Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Lut 2007 20:56 Temat postu: odma |
|
|
witam,
mam taki malutki problem. z odmy pluje mi dosyc duza iloscia oleju, tzn moze nie oleju tylko tak jakby woda z mala iloscia oleju. na probe odme podlaczylem do butelki i po jakims czasie zebralo sie w niej troche takiego dziwnedo wodopodobnego czegos
czy tak ma byc? a jesli nie to co sie popsulo i co nalezalo by wymienic?
tylko prosze mnie nie straszyc
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25 Lut 2007 21:39 Temat postu: |
|
|
spoko to tak juz jest jak odłaćzysz tylko jedną odme, odłącz jeszcze drugą i nie zapomnij pozaslepiac otworow w układzie dolotowym. kup sobie takie filterki na odme i załóż.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
gruby
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Lut 2007 22:05 Temat postu: |
|
|
jezeli masz duzo tej wody w oleju, to sprawdz czy ci nie ubylo w zbiorniczku wyrownawczym do plynu chlodniczego sprawdz kompresje. jezeli ubylo i masz gorsza kompresje to znaczy ze masz uszczelke pod glowica do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lut 2007 23:26 Temat postu: |
|
|
jakie byly by jeszcze oznaki walnietej uszczelki pod glowica poza ta odma? brak mocy? nierowna praca?
Dodatkowo, jezeli pojdzie Ci calkowicie uszczelka pod glowica, to zaobserwujesz tumany siwego dymu z rury wydechowej, ale to juz ostatni znak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
gruby
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Lut 2007 18:22 Temat postu: |
|
|
brak kompresji=brak mocy i problem z zapalenirm rano samochodu.kumplowi w miecie lalo sie miedzy blokiem a glowica. na 100 km dolewal 0k 1l oleju. i codziennie plyn chlodniczy uzupelnial.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
gruby
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Lut 2007 18:27 Temat postu: |
|
|
z jakiej parafi jestes bo mozna by sie spotkac??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Lut 2007 18:47 Temat postu: |
|
|
ksieze male czyli mozna powiedziec ze drugi koniec miasta. mniej wiecej jakies 15km
czy ty jezdzisz takim czarnym nx-em z glosnym wydechem?
na brak mocy nie narzekam, mysle ze jak na 90 konny silnik to autko idzie dobrze. rano z zapalaniem nie mam problemu. tzn za 1 razem pali odrazu ale jak zgasze go to juz jest problem z odpaleniem. kiedys tak nie bylo. to stalo sie jakos po wymianie kabli i swiec chyba
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
gruby
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Lut 2007 19:28 Temat postu: |
|
|
to moze byc jeden z objawow ze drugi raz nie chce tak latwo odpalic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Adute
Dołączył: 24 Sty 2018
Posty: 39
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lut 2018 13:27 Temat postu: |
|
|
Witam, podłączę się do tematu:
Objawy:
1. Zapocenie uszczelnień silnika, także wokół bagnetu.
2. Silnik wydaje delikatne popiskiwania. Wyjęcie bagnetu powoduje efekt "tsss..." - tak jakby uciekało nadciśnienie. Po włożeniu z powrotem po paru sekundach znowu pojawia się popiskiwanie i efekt się powtarza.
Zatkana odma?
Oprócz tego mam wrażenie, że do oleju przedostaje się benzyna, nie wiem, czy to powiązane. Jadę właśnie powymieniać wężyki od gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Adute
Dołączył: 24 Sty 2018
Posty: 39
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Lut 2018 3:38 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie. Panowie, ważna sprawa, bo nie chcę katować silnika.
Sprawdziłem - w skrzyni korbowej nie tworzy się nadciśnienie, tylko podciśnienie. Tak jak wyżej napisałem, po wyjęciu bagnetu "tsss...", tylko skrzynia korbowa zamiast wypluwać, pobiera powietrze - piszczenie ustaje.
Z mądrych miejsc dowiedziałem się, że jeżeli w silniku występuje membranowa (zerwana) odma olejowa wpuszczona za przepustnice to właśnie efektem jest podciśnienie w skrzyni korbowej.
Czy u nas tak jest? Czy jeżeli tak, to czy gdzieś można kupić ten element odmy? Allegro czy google mi nie pomogło...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adute dnia 20 Lut 2018 3:39 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|