Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Sty 2009 23:53 Temat postu: |
|
|
foster napisał: | @Red... powinieneś startować do "Mam talent" jako człowiek, który w zasadzie zgadza się z kimś, ale mimo to się pokłóci . Pozdro! |
Zgadzam się
A wracając do meritum: fajnie by było jak by ktoś podłapał ten temat KYB AGX, Koni Special i Koni Sport do naszych 100NXów i wyjaśnił co z czym i jak, bo regulowana zawiecha + siła tłumienia = kozacka sprawa, szczególnie w przypadku naszych dróg - wieziesz babcie do kościoła stawiasz furę "na amfibie' lecisz ścignąć się z ziomkiem - kładziesz bestię na glebę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kriczer
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Sty 2009 16:47 Temat postu: |
|
|
Z tego co kojarze to ktos wspominal ze do regulacji to trzeba amory zdejmowac z fury wiec malo efektywne to jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Sty 2009 17:10 Temat postu: |
|
|
a to :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Sty 2009 0:55 Temat postu: |
|
|
stoo napisał: | a to :
[link widoczny dla zalogowanych] |
No no ładnie to wygląda, to teraz tylko dawać mi tu tłumacza z holenderskiego na nasze i jesteśmy w domku
Pozdrowił.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 16 Sty 2009 0:56 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomi100nx
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno/Śląsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Sty 2009 14:37 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] tu jest fotka jak siedzi moja nyska i wcale mi sie to nie podoba tylne amorki wymienione ale chyba springi by sie zdały tez nowe tylko czy standartowe cos dadza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kriczer
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Sty 2009 18:06 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | stoo napisał: | a to :
[link widoczny dla zalogowanych] |
No no ładnie to wygląda, to teraz tylko dawać mi tu tłumacza z holenderskiego na nasze i jesteśmy w domku
Pozdrowił. |
[link widoczny dla zalogowanych]
Wystarczy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Sty 2009 18:44 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 1. Jesteś teraz uruchomiony z ręki pierścień na wiosnę dół.
2. Vervolgens zet je deze vast met de "borgring veer". 2. Następnie należy umieścić je na wiosnę, zachowując pierścień. Gebruik hiervoor de meegeleverde sleutels. Użyj dostarczonych kluczy.
3. Deze stelringen zijn om de veer in stellen en wordt sterk afgeraden om deze vaster aan te draaien dan “handvast”. 3. Zestaw pierścieni na wiosnę i jest silnie zniechęcać do tego, aby działać szybciej niż "ręcznie". Mocht het nog niet naar je zin zijn kan je het later altijd nog aanpassen. Jeśli to nie będzie jak zawsze możesz dostosować ją później.
4. Draai nu de "borgring bevestigingsblok" omhoog tot ca. 4/5 cm onder de eerder vastgezette "borgring veer". 4. Uruchom zachowaniu pierścień bloku potwierdzenie "do około 4 / 5 cm poniżej wcześniej zabezpieczone" zatrzymanie pierścień wiosny.
5. Draai nu het bevestigingsblok (met die 2 grote gaten voor aan je ophanging) tot tegen de "borgring bevestigingsblok". 5. Uruchom potwierdzenie bloku (z 2 dużych otworów do zawieszenia) przeciwko zachowaniu pierścień blok potwierdzenia.
6. Draai nu de onderste zwarte borgring tot tegen het bevestigingsblok en gebruik nu de meegeleverde sleutels om het bevestigingsblok met beide borgringen vast te zetten/borgen. 6. Uruchom niższe czarny pierścień zachowując do montażu bloku i będzie dostarczone klucze do bloku potwierdzenie dwa pierścienie do zapewnienia transferu / gwarantów.
7. Doe nu hetzelfde met de andere schokbreker en zorg ervoor dat de afstanden tussen de ringen exact hetzelfde zijn (anders gaat je auto scheef staan). 7. Teraz zrobić to samo z innymi szoku i upewnij się, że odległość między pierścieniami dokładnie takie same (w przeciwnym razie samochód jest chude). |
no i wszystko jasne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Sty 2009 19:22 Temat postu: |
|
|
stoo napisał: | Cytat: | 1. Jesteś teraz uruchomiony z ręki pierścień na wiosnę dół.
2. Vervolgens zet je deze vast met de "borgring veer". 2. Następnie należy umieścić je na wiosnę, zachowując pierścień. Gebruik hiervoor de meegeleverde sleutels. Użyj dostarczonych kluczy.
3. Deze stelringen zijn om de veer in stellen en wordt sterk afgeraden om deze vaster aan te draaien dan “handvast”. 3. Zestaw pierścieni na wiosnę i jest silnie zniechęcać do tego, aby działać szybciej niż "ręcznie". Mocht het nog niet naar je zin zijn kan je het later altijd nog aanpassen. Jeśli to nie będzie jak zawsze możesz dostosować ją później.
4. Draai nu de "borgring bevestigingsblok" omhoog tot ca. 4/5 cm onder de eerder vastgezette "borgring veer". 4. Uruchom zachowaniu pierścień bloku potwierdzenie "do około 4 / 5 cm poniżej wcześniej zabezpieczone" zatrzymanie pierścień wiosny.
5. Draai nu het bevestigingsblok (met die 2 grote gaten voor aan je ophanging) tot tegen de "borgring bevestigingsblok". 5. Uruchom potwierdzenie bloku (z 2 dużych otworów do zawieszenia) przeciwko zachowaniu pierścień blok potwierdzenia.
6. Draai nu de onderste zwarte borgring tot tegen het bevestigingsblok en gebruik nu de meegeleverde sleutels om het bevestigingsblok met beide borgringen vast te zetten/borgen. 6. Uruchom niższe czarny pierścień zachowując do montażu bloku i będzie dostarczone klucze do bloku potwierdzenie dwa pierścienie do zapewnienia transferu / gwarantów.
7. Doe nu hetzelfde met de andere schokbreker en zorg ervoor dat de afstanden tussen de ringen exact hetzelfde zijn (anders gaat je auto scheef staan). 7. Teraz zrobić to samo z innymi szoku i upewnij się, że odległość między pierścieniami dokładnie takie same (w przeciwnym razie samochód jest chude). |
no i wszystko jasne |
OMG, zajebiste A tak na marginesie, co tu dużo tłumaczyć, gwint jak każdy inny .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 21 Sty 2009 13:49 Temat postu: |
|
|
Kriczer napisał: | red_shogun napisał: | stoo napisał: | a to :
[link widoczny dla zalogowanych] |
No no ładnie to wygląda, to teraz tylko dawać mi tu tłumacza z holenderskiego na nasze i jesteśmy w domku
Pozdrowił. |
[link widoczny dla zalogowanych]
Wystarczy? |
Kriczer szczere dzięki za próbę uszczęśliwienia mnie, ale niestety jestem wymagający, mi nie wystarczy
foster napisał: | stoo napisał: | Cytat: | 1. Jesteś teraz uruchomiony z ręki pierścień na wiosnę dół.
2. Vervolgens zet je deze vast met de "borgring veer". 2. Następnie należy umieścić je na wiosnę, zachowując pierścień. Gebruik hiervoor de meegeleverde sleutels. Użyj dostarczonych kluczy.
3. Deze stelringen zijn om de veer in stellen en wordt sterk afgeraden om deze vaster aan te draaien dan “handvast”. 3. Zestaw pierścieni na wiosnę i jest silnie zniechęcać do tego, aby działać szybciej niż "ręcznie". Mocht het nog niet naar je zin zijn kan je het later altijd nog aanpassen. Jeśli to nie będzie jak zawsze możesz dostosować ją później.
4. Draai nu de "borgring bevestigingsblok" omhoog tot ca. 4/5 cm onder de eerder vastgezette "borgring veer". 4. Uruchom zachowaniu pierścień bloku potwierdzenie "do około 4 / 5 cm poniżej wcześniej zabezpieczone" zatrzymanie pierścień wiosny.
5. Draai nu het bevestigingsblok (met die 2 grote gaten voor aan je ophanging) tot tegen de "borgring bevestigingsblok". 5. Uruchom potwierdzenie bloku (z 2 dużych otworów do zawieszenia) przeciwko zachowaniu pierścień blok potwierdzenia.
6. Draai nu de onderste zwarte borgring tot tegen het bevestigingsblok en gebruik nu de meegeleverde sleutels om het bevestigingsblok met beide borgringen vast te zetten/borgen. 6. Uruchom niższe czarny pierścień zachowując do montażu bloku i będzie dostarczone klucze do bloku potwierdzenie dwa pierścienie do zapewnienia transferu / gwarantów.
7. Doe nu hetzelfde met de andere schokbreker en zorg ervoor dat de afstanden tussen de ringen exact hetzelfde zijn (anders gaat je auto scheef staan). 7. Teraz zrobić to samo z innymi szoku i upewnij się, że odległość między pierścieniami dokładnie takie same (w przeciwnym razie samochód jest chude). |
no i wszystko jasne |
OMG, zajebiste A tak na marginesie, co tu dużo tłumaczyć, gwint jak każdy inny . |
Tiaaa... w takim razie słuchamy "małego" tłumaczenia made in foster
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 21 Sty 2009 14:04 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | Tiaaa... w takim razie słuchamy "małego" tłumaczenia made in foster |
Pfff... o czym tu pisać, trzymajcie mnie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomi100nx
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno/Śląsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Mar 2009 15:04 Temat postu: |
|
|
czy sprężyny tylne z sunny pasują do 100nx?? bo wiem ze one są wyzsze(tzn tak mi w sklepie powiedzieli) a chce miec wyższy tył
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomi100nx dnia 26 Mar 2009 15:16 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Senior
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Lip 2009 22:07 Temat postu: |
|
|
Tomi100nx napisał: | czy sprężyny tylne z sunny pasują do 100nx?? bo wiem ze one są wyzsze(tzn tak mi w sklepie powiedzieli) a chce miec wyższy tył |
Pasują. Ja miałem założone z tyłu od sunny kombi przez jakiś czas bo orginalne popękały i musiałem na szybko coś wmontować bo spot się zbliżał. Miałem najwyższe nismo na spocie Terenowe. Kossztowały mnie 100 zł za sztukę ze szrotu. Później sprzedałem je jak już miałem orginalne.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Lip 2009 10:36 Temat postu: |
|
|
ja jak narazie to bede zmuszony sprezyny zalozyc na amorki orginalne ale nowe wiec troche powinny wytrzymac a jak nieoddam sie na gwarancje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|