Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iro
Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01 Sty 2007 17:03 Temat postu: |
|
|
w firmowym samochodziem mam H7 i bdb swieca ale w czasie gdy jest wilgotno lubia sie palic a tez do najtanszych nie naleza czasem H4 moze dawac swiatlo ale jesli est juz stara to to swiatlo nie bedzie rewelacyjne duzo tez zalezy od lustra klosza jesli jest juz wypalone to swiatlo tez nie bedzie dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 03 Sty 2007 22:24 Temat postu: |
|
|
Coobcio napisał: | Wydaje mi się że silnik mógł być nie dogrzany przed pomiarami na hamowni, jak jak przyjerzdzam an rolki to wogóle maszyny nie gaszę...
Smutna bardzo histroria, mam nadzieje że od teraz będzie tylko coraz lepiej. |
Nie był niedogrzany, z domu na hamownie mam ok.20km a prosto z domu nie jechałem, odkąd go odpaliłem rano do wizyty na hamowni przejechałem jakieś 50-60km.
Teraz mam H7 w nismo, różnica jest kolosalnana, korzyść H7 oczywiście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpi
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Sty 2007 23:27 Temat postu: |
|
|
HUBERT napisał: | Rav tak mysle ,moze nasza setki sa za cienkie do jazdy na codzien .
Wyjezdziles te 25k rocznie ja zrobilem 17k ale tylko miasto i liste usterek mamy podobna... |
Phi! Ja NX'em mykam na codzień i jakoś się mi to nie rozpada. Przykładowo przez 2 lata eksploatacji z awarii miałem pękniętą linkę od prędkościomierza oraz jak kupiłem to ciekła sobie pompa wody. Ciekła tak przez 20 000 km i padła. Koniec awarii. Reszta to eksploatacja czyli oleje, kable WN, świece, okładziny hamulcowe, żaróweczki itp. Do momentu zwinięcia mi fury zrobiłem ok 35 000 km. Jeździłem tym wszędzie: miasto, trasy, autostrady oraz czasem polne drogi i lasy. Nie jeżdżę jak emeryt ale też nie katuję auta. Oczywiście użytkowałem je we wszystkich porach roku. Wadami NX jako auta na codzień są dość duże spalanie i problem przy przemieszczaniu się w więcej niż 2 osoby. Awaryjność? Jak kupi się DOBRĄ nyskę i się jej NIE KATUJE to pojeździ dłużej niż nowe renault z salonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HUBERT
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sleyerówek k. Wawy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Sty 2007 23:49 Temat postu: |
|
|
kpi napisał: | HUBERT napisał: | Rav tak mysle ,moze nasza setki sa za cienkie do jazdy na codzien .
Wyjezdziles te 25k rocznie ja zrobilem 17k ale tylko miasto i liste usterek mamy podobna... |
Phi! Ja NX'em mykam na codzień i jakoś się mi to nie rozpada. Przykładowo przez 2 lata eksploatacji z awarii miałem pękniętą linkę od prędkościomierza oraz jak kupiłem to ciekła sobie pompa wody. Ciekła tak przez 20 000 km i padła. Koniec awarii. Reszta to eksploatacja czyli oleje, kable WN, świece, okładziny hamulcowe, żaróweczki itp. Do momentu zwinięcia mi fury zrobiłem ok 35 000 km. Jeździłem tym wszędzie: miasto, trasy, autostrady oraz czasem polne drogi i lasy. Nie jeżdżę jak emeryt ale też nie katuję auta. Oczywiście użytkowałem je we wszystkich porach roku. Wadami NX jako auta na codzień są dość duże spalanie i problem przy przemieszczaniu się w więcej niż 2 osoby. Awaryjność? Jak kupi się DOBRĄ nyskę i się jej NIE KATUJE to pojeździ dłużej niż nowe renault z salonu |
Chodzilo mi o GTI na codzien.
trafiles w 10 z tym renault teraz jest to samo co nowe nissany jeden koncern
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HUBERT
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sleyerówek k. Wawy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Sty 2007 23:53 Temat postu: |
|
|
Rav napisał: |
Teraz mam H7 w nismo, różnica jest kolosalnana, korzyść H7 oczywiście |
To powinno zakonczyc ten temat ,wlascicel setki odczul to na wlasnej ...oczach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 04 Sty 2007 0:30 Temat postu: |
|
|
HUBERT napisał: | Chodzilo mi o GTI na codzien.
|
Teraz jak dorwie się do mojego pocisku spółka Kivi & Coobcio to będzie latał a nie jeździł i jak zapewniał Coobcio dłubniemy i będzie to w 100% cywilne auto do jazdy na co dzień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 16 Lut 2007 0:36 Temat postu: |
|
|
No i auto lata póki co na dotarciu ale szybko zrobię ten pierwszy 1000km i zacznię się zabawa.
P.S. Kto jest lub ma blisko do stolicy i ma jakikolwiek problem z mechaniką polecam usługi Kiviego. Z terminami jest średnio efekt wart czekania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 16 Lut 2007 0:47 Temat postu: |
|
|
A ja wiem i powiem juz trwaja prace nad wydechem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 16 Lut 2007 9:22 Temat postu: |
|
|
Gościu Tobie coś powiedzieć dzisiaj, to jutro usłyszysz o tym w telexpressie
Przez ostatnie 5miesięcy nismo miałem do swojej dyspozycji przez 10dni w związku z tym musiałem zakupić drugie auto a nismo zostało do zabawy i szukanie koników. Będzie szybko i cicho (w miarę możliwości).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siara64
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KOŚCIAN WLKP.
|
Wysłany: 16 Lut 2007 12:25 Temat postu: |
|
|
coobek napisał: |
Tez podobnie uważam, u mnie w setce jest bardzo przyzwoita widocznosc nawet na zwykłych zarówkach ale była jeszcze lepsza jak miałem inne zarówki. Na pewno są o wiele lepsze niz miałem w duzo młodszym civicu z wiekszymi reflektorami. Natomiast kolega w setce z '91 tez miał słabe i nie wiadomo od czego to zależy. |
Ja przy moim 100nx na światłach mijania musiałem zgadywać gdzie jest droga a jak ktoś jechał z przeciwka to jak kret ślepy! Wymieniłem żarówki na Tungsram H4 MEGALIGHT+60%
[link widoczny dla zalogowanych]
Faktycznie świecą jaśniej ale pole widoczności się nie wydłużyło jest troche lepiej!Ale tak słabiej jak w poprzednim aucie Sunny z 1991r na żarówkach za 5zł!
Swiatła długie w 100nx są ok ale mijania to tragedia!
Jedne i drugie umywają się do tych co miałem w Sunnym!
Pewnie dlatego ze 100nx ma wklęsłe a Sunny na wierzchu no i jest jeszcze różnica w wielkości powirzchni lefrektora!!
Myślałem aby dać lampy do regeneracji zwierciadeł u mnie koszt 50zł za 2szt ale chyba to się nie spisze bo przy takim kształcie i konstrukcji lepiej już chyba nie będą swiecić!
Chyba że ktoś tak już zrobił i rezultat jest BARDZO WIDOCZNY!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
iro
Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 Lut 2007 22:35 Temat postu: |
|
|
siara64 napisał: | coobek napisał: |
Tez podobnie uważam, u mnie w setce jest bardzo przyzwoita widocznosc nawet na zwykłych zarówkach ale była jeszcze lepsza jak miałem inne zarówki. Na pewno są o wiele lepsze niz miałem w duzo młodszym civicu z wiekszymi reflektorami. Natomiast kolega w setce z '91 tez miał słabe i nie wiadomo od czego to zależy. |
Ja przy moim 100nx na światłach mijania musiałem zgadywać gdzie jest droga a jak ktoś jechał z przeciwka to jak kret ślepy! Wymieniłem żarówki na Tungsram H4 MEGALIGHT+60%
[link widoczny dla zalogowanych]
Faktycznie świecą jaśniej ale pole widoczności się nie wydłużyło jest troche lepiej!Ale tak słabiej jak w poprzednim aucie Sunny z 1991r na żarówkach za 5zł!
Swiatła długie w 100nx są ok ale mijania to tragedia!
Jedne i drugie umywają się do tych co miałem w Sunnym!
Pewnie dlatego ze 100nx ma wklęsłe a Sunny na wierzchu no i jest jeszcze różnica w wielkości powirzchni lefrektora!!
Myślałem aby dać lampy do regeneracji zwierciadeł u mnie koszt 50zł za 2szt ale chyba to się nie spisze bo przy takim kształcie i konstrukcji lepiej już chyba nie będą swiecić!
Chyba że ktoś tak już zrobił i rezultat jest BARDZO WIDOCZNY! |
moze masz za nisko swiatla ustawione probowales dac wyzej?? moze to jest powodem slabej widocznosc wybacz zeby po wymianie zarowki swiatla swiecily dalej jesli ich nie przestawiles co ty myslisz ze masz samoregulujace sie reflektory??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Lut 2007 10:36 Temat postu: |
|
|
No i wreszcie masz swój wozik, jak masz zamiar mieć go jako drugie auto to GAZ won
Taki pierdolnik z kablami i rurami od tej instalacji pod maską masz że to ręce opadają... Choć jak pierwszy rok chesz pośmigać szybciej i oszczędnie to BLOSa wsadzimy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siara64
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KOŚCIAN WLKP.
|
Wysłany: 18 Lut 2007 12:37 Temat postu: |
|
|
iro napisał: | moze masz za nisko swiatla ustawione probowales dac wyzej?? moze to jest powodem slabej widocznosc wybacz zeby po wymianie zarowki swiatla swiecily dalej jesli ich nie przestawiles co ty myslisz ze masz samoregulujace sie reflektory?? |
Swiatła były już urególowane przy przeglądzie rejestracyjnym więc nie swiecą za nisko! (zapomniałem napisać w poprzednim poście)Poprawa była bo tak świeciły w asfalt 1m od auta!Po zmianie żarówek też zrobiło się troche lepiej bo jaśniej!Ale tak jest słabo!Musze jednak rozejrzeć się za kupnem dodatkowych halogenów!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 18 Lut 2007 15:45 Temat postu: |
|
|
Coobcio napisał: | No i wreszcie masz swój wozik, jak masz zamiar mieć go jako drugie auto to GAZ won
Taki pierdolnik z kablami i rurami od tej instalacji pod maską masz że to ręce opadają... Choć jak pierwszy rok chesz pośmigać szybciej i oszczędnie to BLOSa wsadzimy |
Gaz won ok. października i zaczniesz dłubać na poważnie a przy okazji blosa posprzątasz mi pod maską bo jakoś nisko przód stoi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 18 Lut 2007 18:01 Temat postu: |
|
|
Coobcio napisał: | Choć jak pierwszy rok chesz pośmigać szybciej i oszczędnie to BLOSa wsadzimy |
Coobcio jaki jest orientacyjny koszt tego całego BLOSa? Pasuje do zwykłej instalki czy tylko do sekwencji? Czu obupólnie?
Prawdopodobnie będę musiał chyba u siebie zakładać gaziwo jak dostanę nową pracę - sam dojazd ok 1500km na miesiąc, (odkładać kaskę na coś grubszego trzeba np. na SXa;) ) aczkolwiek jak wynegocjuję większą pensję...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|