Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Nowy zakup
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 03 Maj 2006 10:33     Temat postu:

marthen napisał:
Varin napisał:
Co sadzicie?

Że warto się zastanowić zanim się coś zrobi.


Ja mysle ze wazniejsza jest umiejetnosc czytania ze zrozumieniem.

Cytat:
Kupujesz RHD, będziesz przekładał kierownicę, instalację elektryczną, lampy, wycieraczki i diabli wiedzą co jeszcze


Gdzie ja tak napisalem?? Ja mieszkam w anglii i nie mam zamiaru wracac do polski, chyba ze na wakacje. Ja tutaj zostaje na stale, nie wiem gdzie przeczytales ze wracam

Cytat:
potem będziesz jeszcze zmieniał kolor i ileśtam innych rzeczy...


Cytat:
Możesz mi pokazać sens tego działania? Bo ja ni w ząb tego nie rozumiem


Po co zmienac kolor i wymieniac cokolwiek? no tak, po co w sumie, masz racje... z reszta po co ja wogole samochod kupilem, przeciez wygodniej i taniej hulajnoga popierniczać....
Zrozum ze niektorzy ludzie robia cos bo tak lubia. Chce sobie zbudowac auto i tyle. A jak zapytasz mnie "po co?" albo powiesz ze "nie ma w tym sensu" to mnie załamiesz... Chyba nie widziales co z NX'a mozna zrobic, co zrobil koles z Australii, ktory jest w angielskim klubie, jak i ja.
Ale pewnie jak zobaczysz te obrazki to powiesz ze nie rozumiesz sensu jego dzialania Confused




[/quote]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 03 Maj 2006 11:38     Temat postu:

LOL konkret, Varin czekamy na modyfikacje Laughing

ps. tylko te plastry sie kruszą i nietrzymają we wszystkich miejscach
to jest czuŁy punkt 100 zrób od razu i będziesz mial spokuj Laughing Laughing
Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 03 Maj 2006 12:24     Temat postu:

Varin napisał:
marthen napisał:
Varin napisał:
Co sadzicie?

Że warto się zastanowić zanim się coś zrobi.


Ja mysle ze wazniejsza jest umiejetnosc czytania ze zrozumieniem.

Cytat:
Kupujesz RHD, będziesz przekładał kierownicę, instalację elektryczną, lampy, wycieraczki i diabli wiedzą co jeszcze


Gdzie ja tak napisalem?? Ja mieszkam w anglii i nie mam zamiaru wracac do polski, chyba ze na wakacje. Ja tutaj zostaje na stale, nie wiem gdzie przeczytales ze wracam

Napisałeś to:
Varin napisał:
w polsce jak ubezpiecze

A w Polsce nie zarejestrujesz typowego samochodu RHD. E-type'a albo Morgana może tak, ale nie 100NX. Czyli żeby ubezpieczyć w PL, musisz zarejestrować w PL, a do tego konieczna jest konwersja na LHD.

Varin napisał:

marthen napisał:
Możesz mi pokazać sens tego działania? Bo ja ni w ząb tego nie rozumiem

Po co zmienac kolor i wymieniac cokolwiek? no tak, po co w sumie, masz racje... z reszta po co ja wogole samochod kupilem, przeciez wygodniej i taniej hulajnoga popierniczać....
Zrozum ze niektorzy ludzie robia cos bo tak lubia. Chce sobie zbudowac auto i tyle. A jak zapytasz mnie "po co?" albo powiesz ze "nie ma w tym sensu" to mnie załamiesz...

Twoja kasa, Twoja decyzja. Tylko, że jeszcze 2 tygodnie temu mówiłeś, że nie stać Cię na angielskie ubezpieczenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 03 Maj 2006 12:51     Temat postu:

Cytat:
A w Polsce nie zarejestrujesz typowego samochodu RHD. E-type'a albo Morgana może tak, ale nie 100NX. Czyli żeby ubezpieczyć w PL, musisz zarejestrować w PL, a do tego konieczna jest konwersja na LHD.


No napisalem, co by bylo gdybym w polsce ubezpieczyl, i napisalem ze trzeba by zmienic cala deske rozdzielcza i kierownice, wiec nie wiem czemu mi to jeszcze raz piszesz.

Cytat:
Tylko, że jeszcze 2 tygodnie temu mówiłeś, że nie stać Cię na angielskie ubezpieczenie.


nie stac mnie na ubezpieczenie GTI, dlatego kupilem 1.6, o tym pisalem 2 tyg temu. ... Stary, chyba mnie nie lubisz ze sie czepiasz, ale ja naprawde nigdy Cie w zaden sposob nie skrzywdzilem Wink

Zaraz zamieszcze zdjecia tych nadkoli, tylko je zgram. uprzedzam ze jakosc nie bedzie super, bo robilem fotki komorka.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 03 Maj 2006 13:04     Temat postu:

oto nadkola, chyba jednak jest to ten plaster o ktorym pisales... ale jak narazie wytrzymuje

LEWE NADKOLE



PRAWE NADKOLE - rdza tylko na powierzchni, nic glebszego na szczescie, tylko groznie wyglada. Zaprawie ja w weekend



A tu wydech jaki dostalem gratis jak kupowalem auto. Koles powiedzial ze mial go zainstalowac, ale kupil Subaru Impreza (ktora mialem okazje sie przejechac - MOOOOCCC!!) i nie zdazyl tego wydechu do 100 wlozyc.



Powrót do góry
marthen
junior admin



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: 03 Maj 2006 13:57     Temat postu:

Varin napisał:
Stary, chyba mnie nie lubisz ze sie czepiasz, ale ja naprawde nigdy Cie w zaden sposob nie skrzywdzilem Wink

Nic takiego Jestem zwolennikiem dyskusji, a nie jałowego ględzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 03 Maj 2006 21:23     Temat postu:

Varin dobrze sprawdz od spodu
wŁuż reke tam gdzie sprężyna i amortyzator, sprawdz do siebie , czyli do blotnika tam jest czule miejsce nyski , jeżeli rdza jest z tej strony tzn. że jest wilgoć w środku posprawdzaj dokladnie Laughing Laughing
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 03 Maj 2006 21:33     Temat postu:

Varin napisał:


A tu wydech jaki dostalem gratis jak kupowalem auto. Koles powiedzial ze mial go zainstalowac, ale kupil Subaru Impreza (ktora mialem okazje sie przejechac - MOOOOCCC!!) i nie zdazyl tego wydechu do 100 wlozyc.





Tłumik fajny, ale rura do której jest przyspawany to tragedia, mocy raczej na tym zabiegi nie zyskasz.. i pamiętaj, że płaskie końcówki niestety nie za bardzo pasują do 100NXów. Rolling Eyes
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 04 Maj 2006 0:01     Temat postu:

Cytat:
Tłumik fajny, ale rura do której jest przyspawany to tragedia, mocy raczej na tym zabiegi nie zyskasz.. i pamiętaj, że płaskie końcówki niestety nie za bardzo pasują do 100NXów.


No rura wiem ze tragiczna... utne flexem i cos innego sie dorobi, tylko niebardzo wiem jak powinna ta rura wygladac zeby byla wydajna... poradzicie cos? grubsza? Bo ta chyba byla w tej imprezie co kupil ten gosc od ktorego wzialem setke.

Poza tym jutro lece z rana do sklepu po spreje, papier scierny i inne pierdoly i bede odkrecal pokrywe silnika, szlifowal i chyba pomaluje, albo zostawie ladnie wypolerowana jak mi wyjdzie.. Porobie fotki krok po kroku i pokaze tutaj. Mam nadzieje tylko ze uszczelki nie zniszcze jak bede zdejmowal
Rolling Eyes
Powrót do góry
0l0




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SG\Gliwice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 04 Maj 2006 8:08     Temat postu: Re: Nowy zakup

Varin napisał:

...Kupilem to autko, bo jak je pierwszy raz zobaczylem, to juz wiedzialem ze je chce modyfikofac. Po pierwsze wizualnie (spolery, bodykity itp) i oczywiscie silnik tez chce poddac tuningowi.
...
W auto wpakuje napewno duuuuzo wiecej kasy niz jest ono rynkowo warte. Sam przedni spoiler chce sprowadzic z USA, bo w europie takiego nie widzialem,
...
Ale taki juz jestem ze auto chce miec wypasione, chce sie w nim dobrze czuc i miec je jak najlepsze.
...
Da sie w automacie, 1.6 zainstalowac turbo? albo chociaz ten system ktory przy zmianie biegów wydaje ten charakterystyczny dzwiek, takie PSSSsssss.?
...
I jescze jedna sprawa, Ile moze kosztowac zamiana skrzyni na manualną, razem z czesciami i zaplata dla mechanika?...

Dzieki z gory

Varin

Tak to Ci tylko w ERZE dopasują Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 0l0 dnia 04 Maj 2006 12:06 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 04 Maj 2006 8:27     Temat postu:

Varin napisał:
Cytat:
Tłumik fajny, ale rura do której jest przyspawany to tragedia, mocy raczej na tym zabiegi nie zyskasz.. i pamiętaj, że płaskie końcówki niestety nie za bardzo pasują do 100NXów.


No rura wiem ze tragiczna... utne flexem i cos innego sie dorobi, tylko niebardzo wiem jak powinna ta rura wygladac zeby byla wydajna... poradzicie cos? grubsza? Bo ta chyba byla w tej imprezie co kupil ten gosc od ktorego wzialem setke.

Poza tym jutro lece z rana do sklepu po spreje, papier scierny i inne pierdoly i bede odkrecal pokrywe silnika, szlifowal i chyba pomaluje, albo zostawie ladnie wypolerowana jak mi wyjdzie.. Porobie fotki krok po kroku i pokaze tutaj. Mam nadzieje tylko ze uszczelki nie zniszcze jak bede zdejmowal
Rolling Eyes


No wiesz, rura powinna wyglądać tak, żeby pasowała średnicą do reszty układu wydechowego i miała jak najmniej zakrętów (w miarę możliwości oczywiście) o średnicę, żeby była jak najbardziej wydajna, to musisz pytać specjalistów od układów wydechowych, ale myslę że do 1.6 taka 2 cale by wystarczyła.

Co do pokrywy, to nie jest taka prosta sprawa, mi zajęło to 2 całe dni, polerowałem 3 rodzajami papieru najpierw najgrubszym P500 potem P800 i na końcu cieniutkim P1500. Później są 3 rodzaje pasty polerskiej, jedynka jest zaraz po szlifowaniu papierem a potem reszta. Jak już polerowałem trójką, pokrywa zaczynała robić się jak lustro, jak skończyłem, nie mogłem uwierzyć w efekt, jak chcesz zobaczyć, to zajżyj do naszej galerii na stronie, albo do działu tuning. Pozdrawiam i życzę powodzenia.. Very Happy
Powrót do góry
Prex




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: 04 Maj 2006 9:36     Temat postu:

Varin napisał:
Mam nadzieje tylko ze uszczelki nie zniszcze jak bede zdejmowal

Ja bym sie jednak zaopatrzyl w uszczelke, bo raczej nie zaklada sie takich rzeczy poraz drugi na ta sama uszczelke, bo raczej bankowo zacznie przeciekac Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 04 Maj 2006 10:20     Temat postu:

Prex napisał:
Varin napisał:
Mam nadzieje tylko ze uszczelki nie zniszcze jak bede zdejmowal

Ja bym sie jednak zaopatrzyl w uszczelke, bo raczej nie zaklada sie takich rzeczy poraz drugi na ta sama uszczelke, bo raczej bankowo zacznie przeciekac Confused

niekoniecznie, jak robiłem polerkę to faktycznie zmieniałem uszczelke, ale potem jeszcze kilka razy zdejmowałem pokrywę, żeby się dobrać do wałków i zawsze zostawiałem tę samą uszczelkę, nic nigdy nie ciekło.. Rolling Eyes
Przede wszystkim trzeba pamiętać, żeby dobrze dokręcić pokrywę, mam na mysli, nie że mocno na maxa, tylko w odpowiedniej kolejności powoli o kilka obrotów dokręcać skrajne śruby po swoich przeciwnych stronach, najlepiej po przekątnych, aż do całkowitego dokręcenia. Kiedyś widziałem nawet schemat jak to dobrze zrobić, w jakiej kolejności, ale nie korzystałem nigdy z niego.
Powrót do góry
SEBOL_MKS
stary wyjadacz



Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Police

PostWysłany: 04 Maj 2006 12:01     Temat postu:

ceremony napisał:
Później są 3 rodzaje pasty polerskiej, jedynka jest zaraz po szlifowaniu papierem a potem reszta.


To są jakieś specjalne pasty polerskie do aluminium czy jak? Robiłeś to jakąś maszyną polerską czy ręcznie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 04 Maj 2006 15:59     Temat postu:

SEBOL_MKS napisał:
To są jakieś specjalne pasty polerskie do aluminium czy jak? Robiłeś to jakąś maszyną polerską czy ręcznie?

nie wiem czy jest to specjalny rodzaj pasty, kupiłem je w sklepie lakierniczym i zaznaczyłem, że to do aluminium. Polerowałem przy pomocy wiertarki z regulacją obrotów i nakręconej na nią tarczy z włochatym czymś(biały kawałek maty wełnianej, coś jak by wykładzina), które też dostałem w sklepie, cen niestety nie pamiętam bo to dawno było.. Rolling Eyes

aha i należy pamiętać żeby obroty wiertarki nie były za wysokie bo nastąpi przypalenie powierzchni polerowanej i z efektu lustra nici!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin