Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Paź 2008 22:24 Temat postu: Nie działa mi ssanie |
|
|
jwt. nie działa mi ssanie w SR20
Silnik zanim się rozgrzeje to przebiera i potrafi zgasnąć.
Czasem przy większym zimnie zaraz po odpaleniu muszę gazu dodawać, żeby nie zgasł.
Który element układu jest za to odpowiedzialny, gdzie go szukać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AndyP
stary wyjadacz
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: swarzędz
|
Wysłany: 29 Paź 2008 22:07 Temat postu: |
|
|
hmmm... nie wiem, jak 2.0, ale 1,6 DS ma taką blaszkę z bimetalu odpowiedzialną za ssanie. Może 2,0 ma podobnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Paź 2008 17:26 Temat postu: |
|
|
Wreszcie jakaś odpowiedź... a gdzie szukać tej blaszki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DVD
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Paź 2008 18:16 Temat postu: |
|
|
Odpada - W gaznikowcu owszem jest blaszka bimetaliczna ale ona odpowiada za dodatkowa przepusnice ktora zamyka w momencie ssania aby wzbogacic mieszanke i takie tam - smiem watpic ze w 2.0 takiej blaszki nie znajdziesz poniewaz masz wielopunktowy wtrysk wiec co by ona miala tam robic.
Nie mam 2.0 wiec nie pomoge ale odsylam do serwisowki nissana tam powinienes znalezc odpowiedz na nurtujace cie pytanie.
Pozdro DVD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Paź 2008 19:29 Temat postu: |
|
|
ssanie i wtrysk?
Chyba chodzi ci o dodatkowa dysze wtryskowa podajaca mieszanke przy zimnym silniku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Paź 2008 22:50 Temat postu: |
|
|
Hmm, tak sobie myślę... podobnie działo mi się w N14 z GA16DE przez zwalony silniczek krokowy. Może w tym kierunku warto coś podziałać? Wykręć jegomościa i przeczyść, znajduje się po lewej stronie kolektora dolotowego. Gdzieś na forum bodajże kolega tjozwiak opisywał mniej więcej jak się do tego zabrać. Przy gti nie miałem okazji jeszcze tam grzebać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sykul
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj. Podkarpackie Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Paź 2008 23:21 Temat postu: |
|
|
Silniczek krokowy był już zmieniany i działa bez zarzutu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Lis 2008 1:03 Temat postu: |
|
|
Z tego co mi wiadomo ssanie jest sterowanie elektronicznie, więc sprawdzenie takich historii jak wtyczka, bezpiecznik itp. to na dzień dobry.
Inne moje propozycje to historia z przepustnicą - na dzień dobry czyszczenie, na do wiedzenia sprawdzenie podgrzewania. Ostatnia moja propozycja to uszkodzony regulator ciśnienia na szynie wtryskowej - naprawa: wymiana na 'nowy" używany.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 01 Lis 2008 1:27 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|