Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Gru 2005 22:42 Temat postu: |
|
|
kamil_lbn napisał: | fabrycznie ma szpere
| oki czyli opierasz ta teorie o jakies zrodlo? Masz jakies dane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 11 Gru 2005 16:31 Temat postu: |
|
|
jeździłem takim NX2000, moje GTi dostawał 3 długości na 400m od niego...
Jeździłeś kiedyś autem z przednim napedem które miało szpere?? Ja odczułem odrazu roznice... nie było mowy o tym ze dajesz z miejsca w palnik a tu kreci sie tylko jedno koło... poszukam jakiś danych w necie jak bede miał troche wolnego czasu(o co ostanio coraz trudniej)... NX2000 o którym mowa poszedł na zyletki po dzwonie w centrum Łodzi... Znajomy stwierdził ze nigdy wiecej nie kupi 100nx bo to bardzo niebezpieczne autko przy wypadkach...
|
|
Powrót do góry |
|
|
HUBERT
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sleyerówek k. Wawy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Gru 2005 16:55 Temat postu: |
|
|
jezdzilem nx 2000 bez szpery !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 11 Gru 2005 16:56 Temat postu: |
|
|
EnDrIu napisał: | kamil_lbn napisał: | fabrycznie ma szpere
| oki czyli opierasz ta teorie o jakies zrodlo? Masz jakies dane? |
[link widoczny dla zalogowanych]
"Transmission types: 5-speed manual overdrive with Viscous limited-slip differential (VLSD)"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Gru 2005 20:35 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | EnDrIu napisał: | kamil_lbn napisał: | fabrycznie ma szpere
| oki czyli opierasz ta teorie o jakies zrodlo? Masz jakies dane? |
[link widoczny dla zalogowanych]
"Transmission types: 5-speed manual overdrive with Viscous limited-slip differential (VLSD)" | zamieszczam odpowiedz z forum angielskiego na pytanie o szpere w NX2000...faktycznie Kamil masz racje a co najciekawsze o 1.6 mialo :
If you mean "limited-slip" or "locking" differential -- then, yes. The US market NX2000s all had this feature.
We also received the NX1600. This was the more inexpensive model and had the GA16DE engine & NO limited slip.
~~~~~~~~~~~~~~
If you simply mean different from the 100NX -- not much.
Key differences among the models and in different national markets are:
Brakes (big, meduim, small) (4-wheel disc or disc/drum)
T-tops or not
Wheels (13" to 14" with the biggest brakes requiring special 14" wheels)
Engines (GA16DS - carb, GA16DE - FI, SR20DE - FI) (Some 9.5:1 CR, some 10.0:1 CR)
Labels (NX2000, 100NX, NX-R, NX)
Right-hand or Left-hand drive
Available Colors
I'm sure I'm leaving somethig out of the list.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 12 Gru 2005 1:03 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | EnDrIu napisał: | kamil_lbn napisał: | fabrycznie ma szpere
| oki czyli opierasz ta teorie o jakies zrodlo? Masz jakies dane? |
[link widoczny dla zalogowanych]
"Transmission types: 5-speed manual overdrive with Viscous limited-slip differential (VLSD)" |
Jeszcze raz wielkie dzieki marthen, sam nie miałem czasu na takie poszukiwanie. Odrazu było czuć w autku szpere, mam nadzieje ze dorwe taką skrzynie i uturbie setke... auto stoi w garazu czeka na przypływ gotówki...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 12 Gru 2005 3:17 Temat postu: |
|
|
kurde to mnie zaskoczyliście z tą szperą ciekawe czy dąłoby się to jakoś do Polski zciągnąć i zamontować w mojej nysie
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 12 Gru 2005 7:55 Temat postu: |
|
|
ceremony napisał: | kurde to mnie zaskoczyliście z tą szperą ciekawe czy dąłoby się to jakoś do Polski zciągnąć i zamontować w mojej nysie |
Żaden problem Nowa szpera Quaife do SR20DE kosztuje ~1400$ + przesyłka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 13 Gru 2005 0:40 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | ceremony napisał: | kurde to mnie zaskoczyliście z tą szperą ciekawe czy dąłoby się to jakoś do Polski zciągnąć i zamontować w mojej nysie |
Żaden problem Nowa szpera Quaife do SR20DE kosztuje ~1400$ + przesyłka |
hehe wiesz nie, dziekuję kupię sobie felgi za ten chjsik, a na przyspieszeniu podejżewam że nieweile bym zyskał, jakieś 0.3 sec do setki mniej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 15 Gru 2005 19:14 Temat postu: |
|
|
a jak z trafieniem na nx 4x4 ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 15 Gru 2005 22:05 Temat postu: |
|
|
Sover napisał: | a jak z trafieniem na nx 4x4 ??? |
Jak sobie zrobisz, to szansa trafienia będzie spora
Fabrycznie nie istniała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|