Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Cze 2008 9:15 Temat postu: |
|
|
Cieszyn napisał: | sykul napisał: | Marcin napisał: | siemka.mam problem z obrotami....(1.6/wtrysk/bez gazu/przebieg na dzis 190.260km).... |
Cieszyn napisał: | a próbowaliscie wyregulowac troche obroty? przekręcic pokrętłem za gaznikiem zeby miec wyzsze na biegu neutralnym? |
Przy wtrysku nie ma gaźnika |
ano.. mea culpa |
SR20DE ma tejemną śrubkę do regulacji wolnych obrotów, było już chyba o tym na forum, więc może GA16DE też takową ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 05 Cze 2008 12:48 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | Cieszyn napisał: | sykul napisał: | Marcin napisał: | siemka.mam problem z obrotami....(1.6/wtrysk/bez gazu/przebieg na dzis 190.260km).... |
Cieszyn napisał: | a próbowaliscie wyregulowac troche obroty? przekręcic pokrętłem za gaznikiem zeby miec wyzsze na biegu neutralnym? |
Przy wtrysku nie ma gaźnika |
ano.. mea culpa |
SR20DE ma tejemną śrubkę do regulacji wolnych obrotów, było już chyba o tym na forum, więc może GA16DE też takową ma... |
GA16DE też taką ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 05 Cze 2008 13:01 Temat postu: |
|
|
Marcin napisał: | adrian100nx napisał: | ja mam podobnie w moim 1.6DE. jak go zapale to obroty są normalne ale jak przejade pare km. i wcisne sprzęgło albo wrzuce na luz to obroty falują i czasem zgaśnie. nadmieniam że dzieje sie to tylko wtedy gdy jest upalna pogoda. |
no to jest nas dwóch... świece, kable, filtry odpadają, więc pozostaje tylko aparat zapłonowy lub silniczek krokowy (tak mi się zdaje) , choć aparat wyczyszczony mam to samo.raczej optuję za silniczkiem.może coś pominąłem,choć nie wydaje mi się. znajomy mechanik stwierdził,że trzeba jechać do ASO wykasować błędy w komputerze może mechanik był na "lekkim" gazie, sam nie wiem juz, co robić... może zainwestuję w ten silniczek i aparat. a miał byc nowy dolot i kilka bajerów na wakacje... |
Adrian, Marcin a może zacznijcie od przeczytania Service Manual? Jak byk stoi tam rozdział o rozwiązywaniu problemów w GA16DE (min. niestabilne obroty, gaśnięcie)i jest cała procedura diagnostyczna (co, jak i w jakiej kolejności sprawdzić).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian100nx
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zubrzyca Górna - małopolskie Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Cze 2008 21:05 Temat postu: |
|
|
Luki możesz napisać w którym dziale jest o tym napisane? Bo tyle stron tego jest że nie moge znalezc. Albo jak wiesz co trzeba sprawdzić to po prostu napisz, nie będziemy musieli tyle szukać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 06 Cze 2008 21:29 Temat postu: |
|
|
gdybym mógł to załatwić to pewnie zadał bym sobie ten trud i poszukał bym tego, nie każdy jest na tyle leniwy, poza tym gdyby tu ludzie o nic nie pytali i o niczym nie mówili, to sens istnienia takich działów by nie istniał bo przecież każdy ma manuala, internet i sam sobie może znaleźć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 06 Cze 2008 21:40 Temat postu: |
|
|
Rozdział: Engine Fuel & Emission Control System (EF&EC)
Strona:232 Trouble Diagnoses (spis treści) i np. procedura diagnostyczna nr 3,7,8,9,10, 11, 12 albo inne, w zależności od dolegliwości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 06 Cze 2008 22:21 Temat postu: |
|
|
Marcin napisał: | gdybym mógł to załatwić to pewnie zadał bym sobie ten trud i poszukał bym tego, nie każdy jest na tyle leniwy, poza tym gdyby tu ludzie o nic nie pytali i o niczym nie mówili, to sens istnienia takich działów by nie istniał bo przecież każdy ma manuala, internet i sam sobie może znaleźć... |
Załatwienie sobie Service Manual to żaden trud (mi wystarczył eMule) i powinna to być pierwsza czynność, zrobiona po zakupie setki (druga to przeczytanie) - wtedy wiele pytań nie musiałaby być zadawana bo każdy sam potrafiłby sobie odpowiedzieć (i to na podstawie pewnego źródła). Dużo odpowiedzi (dużo więcej niż przeciętny użytkownik NX'a potrzebuje ) podanych jest jak na talerzu trzeba tylko chcieć ruszyć swoje cztery litery. Nie chcę już odbiegać od tematu więc dla mnie to EOT.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luki dnia 06 Cze 2008 22:23 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Cze 2008 22:22 Temat postu: |
|
|
Luki napisał: | Marcin napisał: | gdybym mógł to załatwić to pewnie zadał bym sobie ten trud i poszukał bym tego, nie każdy jest na tyle leniwy, poza tym gdyby tu ludzie o nic nie pytali i o niczym nie mówili, to sens istnienia takich działów by nie istniał bo przecież każdy ma manuala, internet i sam sobie może znaleźć... |
Załatwienie sobie Service Manual to żaden trud (mi wystarczył eMule) i powinna to być pierwsza czynność, zrobiona po zakupie setki (druga to przeczytanie) - wtedy wiele pytań nie musiałaby być zadawana bo każdy sam potrafiłby sobie odpowiedzieć. Dużo odpowiedzi (dużo więcej niż przeciętny użytkownik NX'a potrzebuje ) podanych jest jak na talerzu trzeba tylko chcieć ruszyć swoje cztery litery. Nie chcę już odbiegać od tematu więc dla mnie to EOT. |
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
linki do Manuala
(na serverku Nitardy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 06 Cze 2008 23:19 Temat postu: |
|
|
stoo napisał: | Luki napisał: | Marcin napisał: | gdybym mógł to załatwić to pewnie zadał bym sobie ten trud i poszukał bym tego, nie każdy jest na tyle leniwy, poza tym gdyby tu ludzie o nic nie pytali i o niczym nie mówili, to sens istnienia takich działów by nie istniał bo przecież każdy ma manuala, internet i sam sobie może znaleźć... |
Załatwienie sobie Service Manual to żaden trud (mi wystarczył eMule) i powinna to być pierwsza czynność, zrobiona po zakupie setki (druga to przeczytanie) - wtedy wiele pytań nie musiałaby być zadawana bo każdy sam potrafiłby sobie odpowiedzieć. Dużo odpowiedzi (dużo więcej niż przeciętny użytkownik NX'a potrzebuje ) podanych jest jak na talerzu trzeba tylko chcieć ruszyć swoje cztery litery. Nie chcę już odbiegać od tematu więc dla mnie to EOT. |
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
linki do Manuala
(na serverku Nitardy) |
ja chciałem tylko powiedzieć,że pierwszą czynnością po zakupie jakiegokolwiek samochodu powinno być wymienienie kilku rzeczy,ale nie o to chodzi.nie mam zamiaru się kłócić,ale nie każdy ma dostęp do netu 24h/dobę i nie każdemu to działa idealnie,tak więc gdybym nie miał problemów nie było by tematu.. pozdrawiam
P.S. dzięki Stoo za linki... (jak zwykle u mnie nie działają... )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Messer
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08 Cze 2008 23:02 Temat postu: |
|
|
mała rada kup buteleczkę czystej nafty i butelkę acetonu- zmywacz do paznokci odkręć śrubę regulacji od silniczka krokowego najpierw zalej acetonem i patyczniem z nakręconą watą delikatnie pogrzeb jak zobaczysz że jest czarny zabieg powtórz potem 2Xnafta i zlogi powinny się rozpuścić następnie wyreguluj obroty dokręcając śrubę tak by na zimnym silniku było 1200 obr/min i powinno być ok!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Cze 2008 20:00 Temat postu: |
|
|
messer chodzi ci o ta srube z tylu gaznika??po jej odkreceniu mam zalac srube czy cos innego?? troche sie pogubilem hehe aha u mnie zebym mial obroty 1200 na zimnym silniku to musze ta srubke dokrecic praktycznie do konca... aha i czy mam regulowac obroty na gazie czy na benzynie??
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|