Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08 Gru 2005 15:44 Temat postu: NX szybszy od GTiR |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
240 hp to juz cos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 08 Gru 2005 16:48 Temat postu: |
|
|
no fajne cacko, ale chyba tanije by było władowac silnik v6 2.5 220hp tak jak to zrobił xanstos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 08 Gru 2005 17:43 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | no fajne cacko, ale chyba tanije by było władowac silnik v6 2.5 220hp tak jak to zrobił xanstos |
władować powiadasz? a co ze skrzynią, półosiami, układem hamulcowym? u xantosa nie ma silnika z nissana tylko z hondy(v6 raczej trudniej wkrecać na obroty jak R4) :!: na starym forum pisał ze są problemy z ukrecającymi sie półosiami itp... wiec pojecie taniej trzeba obalić jedyny sensowny swap to silnik z GTiR i zaszeprowana skrzynia z nissana2000nx! myśle ze tak 15k pln w zupełności wystarczy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08 Gru 2005 18:53 Temat postu: |
|
|
kamil_lbn napisał: | Gościu napisał: | no fajne cacko, ale chyba tanije by było władowac silnik v6 2.5 220hp tak jak to zrobił xanstos |
władować powiadasz? a co ze skrzynią, półosiami, układem hamulcowym? u xantosa nie ma silnika z nissana tylko z hondy(v6 raczej trudniej wkrecać na obroty jak R4) :!: na starym forum pisał ze są problemy z ukrecającymi sie półosiami itp... wiec pojecie taniej trzeba obalić jedyny sensowny swap to silnik z GTiR i zaszeprowana skrzynia z nissana2000nx! myśle ze tak 15k pln w zupełności wystarczy | ziom po co SWAP jak wystarczy samo turbo? Skrzynia w NX2000 i 100NX jest taka sama wiec tez odpada wymiana. Dobre turbo i smigasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 08 Gru 2005 21:45 Temat postu: |
|
|
EnDrIu napisał: | kamil_lbn napisał: | jedyny sensowny swap to silnik z GTiR i zaszeprowana skrzynia z nissana2000nx! myśle ze tak 15k pln w zupełności wystarczy | po co SWAP jak wystarczy samo turbo? |
Aha... A co z kolektorem, intercoolerem, itp? Samo wyrośnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08 Gru 2005 21:51 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | EnDrIu napisał: | kamil_lbn napisał: | jedyny sensowny swap to silnik z GTiR i zaszeprowana skrzynia z nissana2000nx! myśle ze tak 15k pln w zupełności wystarczy | po co SWAP jak wystarczy samo turbo? |
Aha... A co z kolektorem, intercoolerem, itp? Samo wyrośnie? | porownaj cene kupienia silnika z GTiRa a zamontowanie turbo, zostanie Ci na nie jeden intercooler
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 08 Gru 2005 22:50 Temat postu: |
|
|
EnDrIu napisał: | marthen napisał: | EnDrIu napisał: | kamil_lbn napisał: | jedyny sensowny swap to silnik z GTiR i zaszeprowana skrzynia z nissana2000nx! myśle ze tak 15k pln w zupełności wystarczy | po co SWAP jak wystarczy samo turbo? |
Aha... A co z kolektorem, intercoolerem, itp? Samo wyrośnie? | porownaj cene kupienia silnika z GTiRa a zamontowanie turbo, zostanie Ci na nie jeden intercooler |
Zamontowanie turbo + przeróbki + strojenie to ~10kzł. A ile dasz za GTiRa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 09 Gru 2005 2:54 Temat postu: Re: NX szybszy od GTiR |
|
|
He he wiecie co? Ten koleżka, ma stronę internetową o furkach oto link: [link widoczny dla zalogowanych] mam ją w ulubionych od jakichś 4 lat. Jest to moja ulubiona strona o furkach, przynajmniej była kilka lat temu, bo dużo tam fajnych informacji i opisów. Pewnego dnia, dokładnie pod koniec grudnia 2004 roku stwierdziłem, że brakuje na tej stronie, jako sportowego auta, Nissana 100NX!!!! Więc wysłałem maila do gościa(Carlosa), z informacjami, zdjęciami i opisami dotyczącymi 100NXa GTI a konkretnie NX2000. Okazało się, że Carlos nie wiedział o istnieniu takich samochodów i nie miał pojęcia że coś takiego jeździ po drogach i że jest tak szybkie już w serii więc zamiescił to auto na swojej liście, a na głównej stronie z datą drugiego Lutego 2005 napisał "I have added a new car: the Nissan NX100 GTI. Thanks to Luke for the information."
Czuję się dumny, bo sprawiłem, że ktoś pokochał 100NXy!!!!!!! To najpiekniejsza noc w moim życiu! no i jestem sławny sory za OT
A 240 kucy w 100NX to bez komentarza, tylko pogratulować!
EnDrIu napisał: | http://www.nxgtr.tk/
240 hp to juz cos |
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09 Gru 2005 14:58 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | EnDrIu napisał: | marthen napisał: | EnDrIu napisał: | kamil_lbn napisał: | jedyny sensowny swap to silnik z GTiR i zaszeprowana skrzynia z nissana2000nx! myśle ze tak 15k pln w zupełności wystarczy | po co SWAP jak wystarczy samo turbo? |
Aha... A co z kolektorem, intercoolerem, itp? Samo wyrośnie? | porownaj cene kupienia silnika z GTiRa a zamontowanie turbo, zostanie Ci na nie jeden intercooler |
Zamontowanie turbo + przeróbki + strojenie to ~10kzł. A ile dasz za GTiRa? | po pierwsze cudem jest znalezienie takiego silnika a nastepnym cudem jest znaleznienie go w stanie chociaz jako takim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 09 Gru 2005 15:04 Temat postu: |
|
|
EnDrIu napisał: | marthen napisał: | EnDrIu napisał: | marthen napisał: | EnDrIu napisał: | kamil_lbn napisał: | jedyny sensowny swap to silnik z GTiR i zaszeprowana skrzynia z nissana2000nx! myśle ze tak 15k pln w zupełności wystarczy | po co SWAP jak wystarczy samo turbo? |
Aha... A co z kolektorem, intercoolerem, itp? Samo wyrośnie? | porownaj cene kupienia silnika z GTiRa a zamontowanie turbo, zostanie Ci na nie jeden intercooler |
Zamontowanie turbo + przeróbki + strojenie to ~10kzł. A ile dasz za GTiRa? | po pierwsze cudem jest znalezienie takiego silnika a nastepnym cudem jest znaleznienie go w stanie chociaz jako takim |
Którą drogą nie pójdziesz, i tak będziesz miał pustą kieszeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 09 Gru 2005 16:36 Temat postu: |
|
|
EnDrIu napisał: | kamil_lbn napisał: | Gościu napisał: | no fajne cacko, ale chyba tanije by było władowac silnik v6 2.5 220hp tak jak to zrobił xanstos |
władować powiadasz? a co ze skrzynią, półosiami, układem hamulcowym? u xantosa nie ma silnika z nissana tylko z hondy(v6 raczej trudniej wkrecać na obroty jak R4) :!: na starym forum pisał ze są problemy z ukrecającymi sie półosiami itp... wiec pojecie taniej trzeba obalić jedyny sensowny swap to silnik z GTiR i zaszeprowana skrzynia z nissana2000nx! myśle ze tak 15k pln w zupełności wystarczy | ziom po co SWAP jak wystarczy samo turbo? Skrzynia w NX2000 i 100NX jest taka sama wiec tez odpada wymiana. Dobre turbo i smigasz. |
A mi sie jednak wydaja ze GTi nie ma natrysku oleju na denko tłoka a przy Turbo to bardzo wazne... Pozatym gdzieś było na forum nissanklubu ze jednak skrzynia w NX2000 ma szpere... :
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09 Gru 2005 17:22 Temat postu: |
|
|
kamil_lbn napisał: |
A mi sie jednak wydaja ze GTi nie ma natrysku oleju na denko tłoka a przy Turbo to bardzo wazne... Pozatym gdzieś było na forum nissanklubu ze jednak skrzynia w NX2000 ma szpere... : | patrz na przyklad Gre oraz Coobcia maja turbo i nic sie nie dzieje. Co do nx2000 zapewne jest to dokladnie to samo co 100nx gti...przynajmniej z tego co wyczytalem nie znalazlem zadnych inf. o dyferencjale w amerykanskiej wersji. Z reszta Nissan nie montowal szpery do s13 ktory jest mocniejszy to po co mialby do NXa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 10 Gru 2005 15:35 Temat postu: |
|
|
wybacz o Panie i Znaffco [link widoczny dla zalogowanych]
NX2000 jest zupełnie inny jak 100nx GTi :!: Nie wiesz, nie jeździłeś a piepszysz jak byś widział juz wszystko w życiu...
Co coobcia i gre to sie zgodze, kłopoty zaczynją sie przy kutych bebechach w silniku tam natrysk na denko tłoka to podstawa... Jak chłopaki przekroczą granice 350ps bez natrysku i to nie wybuchnie to stawiam litre wódy i załatwie reaktywacje programu Wybacz Mi...
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Gru 2005 20:38 Temat postu: |
|
|
kamil_lbn napisał: | wybacz o Panie i Znaffco [link widoczny dla zalogowanych]
NX2000 jest zupełnie inny jak 100nx GTi :!: Nie wiesz, nie jeździłeś a piepszysz jak byś widział juz wszystko w życiu...
Co coobcia i gre to sie zgodze, kłopoty zaczynją sie przy kutych bebechach w silniku tam natrysk na denko tłoka to podstawa... Jak chłopaki przekroczą granice 350ps bez natrysku i to nie wybuchnie to stawiam litre wódy i załatwie reaktywacje programu Wybacz Mi... | stary a GTiR nie ma 350 hp.
PS Gosc ma szpere oki ale nie wiadomo czy byla montowana seryjnie.
Kamil to powiedz mi jeszcze w czym jest zupelnie inny? Skoro to dwa rozne auta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 10 Gru 2005 21:24 Temat postu: |
|
|
fabrycznie ma szpere
a tu prosze niby SR20DE a jakiś tych ustrojstw pod maska o wiele wiecej
|
|
Powrót do góry |
|
|
|