Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zdanek
Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: 20 Lip 2007 17:23 Temat postu: Obniżanie Nismo ;-) |
|
|
Witam
Chciałbym obniżyć mojego Nissanka, tak gdzieś o 3cm.
I czy mogę zrobić to przycinająć sprężyny?
I jak utwardzić później zawieszenie?
Czy lepiej kupić nowe spręzyny usztywniające?
Tylko to wydatek 350zł :/
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 20 Lip 2007 18:56 Temat postu: |
|
|
Obcinaj sprężyny, ale od razu wykup sobie dobrą polisę na zdrówko, no i powodzonka w czasie jazdy
A tak poważnie to jak chcesz obniżyć auto to nie oszczędzaj tylko zrób to porządnie... nawet za 350zł
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 20 Lip 2007 18:58 Temat postu: Re: Obniżanie Nismo ;-) |
|
|
zdanek napisał: | Witam
Chciałbym obniżyć mojego Nissanka, tak gdzieś o 3cm.
I czy mogę zrobić to przycinająć sprężyny?
I jak utwardzić później zawieszenie?
Czy lepiej kupić nowe spręzyny usztywniające?
Tylko to wydatek 350zł :/
Pozdrawiam |
Jeżeli cenisz swoje życie to kup sprężyny. Nie radziłbym ich obcinać.
Jak kupisz -35mm to możesz spokojnie jeżdzić na seryjnych amortyzatorach. Ewentualnie później możesz sprzedać swoje seryjne sprężyny za 100 zł, więc część kasy się zwróci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 20 Lip 2007 20:54 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Jak kupisz -35mm to możesz spokojnie jeżdzić na seryjnych amortyzatorach. |
Dokładnie takie springi mam u siebie. Kupiłem je za 80zł od kogoś z forum. Idealnie współgra z seryjnymi amorkami i felą 15"
|
|
Powrót do góry |
|
|
nitarda
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Lip 2007 9:32 Temat postu: |
|
|
buu na bezpieczeństwie sie nie oszczędzaa nie ładnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 22 Lip 2007 11:07 Temat postu: |
|
|
Wole dopłacić i za 120Euro (z wysyłką) masz 100% pewność co do jakości jaką kryje w sobie Weitec!
[link widoczny dla zalogowanych]
(ten sam gośc ma również H&R za 164Euro z wysyłką - to już najwyższa półka)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Lip 2007 11:42 Temat postu: |
|
|
NadiR napisał: | Wole dopłacić i za 120Euro (z wysyłką) masz 100% pewność co do jakości jaką kryje w sobie Weitec!
[link widoczny dla zalogowanych]
(ten sam gośc ma również H&R za 164Euro z wysyłką - to już najwyższa półka)
[link widoczny dla zalogowanych] |
Dokładnie, popieram...
Uciąć sprężyny - pewnie że dawniej tak się robiło, ale sorry, mamy inne czasy i podejrzewam że nawet sprężynki z jamex'u są wystarczające i w przystępnej cenie. Przynajmniej jest gwarancja że będą siedzieć w gnieździe tak jak fabryka przykazała!
Mucios desperados camratos!!!
{władnych tym językiem proszę o poprawkę z pisowni }
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zdanek
Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: 22 Lip 2007 13:50 Temat postu: |
|
|
A czy wtedy felgi 16' nie będą za duże?
Chodzi o sprężyny -35mm.
Nie będą obcierały o nadkole?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 22 Lip 2007 13:55 Temat postu: |
|
|
zdanek napisał: | A czy wtedy felgi 16' nie będą za duże?
Chodzi o sprężyny -35mm.
Nie będą obcierały o nadkole? |
Jak będą to zagniesz ranty i po temacie. Na takich felach obniżona setka pięknie będzie się prezentowała (pod warunkiem, że wybierzesz ładne felgi)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Lip 2007 14:43 Temat postu: |
|
|
zdanek napisał: | A czy wtedy felgi 16' nie będą za duże?
Chodzi o sprężyny -35mm.
Nie będą obcierały o nadkole? |
hehe, widzę że mamy ten sam problem z 16'... fele nie będą za duże, ale problem oponek się kłania. Przydałby się ktoś ze sprężynami -35mm żeby to sprawdzić dokładnie. Wstrzymałem się z zakładaniem moich, bo na serii setka wygląda dość wysoko, odpowiednik myślę że siakośtakoś by wyglądał (niestety nie pstryknąłem fotki na mojej setce):
[link widoczny dla zalogowanych]
I mam dylematy: zmienić oponki na 205/45 bez obniżania, zmienić oponki na 205/45 z obniżeniem, zostać przy 215/40 i obniżyć, założyć jak jest.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez foster dnia 22 Lip 2007 14:45 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KriSs!
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 26 Lis 2008 20:18 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
5,5 cm - co o tym sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzybu
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lis 2008 21:59 Temat postu: |
|
|
KriSs! napisał: | http://www.allegro.pl/show_item.php?item=487853502
5,5 cm - co o tym sądzicie? |
Wydaje mi się, że to nie jest obniżenie, aż o 5,5 cm. Może amorki już są zjechane i dlatego idzie tak nisko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalek
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kraków
|
Wysłany: 26 Lis 2008 23:19 Temat postu: |
|
|
wypowiem jako osoba która faktycznie jeździła na ściętych 4 sprężynach a nie tylko wyczytała że to zło.. generalnie rozwiązanie dobre ale na chwilę, niby fajnie, nisko ale nie poprawiło to zbytnio prowadzenia się, autko zrobiło ponad 16tyś km i po mieście, i w trasie, nigdy nic złego się nie stało mimo przeginania pały, w te wakacje zmieniłem tył na seryjne od gti bo jednak nissanek się wieszał ;] a teraz będę brał się za zmianę przodu, skutkiem uboczym jest zatarte łożysko mcpersona, (puki co jedno ) nie namawiam, ani nie odradzam, mówię jak jest z własnego doświadczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Lis 2008 14:05 Temat postu: |
|
|
KriSs! napisał: | http://www.allegro.pl/show_item.php?item=487853502
5,5 cm - co o tym sądzicie? |
Niech Ci sprzedający wydedukuje z opisu co to za amory i sprężyny - jak będzie mu się chciało, to na pewno się dokopie do opisu, a jak się dokopie to my już będziemy bogatsi o pewną wiedzę (z katalogów producentów wiadomo co dedykowane do czego było robione z jakim obniżeniem itp.).
Poza tym już na pierwszy rzut oka widać że w zależności od osi są to różnej długości sprężyny. Z najkrótszymi jakimi się spotkałem w katalogach producentów do B13/N14 to były springi na -40. Skoro on pisze ze ma na -55 i nie są to springi cięte to szczerze powiedziawszy sam bym się chętnie dowiedział co to za sztuki tam u niego siedzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KriSs!
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 27 Lis 2008 15:49 Temat postu: |
|
|
pytałem się o firme ale odpisał że nie ma pojęcia ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|