mi własnie przy takiej jeździe pali 12,5L wiec mozesz sie miło zdziwic |
No,a ktoś pisał ,że NX-y dużo palą
Ja jak na razie "zużywam" tyle co Sanki 1.4 na wielopunkcie,a po miejscu nawet mniej...Cóż-styl jazdy też musi jakiś być Choć zawalidrogą nie jestem ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Cze 2006 14:12 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | ale mi własnie przy takiej jeździe pali 12,5L wiec mozesz sie miło zdziwic | hehe oby Szefie jeszcze do tego dojdzie, ze spalac bedzie mniej niz na Pb
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|