Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Paź 2014 19:53 Temat postu: |
|
|
dextus napisał: | Spryskiwacze z tego co się orientuje były zintegrowane z wycieraczkami. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi. W każdym bądź razie na pewno jedno i drugie było włączane jednym guzikiem ze środkowej konsoli tam obok awaryjnych. |
Jak kiedyś rozmawiałem z kimś, kto miał wersję skandynawską, to mi mówił że wycieraczki i spryskiwacze włączają się razem z normalnymi wycieraczkami/spryskiwaczami. Całkiem jak teraz systemy z ksenonami. Może chodziło o guziki od grzania foteli? Bo były w standardzie na skandynawię.
A na UK szły wszystkie 1.6 z pakietem spojlerów w standardzie. Nie pamiętam jak z 3 stopem było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kuba_937
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sieradz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Paź 2014 21:09 Temat postu: |
|
|
Wycieraczki w wersji skandynawskiej włączasz normalnie przyciskiem obok tego od przeciwmgielnego, normalnie jest tam zaślepka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Paź 2014 15:35 Temat postu: |
|
|
Teoś napisał: | rz1 napisał: | Eliminator, niektórzy tutaj mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem, trzeba przywyknąć.
W takich autach właśnie na budę trzeba patrzeć a nie na silnik bo zdrowa buda to podstawa w takim projekciku. Więc jeśli masz do kupienia auto ze zdrową blachą, proste, nie bite, bez 3 stopu chociaż to wersja gti i tym bardziej bez targi a do tego z padnietym silnikiem to OLEJ, w ogóle się nim nie interesuj i zawsze słuchaj rad kolegów z forum
rz |
Jasne czytać to jeszcze umiem kolego rz czy jak ci tam. Kolega napisał że '' aktualnie jest w Niemczech'' Czyli mam rozumieć że ma zamiar go tutaj sprowadzić? Eliminator twoja kasa twój wybór ja bym ok 5k za bude w dodatku bez targi nie dał. Bo targa w setce to jest rarytasik oraz znak rozpoznawczy który wyróżnia setkę od innych szarych aut. Pozdro |
Ulus 3k to sprzedawca chce wziąć za auto, ale musisz policzyć wszystko czyli wyjdzie ok 5k.
To że ty tyle zapłaciłeś to widać bo twoja i delusa setka są w super stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Paź 2014 21:31 Temat postu: |
|
|
oj tam na umowie grosze i wyjdzie rejestracja z 400 zł wiecej (oc i zwyklej rejestracji nie mozesz liczyć bo czego nie kupisz bedziesz musial to zaplacic)
no i tu masz sete nawet za 5k .. dokladasz nawet! 2500zł na swapa z sr-a (zakladajac ze bez remontu) i smigasz za 7500.. moja mnie kosztowala grubo ponad 10k i konca nie widać a zadnego swapa nie robilem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ulus dnia 22 Paź 2014 21:33 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Paź 2014 6:05 Temat postu: |
|
|
Rejestracja chyba więcej wyjdzie - przegląd techniczny, opłata recyklingowa, tłumaczenia itd. Ja bym koło 1000zł raczej liczył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Paź 2014 9:25 Temat postu: |
|
|
kupujesz tozsamosc innek setki o jezdzisz do konca zycia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Paź 2014 11:27 Temat postu: |
|
|
Thomsonicus napisał: | Rejestracja chyba więcej wyjdzie - przegląd techniczny, opłata recyklingowa, tłumaczenia itd. Ja bym koło 1000zł raczej liczył. |
nawet jeśli
majchrzok ty się uspokój
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eliminator
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małopolska Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Paź 2014 19:31 Temat postu: |
|
|
Po prośbie o umówienie się na spotkanie dostałem info że ktoś inny jest zainteresowany (pewnie z forum)....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Paź 2014 10:53 Temat postu: |
|
|
raczej nie w niemczech tez lubia te samochody i nie boja sie swapów troche za dlugo zwlekałeś ... ale nic straconego ja bym sie dobijał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
runfin
Dołączył: 15 Lip 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 23 Lut 2015 23:42 Temat postu: |
|
|
też bym nie rezygnował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|