|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 03 Maj 2006 10:33 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | Varin napisał: | Co sadzicie? |
Że warto się zastanowić zanim się coś zrobi.
|
Ja mysle ze wazniejsza jest umiejetnosc czytania ze zrozumieniem.
Cytat: | Kupujesz RHD, będziesz przekładał kierownicę, instalację elektryczną, lampy, wycieraczki i diabli wiedzą co jeszcze |
Gdzie ja tak napisalem?? Ja mieszkam w anglii i nie mam zamiaru wracac do polski, chyba ze na wakacje. Ja tutaj zostaje na stale, nie wiem gdzie przeczytales ze wracam
Cytat: | potem będziesz jeszcze zmieniał kolor i ileśtam innych rzeczy... |
Cytat: | Możesz mi pokazać sens tego działania? Bo ja ni w ząb tego nie rozumiem |
Po co zmienac kolor i wymieniac cokolwiek? no tak, po co w sumie, masz racje... z reszta po co ja wogole samochod kupilem, przeciez wygodniej i taniej hulajnoga popierniczać....
Zrozum ze niektorzy ludzie robia cos bo tak lubia. Chce sobie zbudowac auto i tyle. A jak zapytasz mnie "po co?" albo powiesz ze "nie ma w tym sensu" to mnie załamiesz... Chyba nie widziales co z NX'a mozna zrobic, co zrobil koles z Australii, ktory jest w angielskim klubie, jak i ja.
Ale pewnie jak zobaczysz te obrazki to powiesz ze nie rozumiesz sensu jego dzialania
[/quote]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 03 Maj 2006 11:38 Temat postu: |
|
|
LOL konkret, Varin czekamy na modyfikacje
ps. tylko te plastry sie kruszą i nietrzymają we wszystkich miejscach
to jest czuŁy punkt 100 zrób od razu i będziesz mial spokuj
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 03 Maj 2006 12:24 Temat postu: |
|
|
Varin napisał: | marthen napisał: | Varin napisał: | Co sadzicie? |
Że warto się zastanowić zanim się coś zrobi.
|
Ja mysle ze wazniejsza jest umiejetnosc czytania ze zrozumieniem.
Cytat: | Kupujesz RHD, będziesz przekładał kierownicę, instalację elektryczną, lampy, wycieraczki i diabli wiedzą co jeszcze |
Gdzie ja tak napisalem?? Ja mieszkam w anglii i nie mam zamiaru wracac do polski, chyba ze na wakacje. Ja tutaj zostaje na stale, nie wiem gdzie przeczytales ze wracam |
Napisałeś to:
Varin napisał: | w polsce jak ubezpiecze |
A w Polsce nie zarejestrujesz typowego samochodu RHD. E-type'a albo Morgana może tak, ale nie 100NX. Czyli żeby ubezpieczyć w PL, musisz zarejestrować w PL, a do tego konieczna jest konwersja na LHD.
Varin napisał: |
marthen napisał: | Możesz mi pokazać sens tego działania? Bo ja ni w ząb tego nie rozumiem |
Po co zmienac kolor i wymieniac cokolwiek? no tak, po co w sumie, masz racje... z reszta po co ja wogole samochod kupilem, przeciez wygodniej i taniej hulajnoga popierniczać....
Zrozum ze niektorzy ludzie robia cos bo tak lubia. Chce sobie zbudowac auto i tyle. A jak zapytasz mnie "po co?" albo powiesz ze "nie ma w tym sensu" to mnie załamiesz...
|
Twoja kasa, Twoja decyzja. Tylko, że jeszcze 2 tygodnie temu mówiłeś, że nie stać Cię na angielskie ubezpieczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 03 Maj 2006 12:51 Temat postu: |
|
|
Cytat: | A w Polsce nie zarejestrujesz typowego samochodu RHD. E-type'a albo Morgana może tak, ale nie 100NX. Czyli żeby ubezpieczyć w PL, musisz zarejestrować w PL, a do tego konieczna jest konwersja na LHD. |
No napisalem, co by bylo gdybym w polsce ubezpieczyl, i napisalem ze trzeba by zmienic cala deske rozdzielcza i kierownice, wiec nie wiem czemu mi to jeszcze raz piszesz.
Cytat: | Tylko, że jeszcze 2 tygodnie temu mówiłeś, że nie stać Cię na angielskie ubezpieczenie. |
nie stac mnie na ubezpieczenie GTI, dlatego kupilem 1.6, o tym pisalem 2 tyg temu. ... Stary, chyba mnie nie lubisz ze sie czepiasz, ale ja naprawde nigdy Cie w zaden sposob nie skrzywdzilem
Zaraz zamieszcze zdjecia tych nadkoli, tylko je zgram. uprzedzam ze jakosc nie bedzie super, bo robilem fotki komorka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 03 Maj 2006 13:04 Temat postu: |
|
|
oto nadkola, chyba jednak jest to ten plaster o ktorym pisales... ale jak narazie wytrzymuje
LEWE NADKOLE
PRAWE NADKOLE - rdza tylko na powierzchni, nic glebszego na szczescie, tylko groznie wyglada. Zaprawie ja w weekend
A tu wydech jaki dostalem gratis jak kupowalem auto. Koles powiedzial ze mial go zainstalowac, ale kupil Subaru Impreza (ktora mialem okazje sie przejechac - MOOOOCCC!!) i nie zdazyl tego wydechu do 100 wlozyc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 03 Maj 2006 13:57 Temat postu: |
|
|
Varin napisał: | Stary, chyba mnie nie lubisz ze sie czepiasz, ale ja naprawde nigdy Cie w zaden sposob nie skrzywdzilem
|
Nic takiego Jestem zwolennikiem dyskusji, a nie jałowego ględzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 03 Maj 2006 21:23 Temat postu: |
|
|
Varin dobrze sprawdz od spodu
wŁuż reke tam gdzie sprężyna i amortyzator, sprawdz do siebie , czyli do blotnika tam jest czule miejsce nyski , jeżeli rdza jest z tej strony tzn. że jest wilgoć w środku posprawdzaj dokladnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 03 Maj 2006 21:33 Temat postu: |
|
|
Varin napisał: |
A tu wydech jaki dostalem gratis jak kupowalem auto. Koles powiedzial ze mial go zainstalowac, ale kupil Subaru Impreza (ktora mialem okazje sie przejechac - MOOOOCCC!!) i nie zdazyl tego wydechu do 100 wlozyc.
|
Tłumik fajny, ale rura do której jest przyspawany to tragedia, mocy raczej na tym zabiegi nie zyskasz.. i pamiętaj, że płaskie końcówki niestety nie za bardzo pasują do 100NXów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 04 Maj 2006 0:01 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Tłumik fajny, ale rura do której jest przyspawany to tragedia, mocy raczej na tym zabiegi nie zyskasz.. i pamiętaj, że płaskie końcówki niestety nie za bardzo pasują do 100NXów.
|
No rura wiem ze tragiczna... utne flexem i cos innego sie dorobi, tylko niebardzo wiem jak powinna ta rura wygladac zeby byla wydajna... poradzicie cos? grubsza? Bo ta chyba byla w tej imprezie co kupil ten gosc od ktorego wzialem setke.
Poza tym jutro lece z rana do sklepu po spreje, papier scierny i inne pierdoly i bede odkrecal pokrywe silnika, szlifowal i chyba pomaluje, albo zostawie ladnie wypolerowana jak mi wyjdzie.. Porobie fotki krok po kroku i pokaze tutaj. Mam nadzieje tylko ze uszczelki nie zniszcze jak bede zdejmowal
|
|
Powrót do góry |
|
|
0l0
Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SG\Gliwice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Maj 2006 8:08 Temat postu: Re: Nowy zakup |
|
|
Varin napisał: |
...Kupilem to autko, bo jak je pierwszy raz zobaczylem, to juz wiedzialem ze je chce modyfikofac. Po pierwsze wizualnie (spolery, bodykity itp) i oczywiscie silnik tez chce poddac tuningowi.
...
W auto wpakuje napewno duuuuzo wiecej kasy niz jest ono rynkowo warte. Sam przedni spoiler chce sprowadzic z USA, bo w europie takiego nie widzialem,
...
Ale taki juz jestem ze auto chce miec wypasione, chce sie w nim dobrze czuc i miec je jak najlepsze.
...
Da sie w automacie, 1.6 zainstalowac turbo? albo chociaz ten system ktory przy zmianie biegów wydaje ten charakterystyczny dzwiek, takie PSSSsssss.?
...
I jescze jedna sprawa, Ile moze kosztowac zamiana skrzyni na manualną, razem z czesciami i zaplata dla mechanika?...
Dzieki z gory
Varin |
Tak to Ci tylko w ERZE dopasują
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 0l0 dnia 04 Maj 2006 12:06 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 04 Maj 2006 8:27 Temat postu: |
|
|
Varin napisał: | Cytat: | Tłumik fajny, ale rura do której jest przyspawany to tragedia, mocy raczej na tym zabiegi nie zyskasz.. i pamiętaj, że płaskie końcówki niestety nie za bardzo pasują do 100NXów.
|
No rura wiem ze tragiczna... utne flexem i cos innego sie dorobi, tylko niebardzo wiem jak powinna ta rura wygladac zeby byla wydajna... poradzicie cos? grubsza? Bo ta chyba byla w tej imprezie co kupil ten gosc od ktorego wzialem setke.
Poza tym jutro lece z rana do sklepu po spreje, papier scierny i inne pierdoly i bede odkrecal pokrywe silnika, szlifowal i chyba pomaluje, albo zostawie ladnie wypolerowana jak mi wyjdzie.. Porobie fotki krok po kroku i pokaze tutaj. Mam nadzieje tylko ze uszczelki nie zniszcze jak bede zdejmowal
|
No wiesz, rura powinna wyglądać tak, żeby pasowała średnicą do reszty układu wydechowego i miała jak najmniej zakrętów (w miarę możliwości oczywiście) o średnicę, żeby była jak najbardziej wydajna, to musisz pytać specjalistów od układów wydechowych, ale myslę że do 1.6 taka 2 cale by wystarczyła.
Co do pokrywy, to nie jest taka prosta sprawa, mi zajęło to 2 całe dni, polerowałem 3 rodzajami papieru najpierw najgrubszym P500 potem P800 i na końcu cieniutkim P1500. Później są 3 rodzaje pasty polerskiej, jedynka jest zaraz po szlifowaniu papierem a potem reszta. Jak już polerowałem trójką, pokrywa zaczynała robić się jak lustro, jak skończyłem, nie mogłem uwierzyć w efekt, jak chcesz zobaczyć, to zajżyj do naszej galerii na stronie, albo do działu tuning. Pozdrawiam i życzę powodzenia..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 04 Maj 2006 9:36 Temat postu: |
|
|
Varin napisał: | Mam nadzieje tylko ze uszczelki nie zniszcze jak bede zdejmowal |
Ja bym sie jednak zaopatrzyl w uszczelke, bo raczej nie zaklada sie takich rzeczy poraz drugi na ta sama uszczelke, bo raczej bankowo zacznie przeciekac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 04 Maj 2006 10:20 Temat postu: |
|
|
Prex napisał: | Varin napisał: | Mam nadzieje tylko ze uszczelki nie zniszcze jak bede zdejmowal |
Ja bym sie jednak zaopatrzyl w uszczelke, bo raczej nie zaklada sie takich rzeczy poraz drugi na ta sama uszczelke, bo raczej bankowo zacznie przeciekac |
niekoniecznie, jak robiłem polerkę to faktycznie zmieniałem uszczelke, ale potem jeszcze kilka razy zdejmowałem pokrywę, żeby się dobrać do wałków i zawsze zostawiałem tę samą uszczelkę, nic nigdy nie ciekło..
Przede wszystkim trzeba pamiętać, żeby dobrze dokręcić pokrywę, mam na mysli, nie że mocno na maxa, tylko w odpowiedniej kolejności powoli o kilka obrotów dokręcać skrajne śruby po swoich przeciwnych stronach, najlepiej po przekątnych, aż do całkowitego dokręcenia. Kiedyś widziałem nawet schemat jak to dobrze zrobić, w jakiej kolejności, ale nie korzystałem nigdy z niego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 04 Maj 2006 12:01 Temat postu: |
|
|
ceremony napisał: | Później są 3 rodzaje pasty polerskiej, jedynka jest zaraz po szlifowaniu papierem a potem reszta. |
To są jakieś specjalne pasty polerskie do aluminium czy jak? Robiłeś to jakąś maszyną polerską czy ręcznie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 04 Maj 2006 15:59 Temat postu: |
|
|
SEBOL_MKS napisał: | To są jakieś specjalne pasty polerskie do aluminium czy jak? Robiłeś to jakąś maszyną polerską czy ręcznie? |
nie wiem czy jest to specjalny rodzaj pasty, kupiłem je w sklepie lakierniczym i zaznaczyłem, że to do aluminium. Polerowałem przy pomocy wiertarki z regulacją obrotów i nakręconej na nią tarczy z włochatym czymś(biały kawałek maty wełnianej, coś jak by wykładzina), które też dostałem w sklepie, cen niestety nie pamiętam bo to dawno było..
aha i należy pamiętać żeby obroty wiertarki nie były za wysokie bo nastąpi przypalenie powierzchni polerowanej i z efektu lustra nici!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|