|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jjj
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LOOOBLYN
|
Wysłany: 19 Wrz 2007 11:09 Temat postu: |
|
|
foster napisał: | damianos napisał: | jjj napisał: | damianos napisał: | jjj napisał: | (...)
6. Zastosować regulator ciśnienia paliwa, i ewentualnie przy niedoborach zmienić pompę paliwową, dla bogatych lepsze wtryski.
Wyniki to ok 180kM i lekko pow 200Nm.Tyle da się wycisnąc z silnika wolnossącego, nie czarujcie się 200 kM to bajka ten silnik nie jest aż tak podatny na tuning.
W turbo można z kutymi gratami i pewnie z 500kM tylko ile to pojeździ |
Dobrze pamiętam, że Kivi z nissanklubu ma 210 koni na wolnossaku? Anyway ponad 200 koni jest do zrobienia na pewno, a na turbince - da się przekroczyć 1000 koni z SR20DE.
Ten silnik jest aż tak podatny na tuning. |
Jak masz 20 tys wolnej gotówki to pewnie zrobisz 210 kM |
Za 20 tysi tak, tylko że w przynajmniej 4 nissanach
Podejrzewam, że jak to był Kuba + Kivi, do tego części ze stanów dosyłał Wielki Wacu, to w 5k pewnie się zmieścili.
Koniec OT z mojej strony |
Zgadzam się z damianosem, za 20 tysi, włożonych w li i jedynie tuning silnika + wydech to można naprawdę poszaleć, może nie cztery sztuki, ale trzy NX'y GTI, a każdy po minimum 200KM to tak lekką rączką... |
hmm, pogadaj z Kubciem, to poda Ci cennik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Paź 2007 18:19 Temat postu: |
|
|
odgrzebie temat... ostatnio przy okazji ogladania w Monachium pewnego Mercedes-Coswortha 2.3 N/A rzucil mi sie w oczy kolektor 4-3-2-1 o bardzo ostrym kacie pochylenia rur wlotowych dospawanych na zasadzie wkretu i strumienica na rurze wiodacej. Caly kolektor mial 160cm dlugosci i raptem 2,25 cala srednicy - zmian wiekszych prawde powiedziawszy nie bylo - dopasowana reszta ukladu wydechowego, sportowa wkladka filtra powietrza i wydajniejsza pompa paliwowa z EvoI (2.5l) zas moc potworka wzrosla ze 185 do 238KM (momentu obrotowego nie pamietam ale nastapil rowniez wzrost). Samochod na niskich obrotach jezdzil tak samo jak 185-konna seria zas na wyzszych obrotach zamienial sie w absolutne zwierze.
Czy ktos mi moze wytlumaczyc na czym to wszystko polega?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|