Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BeRbo
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Maj 2009 10:14 Temat postu: |
|
|
no to ustalmy moze tak Gti V 130 konny crx...WYNIK? WIE ktos widzial?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
quuuuba
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów \ Okolice Tarnowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Maj 2009 16:21 Temat postu: |
|
|
100% seryjną setką ze zdrowym crx-em D16A9 1,5 długości do przodu
potem już było tylko szybciej i polegała praktycznie każda napotkana honda,począwszy od Civic-ów D16Z6 (jednym pomodzonym Civem jeździł ze mną Foster więc może potwierdzić że naprawdę dawał radę a i tak na 3 biegu dostawał naprawdę dużo,poprzez VTi B16/B18 tu też sytuacja się powtarzała i jak 1/2 honda była szybsza na 3 była bieda,poprostu brak momentu te całkiem fajne autka gubi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Maj 2009 23:54 Temat postu: |
|
|
No dokładnie, to już tak ze 2.5 roku temu hyhy, pierwsza pamiętna jazda na zimnym silniku , ale ten czas leci... Zacną Hankę wystrugałeś .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michugrudz
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Maj 2009 23:29 Temat postu: |
|
|
miałem dzis ustawke z merolem 270cdi -powiem tak objechałem goscia równo jak obaj wyjezdzalismy z ronda .Pozniej zwolniłem doszedł mnie tak przy 80km/h i zaczelismy pakowac to zostawiałem go ale nie az tak mocnook 15m doszedłem do 140km/h i swiatła.Jeszcze koles mial czelnosc otworzyc okno i powiedziec ze cienko .... oczywiscie wyjasnilem mu ze 2 razy dostał po dupie i wyszedlem z auta aby wyperswadowac mu to recznie ale uciekł Niecierpie tego koles przegrywa i mowi ze cienko moje auto jezdzi. Wg mnie super wynik biorac pod uwage ze mam mikser i na benie nie mam 143KM bankowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Menago
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Maj 2009 0:09 Temat postu: |
|
|
ale żeby odrazu wychodzić hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michugrudz
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Lip 2009 15:30 Temat postu: |
|
|
kuzyn zrobiłę swapa seicento 1,2 16v ma to 80KM od bravo czy mam szanse -bedzie ustawka gaz odłacze bo pewnie na mikserku nie poradze a na pewno nie ze staru co prawda inastalacja bedzie siedziała w aucie ale nieaktywna
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michugrudz dnia 17 Lip 2009 15:30 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jamal88
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała / Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Lip 2009 16:17 Temat postu: |
|
|
Biorąc pod uwagę masy i moce samochodów mamy:
Dla Seicento:
Masa własna: około 800kg
Moc: 80KM
Współczynnik: 80/800=0,1
Dla 100NX:
Masa własna: około 1250kg
Moc: 143KM
Współczynnik: 143/1250=0,1144
Nismo wypada lepiej, ale wiadomo że tyle mocy może nie być, no i do tego dochodzi masa, jeżeli ten sejo jest lżejszy? Ogólnie stawiam że możecie iść równo do 3 biegu potem go zostawisz w tyle, jeżeli będzie na tyle długa prosta. Próbuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Lip 2009 16:33 Temat postu: |
|
|
myślę, że 2.0 na drugim odrobi...a trzeci to już gwóźdź do trumny będzie...tylko jeden problem... Michugrudz ma chyba 1.6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michugrudz
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Lip 2009 17:00 Temat postu: |
|
|
2,0 143KM na mikserku tyle nie ma bo zwężka.Ustawka bedzie jutro jego ma dokładnie 82KM .Niedawno robił swap tego włoskiego... postaram sie ngrac i wrzucic na YT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Lip 2009 17:23 Temat postu: |
|
|
aaa, to sorry..coś mi się pomyliło (zaznacz sobie w opcji, jaka masz furę).
Nic się nie martw.... dobry start i pamiętaj żeby tak kręcić, żeby przy zmianie, spadek obrotów wycelować jak najbliżej momentu w którym ciągnie... możesz też zrobić dolewki do beny, lub troszku Vpowera zatankować...efekt placebo, ale ważne, ze kierownik jest pozytywnie nastawiony...to zawsze parę kucy więcej, niż kierownik nie pewny
powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Senior
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Lip 2009 13:51 Temat postu: |
|
|
Michugrudz napisał: | miałem i potwierdzam wilk w owczej skórze od 0 do 100 jak dobrze zakrecisz to mało co moze podskoczyc z aut ludowych .Niestety roziłem go i teraz 100nx Gti -kop juz nie ten sam ale wyglad lepszy |
Wrócę do tego colta GTi. Miałem okazje ustawić się z tym autem na ćwiarteczkę. I dostałem baty. Ścigaliśmy się 2 razy. Pierwszy start spaliłem bo za dużo gazu dałem i przez chwilę w miejscu stałem wygrał o półtora długości auta. Drugi już było ok ale i tak mnie zostawił na około długość samochodu. Nie wiem w jakim stopniu miało wpływ to, że miałem zdjęty dach ale podobno sporo bo jest większy opór. A gdy założyłem dach to kolega nie chciał się ścigać 3 raz bo mówił, że już sprzęgło mu zaczyna śmierdzieć.
Ten colcik objechał też Calibre 150 KM (4x4), Toyote Celice GT (i to taką po modach)
Jechałem też na fotelu pasażera w tym colcie i powiem wam, że w moim GTi odczucie przyspieszenia są zdecydowanie lepsze i to samo powiedział ten koleś gdy jechał ze mną. Także Colt Gti to petarda jak ktoś powiedział
Dużo satysfakcji dało mi objechanie tej Calibry 4x4. A koleś taki był pewny siebie przed startem Celice GT tez objechałem ale ta była seryjna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michugrudz
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Lip 2009 18:33 Temat postu: |
|
|
no i po
od startu na 1 pół długosci z przodu ,2 prawie o całe auto ,jak zapiełem 3 to został z 10m przy 120 skapitulował ,nie było rewersu.
Usprawiedliwiał sie oponami bo nie były za szerokie i fakt na lekko mokrym asfalcie po burzy problem mial ze startem -zreszta mi mieliło tez bardzo mocno.
Kuzyn ma zamiar podłubac wtedy moze byc juz nie tak łatwo do 100KM jak dojdzie no chyba ze ja podłubie to wtedy i tak go wciagne.
Jechalem pozniej z nim jako pasazer to start wyglada szalenie ale auto zamula dosc ostro powyzej 150 km/h brak mocy i chyba słaba aerodynamika .Nie mowiac tu o jezdzie w zakretach na seryjnym zawieszeniu i na seryjnych hamulcach bo kuzyn myslał ze silnik to wszystko co trzeba wzmocnic a tu guzik
Colt gti subiektywnei szedł szybciej to był prawdziwy powtór choc moze odczucie inne go siedzi sie lekko wyzej jak w 100.
Niestety z tego co wiem silnik mało rozwojowy o wiele gorszy od sr20de
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michugrudz dnia 18 Lip 2009 18:36 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|