Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pletfal
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 04 Paź 2007 20:22 Temat postu: Nowa głowica czy nowy silnik? |
|
|
Znajomemu zepsuła się seteka. Mechanik powiedział, że uszkodzeniu uległa głowica( pękła podobno ). W jakich cenach można znaleźć nową na wymianę? Czy opłaci się bardziej dołożenie paru 100-wek i wymiana silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AndyP
stary wyjadacz
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: swarzędz
|
Wysłany: 04 Paź 2007 20:34 Temat postu: |
|
|
Post nie bardzo pasuje do działu "Koszty związane z użytkowaniem 100NX", więc przenoszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Paź 2007 20:42 Temat postu: Re: Nowa głowica czy nowy silnik? |
|
|
Pletfal napisał: | Znajomemu zepsuła się seteka. Mechanik powiedział, że uszkodzeniu uległa głowica( pękła podobno ). W jakich cenach można znaleźć nową na wymianę? Czy opłaci się bardziej dołożenie paru 100-wek i wymiana silnika? |
takie rzeczy można pospawać zazwyczaj taka głowica jest jeszcze do odratowania a zajmują sie tym firmy które planują głowice itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NISSIO100
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: MILTON KEYNES UK
|
Wysłany: 04 Paź 2007 21:26 Temat postu: |
|
|
A jaki ma silnik kolega bo to istotne????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Paź 2007 21:40 Temat postu: Re: Nowa głowica czy nowy silnik? |
|
|
tjozwiak napisał: | Pletfal napisał: | Znajomemu zepsuła się seteka. Mechanik powiedział, że uszkodzeniu uległa głowica( pękła podobno ). W jakich cenach można znaleźć nową na wymianę? Czy opłaci się bardziej dołożenie paru 100-wek i wymiana silnika? |
takie rzeczy można pospawać zazwyczaj taka głowica jest jeszcze do odratowania a zajmują sie tym firmy które planują głowice itp. |
hm z tego co wiem (gdzieś podpatrzyłem w jakimś programie na tvn turbo lub discovery chyba "dwóch w garażu" czy jakoś tak ) spawanie głowicy to nie lada zadanko, aby było dobrze zrobione. Pewnie robota się opłaca gdy dupnie głowica w audi a8, ale w 100NXie gdzie na allegro głowice chodzą po 200-300zł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pletfal
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 04 Paź 2007 21:41 Temat postu: |
|
|
NISSIO100 napisał: | A jaki ma silnik kolega bo to istotne???????? |
zapomnialem 1.6, z przebiegiem ok 235000km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NISSIO100
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: MILTON KEYNES UK
|
Wysłany: 05 Paź 2007 21:23 Temat postu: |
|
|
Spox panowie ale czy tylko poszła głowica?Przed zakupem najlepiej zrobić autopsje silniczka!to taka dobra rada:)a spawać głowice można ale czy się powinno to już inna sprawa.Każda ingerencja w cieplna w materiał go osłabia jak już są spawy to musi być nie przegrzany materiał a głowica cóż nagrzewa się , lepiej poszukać i kupić w dobrym stanie!i doprowadzić ją do super stanu!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez NISSIO100 dnia 06 Paź 2007 10:38 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Paź 2007 21:46 Temat postu: |
|
|
NISSIO100 napisał: | Spox panowie ale czy tylko poszła głowica?Przed zakupem najlepiej zrobić autopsje silniczka!to taka dobra rada:)a spawać głowice można ale czy się powinno to już inna sprawa.Każda ingerencja w cieplna w materiał go osłabia jak już są spawy to musi być nie przegrzany materiał a głowica cóż nagrzewa się , lepiej poszukać i kupić w dobrym stanie! |
Nie wiem jak inni ale ja wolałbym pospawać głowice przy tym frezować gniazda zaworowe wymienić uszczelniacze zrobić wszystko tak jak ma być i wtedy przynajmniej wiem na czym jeżdżę i jestem pewny tej głowicy. za 300 zł głowice masz jak nową a taką z allegro i tak trzeba sprawdzić nie mówiąc o tym że trzeba ją oddać od planowania i nie wiadomo czy jeszcze nie trzeba wymieniać uszczelniaczy prowadnic zaworowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|