Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

obalenie mitu
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jjj




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LOOOBLYN

PostWysłany: 19 Wrz 2007 11:09     Temat postu:

foster napisał:
damianos napisał:
jjj napisał:
damianos napisał:
jjj napisał:
(...)
6. Zastosować regulator ciśnienia paliwa, i ewentualnie przy niedoborach zmienić pompę paliwową, dla bogatych lepsze wtryski.
Wyniki to ok 180kM i lekko pow 200Nm.Tyle da się wycisnąc z silnika wolnossącego, nie czarujcie się 200 kM to bajka ten silnik nie jest aż tak podatny na tuning.
W turbo można z kutymi gratami i pewnie z 500kM tylko ile to pojeździ


Dobrze pamiętam, że Kivi z nissanklubu ma 210 koni na wolnossaku? Anyway ponad 200 koni jest do zrobienia na pewno, a na turbince - da się przekroczyć 1000 koni z SR20DE.
Ten silnik jest aż tak podatny na tuning.

Jak masz 20 tys wolnej gotówki to pewnie zrobisz 210 kM


Za 20 tysi tak, tylko że w przynajmniej 4 nissanach
Podejrzewam, że jak to był Kuba + Kivi, do tego części ze stanów dosyłał Wielki Wacu, to w 5k pewnie się zmieścili.
Koniec OT z mojej strony

Zgadzam się z damianosem, za 20 tysi, włożonych w li i jedynie tuning silnika + wydech to można naprawdę poszaleć, może nie cztery sztuki, ale trzy NX'y GTI, a każdy po minimum 200KM to tak lekką rączką...

hmm, pogadaj z Kubciem, to poda Ci cennik Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quattro




Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 16 Paź 2007 18:19     Temat postu:

odgrzebie temat... ostatnio przy okazji ogladania w Monachium pewnego Mercedes-Coswortha 2.3 N/A rzucil mi sie w oczy kolektor 4-3-2-1 o bardzo ostrym kacie pochylenia rur wlotowych dospawanych na zasadzie wkretu i strumienica na rurze wiodacej. Caly kolektor mial 160cm dlugosci i raptem 2,25 cala srednicy - zmian wiekszych prawde powiedziawszy nie bylo - dopasowana reszta ukladu wydechowego, sportowa wkladka filtra powietrza i wydajniejsza pompa paliwowa z EvoI (2.5l) zas moc potworka wzrosla ze 185 do 238KM (momentu obrotowego nie pamietam ale nastapil rowniez wzrost). Samochod na niskich obrotach jezdzil tak samo jak 185-konna seria zas na wyzszych obrotach zamienial sie w absolutne zwierze.

Czy ktos mi moze wytlumaczyc na czym to wszystko polega?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin